[SPAM] megrims nadal sprzedaje swojÄ? zabawkÄ?

Data: 2011-02-22 22:18:34
Autor: Maciek
[SPAM] megrims nadal sprzedaje swojÄ? zabawkÄ?
W dniu 2011-02-21 21:55, megrims pisze:
http://otomoto.pl/mercedes-benz-c-63-amg-salon-polska-C17502506.html
Ma kratkę, bo nie chce mi się szukać na liście wyposażenia? :->

Maciek

Data: 2011-02-23 00:57:10
Autor: megrims
W dniu 2011-02-22 22:18, Maciek pisze:
W dniu 2011-02-21 21:55, megrims pisze:
http://otomoto.pl/mercedes-benz-c-63-amg-salon-polska-C17502506.html
Ma kratkę, bo nie chce mi się szukać na liście wyposażenia? :->

kraty nie ma. LPG tez nie :D

Data: 2011-02-23 13:55:02
Autor: to
[SPAM] megrims nadal sprzedaje swoj? zabawk?
begin megrims
Ma kratkę, bo nie chce mi się szukać na liście wyposażenia? :->

kraty nie ma. LPG tez nie :D

A magnetyzer?

Data: 2011-02-23 18:06:31
Autor: Maciek
W dniu 2011-02-23 00:57, megrims pisze:
Ma kratkę, bo nie chce mi się szukać na liście wyposażenia? :->
kraty nie ma. LPG tez nie :D
Z tym LPG zawsze jeszcze możesz zadziałać - może wtedy się sprzeda :->
Z kratką będzie gorzej. Dorzuć chociaż gratis hak, bo w tym to ani
pralki, ani lodĂłwki siÄ™ chyba nie przewiezie, a z przyczepkÄ… ze Statoila
prezentowałby się cudnie :->
Maciek

Data: 2011-03-02 14:01:39
Autor: jack
[SPAM] megrims nadal sprzedaje swoj? zabawk?

> Ma kratkę, bo nie chce mi się szukać na li¶cie wyposażenia? :->

kraty nie ma. LPG tez nie :D

Kurde fajne to to,ale na całego mnie nie stać!!
Kolego a ile chciałby¶ za koło???
Moze być zapasowe.[bym se poturlał]
pozdro.jack
ps.a mogło by być na raty?

Data: 2011-03-20 23:32:25
Autor: Maciek
W dniu 2011-03-02 14:01, jack pisze:
[...]
Patrz megrims - jest jednak jakie¶ wyj¶cie. S± chętni na czę¶ci. Potnij
go w kawałki, udziel kredytów na 30 lat i jeszcze na odsetkach będziesz
kawał czasu zarabiał :->

Maciek

[SPAM] megrims nadal sprzedaje swojÄ? zabawkÄ?