[SPAM] megrims nadal sprzedaje swoj? zabawk?

Data: 2011-02-22 10:36:33
Autor: MarcinJM
[SPAM] megrims nadal sprzedaje swoj? zabawk?
W dniu 2011-02-21 21:55, megrims pisze:
http://otomoto.pl/mercedes-benz-c-63-amg-salon-polska-C17502506.html

Ja nie bardzo znajduje zabawe, a jaka moznaby ta "zabawka" pograc.
Na torze objedzie cie wiekszosc aut torowych, za szuter sie nie nadaje... wyscigi uliczne? Czy moze zabawa rodzinna "polerowanie nadwozia" co sobote?

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2011-02-22 02:01:44
Autor: Adam Adamaszek
On 22 Lut, 10:36, MarcinJM <mar...@inetia.pl> wrote:
> [...]

Na torze objedzie cie wiekszosc aut torowych, za szuter sie nie
nadaje... wyscigi uliczne? Czy moze zabawa rodzinna "polerowanie

Obstawialbym b. szybkie przemieszczanie sie po DE.

pozdr
AA

Data: 2011-02-22 14:15:18
Autor: J.F.
On Tue, 22 Feb 2011 02:01:44 -0800 (PST),  Adam Adamaszek wrote:
> [...]

nadwozia" co sobote?

Obstawialbym b. szybkie przemieszczanie sie po DE.

Nie bardzo - tlok na niemieckich autostradach sprawi ze nie pojedzie
duzo szybciej niz chocby ten Ceed.

J.

Data: 2011-02-22 05:29:21
Autor: Lisciasty
On 22 Lut, 14:15, J.F. <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
Nie bardzo - tlok na niemieckich autostradach sprawi ze nie pojedzie
duzo szybciej niz chocby ten Ceed.

Eh? Ostatnie 3 lata przemierzam Niemcowo od wschodu na zachód, i
pomijaj±c momenty kiedy faktycznie wszyscy stoj±, to 95% czasu s±
warunki na szybk± jazdę, co jaki¶ czas trafia się co¶ co zapieprza
tak, że ja jad±c te 150 km/h mam problem z rozpoznaniem marki ;)

Pzdr.
L.

Data: 2011-02-22 15:00:21
Autor: J.F.
On Tue, 22 Feb 2011 05:29:21 -0800 (PST),  Lisciasty wrote:
[...]

Wrzuc kiedys 200 na licznik i zobacz jak sie jedzie.
Szybko, szybko, hamulec, bo jakis trabant wyprzedza. Szybko, szybko, hamulec, korek czy tylko zgesstnienie.
Szybko, szybko, wolno, bo rezerwa miga a do stacji nie wiadomo jak
daleko :-)

J.

Data: 2011-02-22 22:16:27
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-02-22 15:00, J.F. pisze:

[...]

I o to właśnie chodzi, by hamowanie było pewne, a nie było modleniem o niezagotowanie hamulców. Po wyhamowaniu prędkość podróżną też dobrze byłoby odzyskać w sensownym czasie. Sidem to od 160 do 210 bujać się będziesz wg kalendarza, a nie stopera. :)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-02-23 07:20:57
Autor: jerzu
megrims nadal sprzedaje swoj? zabawk?
On Tue, 22 Feb 2011 22:16:27 +0100, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
<eikcinek@34xob.lp> wrote:

I o to wła¶nie chodzi, by hamowanie było pewne, a nie było modleniem o niezagotowanie hamulców. Po wyhamowaniu prędko¶ć podróżn± też dobrze byłoby odzyskać w sensownym czasie. Sidem to od 160 do 210 bujać się będziesz wg kalendarza, a nie stopera. :)

Ale taka jazda 160-210-160 i tak w koło jest bardzo męcz±ca. Ja już
wole wrzucić te 140 km/h na budzik i tak jechać. Podobnie w Polsce.
Przestałem już się spinać i jeĽdzić 70-130-70, jadę swoje 90-100 i
tyle wystarczy. Powoli przystosowuję się do nowych realiów - bramki z
pomiarem prędko¶ci ¶redniej ;)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-02-23 13:56:22
Autor: to
megrims nadal sprzedaje swoj? zabawk?
begin jerzu
Ale taka jazda 160-210-160 i tak w koło jest bardzo męcząca.

To moĹĽe dla Ciebie...

Ja juĹĽ wole
wrzucić te 140 km/h na budzik i tak jechać.

A ja na odwrĂłt...

No i jeszcze zaleĹĽy czym siÄ™ jedzie.

Data: 2011-02-23 16:58:24
Autor: jerzu
megrims nadal sprzedaje swoj? zabawk?
On 23 Feb 2011 13:56:22 GMT, to <to@abc.xyz> wrote:

To może dla Ciebie...

Tak, dla mnie. Nie widzę sensu w takim szarpaniu.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-02-23 21:15:35
Autor: to
megrims nadal sprzedaje swoj? zabawk?
begin jerzu
To moĹĽe dla Ciebie...

Tak, dla mnie. Nie widzÄ™ sensu w takim szarpaniu.

Masterem tez by mi się nie chciało tak jechać...

Data: 2011-02-23 22:35:05
Autor: jerzu
On 23 Feb 2011 21:15:35 GMT, to <to@abc.xyz> wrote:

Masterem tez by mi się nie chciało tak jechać...

To auto nie jest nawet stworzone do takiej jazdy.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-02-23 22:00:00
Autor: to
megrims nadal sprzedaje swoj? zabawk?
begin jerzu
Masterem tez by mi się nie chciało tak jechać...

To auto nie jest nawet stworzone do takiej jazdy.

Oczywiście, ale to nie znaczy, że żadne nie jest...

Data: 2011-02-23 21:49:57
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-02-23 16:58, jerzu pisze:
On 23 Feb 2011 13:56:22 GMT, to<to@abc.xyz>  wrote:

To moĹĽe dla Ciebie...

Tak, dla mnie. Nie widzÄ™ sensu w takim szarpaniu.

NiektĂłrzy tak jednak lubiÄ….

Data: 2011-02-23 22:11:04
Autor: jerzu
megrims nadal sprzedaje swoj? zabawk?
On Wed, 23 Feb 2011 21:49:57 +0100, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
<eikcinek@34xob.lp> wrote:

Niektórzy tak jednak lubi±.

Ich zmartwienie, nie moje.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-02-22 05:58:33
Autor: amos
[...]

Obserwujac nasza rzeczywistosc dochodze do wniosku, ze takie auto
sluzy glownie do okazywania jak gleboko mozna miec przepisy i innych
uzytkownikow ruchu w powazaniu.

--
zdrowka
amos

Data: 2011-02-22 14:05:09
Autor: to
megrims nadal sprzedaje swoj? zabawk?
begin amos
Obserwujac nasza rzeczywistosc dochodze do wniosku, ze takie auto sluzy
glownie do okazywania jak gleboko mozna miec przepisy i innych
uzytkownikow ruchu w powazaniu.

Tak, najlepiej kupić Fabię 1.2.

Data: 2011-02-22 06:11:40
Autor: amos
On 22 Lut, 15:05, to <t...@abc.xyz> wrote:

Tak, najlepiej kupić Fabię 1.2.

Koniecznie z "nowa lepsza" kura na dziobie!

--
zdrowka
amos

Data: 2011-02-22 14:09:12
Autor: Kamil
megrims nadal sprzedaje swojÄ? zabawkÄ?
On 22/02/2011 13:58, amos wrote:
[...]

Cos jak biale z kratka. ;)

Kamil

Data: 2011-02-22 18:11:14
Autor: masti
megrims nadal sprzedaje swoj? zabawk?
Dnia pięknego Tue, 22 Feb 2011 14:09:12 +0000 osobnik zwany Kamil
wystukał:

nie stać Cię i dorabiasz ideologię :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-02-22 10:34:01
Autor: Robert Rędziak
[SPAM] megrims nadal sprzedaje swojÄ? zabawkÄ?
On Tue, 22 Feb 2011 10:36:33 +0100, MarcinJM <marcin@inetia.pl>
wrote:

Na torze objedzie cie wiekszosc aut torowych,

 No i?

 r.
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2011-02-22 11:37:09
Autor: MarcinJM
wrote:

Na torze objedzie cie wiekszosc aut torowych,

  No i?

No i myslenie o tym (solidnym i fajnym) dupowzie jak o zabawce jest dziwne. I tyle :)

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2011-02-22 12:12:33
Autor: Robert Rędziak
[SPAM] megrims nadal sprzedaje swojÄ? zabawkÄ?
On Tue, 22 Feb 2011 11:37:09 +0100, MarcinJM <marcin@inetia.pl>
wrote:

No i myslenie o tym (solidnym i fajnym) dupowzie jak o zabawce jest dziwne. I tyle :)

 Rozumiem, że jak chcę klocki, to musi to być lego, bo drewniane
 w ogóle nie dadz± ani grama rado¶ci?

 Ten dupowóz na Ringu był szybszy od R26.R, Carrery, Lancernika
 VIII MR, NSX 3.0 i paru Prosiaków. Rzeczywi¶cie, nie nadaje się.

Data: 2011-02-22 13:33:09
Autor: MarcinJM
wrote:

[...]

No dobra, poddaje sie. Nadaje sie do zabawy. Na ringu.
A w Polsce mozna poszlalec po sieci autostrad ;)

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2011-02-22 20:23:05
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 22 Feb 2011 13:33:09 +0100, MarcinJM napisał(a):

[...]

Na przykład można z Krakowa autostrad± pojechać na Ring :D

--
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    Kęszyca Le¶na 51/9, 66-305 Keszyca Le¶na

Data: 2011-02-22 22:10:27
Autor: Robert Rędziak
[SPAM] megrims nadal sprzedaje swojÄ? zabawkÄ?
On Tue, 22 Feb 2011 13:33:09 +0100, MarcinJM <marcin@inetia.pl>
wrote:

No dobra, poddaje sie. Nadaje sie do zabawy. Na ringu.
A w Polsce mozna poszlalec po sieci autostrad ;)

 Tudzież na może niezbyt licznych, ale istniej±cych trackdayach.
 A potem po prostu jedziesz do domu. Tym samym autem, bez lawety,
 bez bólu głowy.

 Ale ogólnie to zachodzi tu wstrz±sanie powietrzem, które czas
 zakończyć. Miał Megrims taki kaprys, żeby sobie kupić C 63 AMG,
 to sobie kupił. Można by jeszcze si±kać noskiem, gdyby kupił go
 do wożenia ¶wiń, ale wszystko i tak sprowadza się do ,,kto
 bogatemu zabroni'', podczas gdy całej reszcie pozostaje się
 trzepać lub toczyć pianę.

Data: 2011-02-22 22:32:38
Autor: masti
[SPAM] megrims nadal sprzedaje swoj? zabawk?
Dnia pięknego Tue, 22 Feb 2011 22:10:27 +0000 osobnik zwany Robert Rędziak
wystukał:

 Ale ogĂłlnie to zachodzi tu wstrzÄ…sanie powietrzem, ktĂłre czas
 zakoĹ„czyć. MiaĹ‚ Megrims taki kaprys, ĹĽeby sobie kupić C 63 AMG, to
 sobie kupiĹ‚. MoĹĽna by jeszcze siÄ…kać noskiem, gdyby kupiĹ‚ go do woĹĽenia
 Ĺ›wiĹ„,

"A kto to widział żeby sześcsetą wurst wozić?" :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-02-24 09:11:26
Autor: Maciek
W dniu 2011-02-22 23:10, Robert Rędziak pisze:
 Miał Megrims taki kaprys, żeby sobie kupić C 63 AMG,
 to sobie kupił.
Zaraz, zaraz. Wła¶ciwie to on go jeszcze nie kupił. A już sprzedaje.
Czyli to jaki¶ szajs ;-)

Maciek

Data: 2011-02-25 19:41:05
Autor: Robert Rędziak
[SPAM] megrims nadal sprzedaje swojÄ? zabawkÄ?
On Thu, 24 Feb 2011 09:11:26 +0100, Maciek <maciek@nospam.pl>
wrote:

Zaraz, zaraz. Wła¶ciwie to on go jeszcze nie kupił. A już sprzedaje.
Czyli to jaki¶ szajs ;-)

 No to sobie nie kup tak, jak on sobie nie kupił.

Data: 2011-02-27 11:19:55
Autor: Maciek
W dniu 2011-02-25 20:41, Robert Rędziak pisze:
Zaraz, zaraz. Wła¶ciwie to on go jeszcze nie kupił. A już sprzedaje.
Czyli to jaki¶ szajs ;-)
 No to sobie nie kup tak, jak on sobie nie kupił.
Ok, tak zrobię. Dzięki za radę, bo normalnie się wahałem :->
Maciek

Data: 2011-02-27 12:50:05
Autor: MarcinJM
wrote:

[...]

Sam jechal?
Mial kierowce, dobrego. A kierowca, ktory jest dobry trenuje. Myslisz ze mietkiem magrimsa? A nietrenowany kierowca za sterami tego pojazdu na ringu zostanie haniebnie objechany przez auta tansze o polowe i slabsze o polowe.

Nadal nie widze zabawy, do jakiej moglby sluzyc przedmiotowy samochod: ani rajdowka, ani wyscigowka. Zwykly, normalny samochod z niezwykla cena.

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2011-02-27 12:55:49
Autor: J.F.
On Sun, 27 Feb 2011 12:50:05 +0100,  MarcinJM wrote:
[...]

To samo dotyczy innych pojazdow. poczatkujacy kierowca w Porsche
zostanie haniebnie objechany, nie wspominajac o tych tanszych i
slabszych.

J.

Data: 2011-02-27 21:57:04
Autor: Robert Rędziak
[SPAM] megrims nadal sprzedaje swojÄ? zabawkÄ?
On Sun, 27 Feb 2011 12:50:05 +0100, MarcinJM <marcin@inetia.pl>
wrote:

Sam jechal?
Mial kierowce, dobrego.

 Miał. Tamte też miały, czę¶ć z nich nawet tego samego Horsta von
 Saurmę.

A kierowca, ktory jest dobry trenuje. Myslisz ze mietkiem magrimsa? A nietrenowany kierowca za sterami tego pojazdu na ringu zostanie haniebnie objechany przez auta tansze o polowe i slabsze o polowe.

 No i? Chcesz powiedzieć, że dowolne auto drogowe obskoczy baty
 od przygotowanej wy¶cigówki? News at 11. Tylko potem wy¶cigówkę
 pakujesz na lawetę, a tym jedziesz po prostu do domu i to
 całkiem sensownym tempem.

Nadal nie widze zabawy, do jakiej moglby sluzyc przedmiotowy samochod: ani rajdowka, ani wyscigowka. Zwykly, normalny samochod z niezwykla cena.

 Ma takie same zastosowanie jak auta GT, tylko jest od nich
 praktyczniejszy. I ma szansę, za jakie¶ trzydzie¶ci lat, być
 cenionym, poszukiwanym autem, jak dzi¶ W124 500E, albo W201 2.3
 i 2.5 16V