megrims will back

Data: 2016-01-16 20:18:50
Autor: elmer radi radisson
megrims will back
On 2016-01-16 15:28, megrims wrote:

Czy da się dojechać z Kadyksu do Poznania na
letnich oponach, które na dodatek są łyse na tylnej osi?
25.01 ruszam. Pacjent to 911 turbo :D

Sprobuj oddac do bieznikowania - drobna inwestycja z pewnoscia zwroci
sie z nawiazka ;). Uslugi takie powinien swiadczyc pewien cyrulik
sewilski.

Ewentualnie jest szansa ze do 25.01 cyrkulacje zmienia sie na tyle
ze bedzie +25 st. C w dzien, a jednoczesnie slonce bedzie swiecic
wciaz conajmniej do godziny 21, tak ze slicki beda jak znalazl.

trzecia ostatnia trzezwa mysl to przelozenie jednego z lysielcow
na przod i wgranie do komputera map sterowania trakcja. Najlepiej
z jakims wzorkiem z tablicy szachowej albo planszy z Monopoly.

--

memento lorem ipsum

Data: 2016-01-16 23:16:25
Autor: megrims
megrims will back
On 2016-01-16 20:18, elmer radi radisson wrote:
On 2016-01-16 15:28, megrims wrote:

[...]

Ale mam paliwo po 0,77 Euro, 26 stopni i błękitne niebo.
:p

Inne rozmiary opon na osiach.

Data: 2016-01-16 23:51:49
Autor: elmer radi radisson
megrims will back
On 2016-01-16 23:16, megrims wrote:

Ale mam paliwo po 0,77 Euro, 26 stopni i błękitne niebo.

To zrozumiale, ale na chwile obecna to sie moze zmienic
gdzies na rogatkach Poznania.

--

memento lorem ipsum

Data: 2016-01-18 09:40:31
Autor: Maciek
megrims will back
W dniu 2016-01-16 o 23:16, megrims pisze:
Ale mam paliwo po 0,77 Euro, 26 stopni i błękitne niebo.
:p
To nie lepiej posiedzieć tam, aż i u nas będzie lato, +15?

Inne rozmiary opon na osiach.
W Polsce to nikomu nie przeszkadza :->

Maciek

Data: 2016-01-18 10:47:29
Autor: robot
megrims will back
W dniu 2016-01-16 o 23:16, megrims pisze:

Ale mam paliwo po 0,77 Euro, 26 stopni i błękitne niebo.
:p

Inne rozmiary opon na osiach.

Jak nie stać na nowe takie same "oponki" to w ogóle lepiej nie "jeździj"  ;)

Data: 2016-01-18 11:21:03
Autor: elmer radi radisson
megrims will back
On 2016-01-18 10:47, robot wrote:

Jak nie stać na nowe takie same "oponki" to w ogóle lepiej nie
"jeździj"  ;)

Niektore samochody maja na osi napedowej szersze kapcie.
Szczegolnie te ktore maja co na nie przenosic.

--

memento lorem ipsum

Data: 2016-01-18 11:27:05
Autor: Artur Miller
megrims will back
On 2016-01-18 10:47, robot wrote:

Jak nie stać na nowe takie same "oponki" to w ogóle lepiej nie
"jeździj"  ;)

Niektore samochody maja na osi napedowej szersze kapcie.
Szczegolnie te ktore maja co na nie przenosic.

nie stać Cie i dorabiasz ideologię :P

;)

a.

Data: 2016-01-18 15:06:30
Autor: elmer radi radisson
megrims will back
On 2016-01-18 11:27, Artur Miller wrote:

nie stać Cie i dorabiasz ideologię :P

jestes pewien ze odpowiadasz wlasciwej osobie? ;)

--

memento lorem ipsum

Data: 2016-01-18 15:46:55
Autor: Artur Miller
megrims will back
On 2016-01-18 11:27, Artur Miller wrote:

nie stać Cie i dorabiasz ideologię :P

jestes pewien ze odpowiadasz wlasciwej osobie? ;)

mhm... przecież ten wątek i tak nie ma sensu :)

a.

Data: 2016-01-18 13:18:34
Autor: robot
megrims will back
On 2016-01-18 10:47, robot wrote:

Jak nie stać na nowe takie same "oponki" to w ogóle lepiej nie
"jeździj"  ;)

Niektore samochody maja na osi napedowej szersze kapcie.
Szczegolnie te ktore maja co na nie przenosic.

Ja rozumiem, że kogoś nie stać na nowe opony,
ale zakładać kapcie to już jest po prostu menelstwo. ;)

Data: 2016-01-18 15:18:46
Autor: Adam
megrims will back
On 2016-01-18 10:47, robot wrote:

Jak nie staæ na nowe takie same "oponki" to w ogóle lepiej nie
"je¼dzij"  ;)

Niektore samochody maja na osi napedowej szersze kapcie.
Szczegolnie te ktore maja co na nie przenosic.

Ja rozumiem, ¿e kogo¶ nie staæ na nowe opony,
ale zak³adaæ kapcie to ju¿ jest po prostu menelstwo. ;)

A¿ mi siê przypomnia³y stare podrêczniki szoferów: po wej¶ciu do kabiny przed jazd± (po wykonaniu tysi±ca innych czynno¶ci przygotowawczych) za³o¿yæ buty do jazdy z miêkkimi podeszwami (czyli w³a¶nie "kapcie"), nakryæ nogi pledem, ewentualnie w³o¿yæ gogle i czapkê oraz rêkawiczki.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2016-01-18 15:52:13

[...]