megane phI i ph2

Data: 2015-10-08 07:50:27
Autor: kacper
megane phI i ph2
czym sie roznia meganki przed liftem i po lifcie (megane I)
i ktory silnik polecacie ?

Data: 2015-10-08 20:26:54
Autor: Irokez
megane phI i ph2
W dniu 2015-10-08 o 07:50, kacper pisze:
czym sie roznia meganki przed liftem i po lifcie (megane I)
i ktory silnik polecacie ?

o艣miozaworowy k7m 90km
Z tego co pisze sporo os贸b po lifcie poszli w 16 zawor贸w i zacz臋艂y si臋 cyrki z padaj膮cymi cewkami, wprawdzie moc troch臋 wzros艂a ale i spalanie te偶. W K7M po mie艣cie latem mia艂em 7,5..8l/100km. Ostre zimy 9...9,5l/100km (kr贸tkie odcinki do 15km)
W trasie rekordem by艂o 5,4l/100 na trasie Wa艂brzych-Wroc艂aw ale z powrotem tak si臋 nie da艂o (w ko艅cu pod g贸r臋 i pod wiatr). 艢rednio 6,3-6,5l/100 wychodzi艂o. Silniki 1.4 by艂y w biedniej wyposa偶onych autach. Pali艂y wprawdzie mniej po mie艣cie ale w trasie kumpel pali艂 tyle samo a czasami i wi臋cej. Za s艂abe to by艂o. W moim mia艂em elektryk臋 szyb, lusterek, ABS, podgrzewan膮 przedni膮 szyb臋. Klimy niestety nie mia艂em. Patrz na progi i b艂otniki oraz pas tylny pod 艣wiat艂ami - rdza. U mnie pr贸g wygl膮da艂 艂adnie ale z ty艂u jak palcem przycisn膮艂em to wpad艂 do 艣rodka. Co艣 na pocz膮tku spaprali i 偶ar艂o progi od wewn膮trz.
Mi艂e i wygodne i du偶e auto.
O Megane I ph 2 si臋 nie wypowiem

Pozdro.

--
Irokez

Data: 2015-10-09 08:54:05
Autor: modz
megane phI i ph2
W dniu 2015-10-08 o 20:26, Irokez pisze:
[...]

po lifcie s膮 tylko 16 zaworowe

Data: 2015-10-09 10:10:52
Autor: sandman
megane phI i ph2
W dniu 2015-10-09 o 08:54, modz pisze:
[...]

300 kkm przejechane MIphII (1,6 16V) i ani jedna cewka nie wymieniona (gdyby nie ruda, by艂by ca艂kiem fajny samoch贸d). Ale kupuj膮c u偶ywane, jest bardzo prawdopodobne, 偶e poprzedni w艂a艣ciciele powymieniali wadliwe cewki ;)

--
sandman

Data: 2015-10-09 10:47:20
Autor: t
megane phI i ph2

po lifcie s膮 tylko 16 zaworowe

By艂y te偶 wersje 8zaworowe. Rzadziej ale jednak :)
R贸偶nice, to g艂贸wnie wygl膮d - prz贸d i troch臋 inne tapicerki. Dodali silniki 16V i poprawili zabezpieczenie antykorozyjne.
Sam mam ph2 kombi. Ruda pojawi艂a mi si臋 w 3 miejscach, ale tam auto by艂o robione po st艂uczkach. Gdzie nie bite, nie ma rdzy. Wersje przed liftem ruda bardzo lubi艂a. Podobnie by艂o z lagun膮 1 . Silnik oszcz臋dny. Pb pali艂a ok 5,5 trasa do 8,5 miasto zima. teraz nie wiem, bo je偶d偶臋 na lpg, kt贸rego spala do 10l. Miasto krak贸w, kr贸tkie odcinki i dynamiczna jazda. W trybie: emeryt mode, jestem w stanie zej艣膰 do ok 8,5l ,ale to nie dla mnie. Cewki, owszem pada艂y, ale w nowych autach  i tylko Sagem'a. Potem powymieniali na Denso i problem znikn膮艂. Ja nawet nie zagl膮da艂em do nich przez ok 70ty艣 km, bo nie ma po co.
Og贸lnie autko zacne, ale zanim si臋 kupi, to trzeba obejrze膰 jak ka偶de , aby si臋 nie wpakowa膰 na min臋.

Pozdrawiam
Tor

Data: 2015-10-09 10:33:45
Autor: Gregoriusx
megane phI i ph2
[...]

Nowa cewka Lucasa kosztuje 50z艂 ... W ci膮gu 8 lat w M1 Ph2 1.4 16V, kt贸re jest w rodzinie pad艂o dok艂adnie zero cewek. Cen臋 znam bo pad艂a jedna w Clio III 偶ony - s膮 dok艂adnie takie same.

> wprawdzie moc troch臋 wzros艂a ale i spalanie
> te偶. W K7M po mie艣cie latem mia艂em 7,5..8l/100km. Ostre zimy
> 9...9,5l/100km (kr贸tkie odcinki do 15km)

1.4 16V + LPG - 9-11 LPG/100

--
Gregorius

megane phI i ph2