megs wita

Data: 2013-05-24 23:05:26
Autor: Tmek
megs wita

Użytkownik "megs" <megs@onet.pl> napisał w wiadomości news:knojgr$or9$1news.icm.edu.pl...
Cześć,
Zapomniana tradycja nakazuje powitać szanownych grupowiczów.
Marcin, lat sporo ponad 30 zdał prawko na nowych zasadach (2013r) i dojechał dzisiaj z Warszawy do Krakowa, gdzie pomieszkuje sobie. Dojechał, co istotne na 2 kołach... a deszcz padał bezlitośnie. Strasznie jestem zadowolony. Co prawda śmierdzę i jestem zmęczony niczym borsuk po zbudowaniu tamy, ale szczęśliwy!
Pozdrawiam i życzę sobie i innym Krakusom dobrej pogody na jutro :)

Niezly poczatek.  Ale dzieki temu moze byc juz tylko lepiej, bo wytrwalosc masz.

pozdro

megs wita