megrims will back

Data: 2016-01-16 23:38:04
Autor: Scobowski
megrims will back
W dniu 2016-01-16 o 15:28, megrims pisze:
Czy da się dojechać z Kadyksu do Poznania na
letnich oponach, które na dodatek są łyse na tylnej osi?
25.01 ruszam. Pacjent to 911 turbo :D

Tak trochę abstraCHUJąc - warto się było męczyć samochodem tyle kilosów?

Data: 2016-01-17 00:53:24
Autor: megrims
megrims will back
On 2016-01-16 23:38, Scobowski wrote:
[...]

To zależy co kto lubi. Mnie się podobało, ale za rok wezmę
bardziej komfortowe auto i przyjadę na dłużej niż 2 miesiące.
Poznań - Kadyks. 3000km. Po wyspie zrobiłem jakieś 8000km.
Za tydzień droga powrotna. Mam pewne przemyślenia odnośnie
tego, jak tu się żyje, ale napisze coś długiego jak już będę
na miejscu. Oczywiście w temacie jak tu się jeździ, jaka jest
policja itp.

Data: 2016-01-17 01:28:13
Autor: Zenek Kapelinder
megrims will back
Masz racje ze zalezy co kto lubi. Jeden lubi ogorki inny ogrodnika corki.

Data: 2016-01-17 11:29:43
Autor: ddddddddd
megrims will back
W dniu 2016-01-17 o 00:53, megrims pisze:
Mam pewne przemyślenia odnośnie
tego, jak tu się żyje, ale napisze coś długiego jak już będę
na miejscu. Oczywiście w temacie jak tu się jeździ, jaka jest
policja itp.

to ja czekam niecierpliwie :)
p.s. może oponeo wyśle Ci tam zimówki? :P

Łukasz

Data: 2016-01-17 11:52:43
Autor: Cavallino
megrims will back
W dniu 17.01.2016 o 00:53, megrims pisze:

Po wyspie zrobiłem jakieś 8000km.
Za tydzień droga powrotna. Mam pewne przemyślenia odnośnie
tego, jak tu się żyje,

Ja po każdej wizycie na Kanarach planuję się tam przeprowadzić, jak tylko będzie okazja.
A już najpóźniej na emeryturę.

Data: 2016-01-17 15:05:24
Autor: Jacek Maciejewski
megrims will back
Dnia Sun, 17 Jan 2016 00:53:24 +0100, megrims napisa(a):

 Po wyspie zrobiem jakie 8000km.

To chyba tydzie w kko jedzie :)
--
Jacek
-Co robi Jarosaw jak ma ochot popieprzy?

Data: 2016-01-17 18:06:09
Autor: Cavallino
megrims will back
W dniu 17.01.2016 o 15:05, Jacek Maciejewski pisze:
Dnia Sun, 17 Jan 2016 00:53:24 +0100, megrims napisa(a):

  Po wyspie zrobiem jakie 8000km.

To chyba tydzie w kko jedzie :)

Po wyspie ciko jedzi inaczej ni w kko, chyba e promy wlicza. ;-)

Data: 2016-01-18 11:10:10
Autor: robot
megrims will back
[...]

Ja w innych tematach też bym chętnie poczytał.

Data: 2016-01-18 12:11:48
Autor: J.F.
megrims will back
Użytkownik "megrims"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:n7el72$6aj$1@usenet.news.interia.pl...
Tak trochę abstraCHUJąc - warto się było męczyć samochodem tyle kilosów?

To zależy co kto lubi. Mnie się podobało, ale za rok wezmę
bardziej komfortowe auto i przyjadę na dłużej niż 2 miesiące.

Megrimsie, prasy troche poczytaj, nowych przepisow, moze oplaca ci sie wyprowadzic z kraju na ponad pol roku ... albo szybko kupic tam jakis dom, poki jeszcze w Unii jestesmy :-)

J.

Data: 2016-01-18 20:08:11
Autor: megrims
megrims will back
On 2016-01-18 12:11, J.F. wrote:
[...]

Przecież jadę posprzątać i zaraz tu wracam ;)

A na serio:
Dokładnie 13.11.2015 przejeżdżałem przez Paryż. Jakoś mnie zaskoczyły
patrole z długą bronią na bramkach na autostradach. W okresie od
13.11 do końca listopada nieruchomości na Kanarach znacząco zdrożały.

Data: 2016-01-20 12:05:18
Autor: Axel
megrims will back

[...]

Eee, fajnie to tam się jeździło 20 lat temu, teraz za duży ruch. Wtedy można było się spokojnie na Llano de Ucanca (2300m npm) pojechać 150km/h ;-P
Nie mówiąc o tym, że w pół godziny można było się tam znaleźć z wysokości 0m npm, czyli z plaży na Costa del Silencio.

A jak chcesz hardcorowo pojeździć 911tką, to jedź na Maltę ;-P (najwyższa dopuszczalna to bodajże 70km/h i to na małym kawałku drogi :-)

Axel

megrims will back