melduję się

Data: 2019-05-30 19:42:37
Autor: nadir
melduję się
W dniu 2019-05-30 o 17:18, Shrek pisze:
Być może jeszcze spotka panią za to nagroda.

Już spotkała. Teraz będzie prowadzić politykę prorodzinną w Brukseli.

Data: 2019-05-30 19:54:36
Autor: Shrek
melduję się
W dniu 30.05.2019 o 19:42, nadir pisze:
W dniu 2019-05-30 o 17:18, Shrek pisze:
Być może jeszcze spotka panią za to nagroda.

Już spotkała. Teraz będzie prowadzić politykę prorodzinną w Brukseli.

Miałem na myśli coś subtelniejszego. Na przykład żeby jej wiara w boga była uzasadniona;)

Shrek

Data: 2019-05-31 16:28:22
Autor: Tom N
melduję się
Shrek w <news:5cf018da$0$17352$65785112news.neostrada.pl>:

Na przykład żeby jej wiara w boga była uzasadniona

Wiary w dżejkeja nie trzeba uzasadniać!

--
'Tom N'

Data: 2019-06-01 02:32:35
Autor: ń
melduję się
Oczywiście, wystarczy być wy....anym przez P0.

-- -- -
Wiary w dżejkeja nie trzeba uzasadniać!

Data: 2019-05-30 19:55:01
Autor: A. Filip
melduję się
nadir <none@hell.org> pisze:
W dniu 2019-05-30 o 17:18, Shrek pisze:
Być może jeszcze spotka panią za to nagroda.

Już spotkała. Teraz będzie prowadzić politykę prorodzinną w Brukseli.

Taka potwierdzona praktyka w starannym odróżnianiu deklaracji od
praktyki w Brukseli będzie na wagę złota! ;-)

--
A. Filip

Data: 2019-05-31 13:33:29
Autor: Olin
melduję się
Dnia Thu, 30 May 2019 19:42:37 +0200, nadir napisał(a):

Już spotkała. Teraz będzie prowadzić politykę prorodzinną w Brukseli.

Tak z innej beczki; czy do Brukseli da się dolecieć CASĄ, albo chociaż
pojechać kolumną trzech limuzyn?

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
Mark Twain

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2019-05-31 13:43:14
Autor: Shrek
melduję się
W dniu 31.05.2019 o 13:33, Olin pisze:
Dnia Thu, 30 May 2019 19:42:37 +0200, nadir napisał(a):

Już spotkała. Teraz będzie prowadzić politykę prorodzinną w Brukseli.

Tak z innej beczki; czy do Brukseli da się dolecieć CASĄ,

Na dwoje babka wróżyła. Jest w zasięgu, ale kontrolerzy czasem strajkują. No i jest jeszcze trzeci aspekt - niby się da, a jak wulkan wybuchł, to jety nie mogło latać, a turbopropy tak. Ale jakoś nikt tej możliwości nie dostrzegł i z zagranicznych pojawił się tylko spóźniony Szakaszwili transportem kombinowanym (czym zaskarbił sobie moją sympatię, mimo że Lecha nie lubiłem).
albo chociaż pojechać kolumną trzech limuzyn?

Dać się da, ale raczej nie na bombach.

Spoko - już niedługo samoloty dla vipów osiągną zdolność HEAD. Chociaż z drugiej strony to niby na jakiej podstawie szeregowy europoseł ma latać HEAD?

Shrek

Data: 2019-05-31 13:55:03
Autor: Olin
melduję się
Dnia Fri, 31 May 2019 13:43:14 +0200, Shrek napisał(a):

[...]

To mnie trochę martwi, bo boję się, czy Pani Premier da radę na weekend
zawieźć staremu rosół do Przeciszowa.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

pewno znowu coś ukradli."
Michaił Sałtykow Szczedrin

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2019-05-31 14:34:50
Autor: nie ma emaila
melduję się
w <17ethxmb6r8rf$.n6gi3axyzoa5$.dlg@40tude.net>, Olin <kuku@adres.w.stopce>
napisał(-a):

zawieźć staremu rosół do Przeciszowa.

A sam BOR nie może przywieźć?
Chociaż to ryzykowna operacja dla rosołu...

Data: 2019-05-31 15:05:32
Autor: ń
melduję się
Jakoś Miedwiediew odrzutowym Iłem-96 przyleciał, chcieć to móc.
Najlepszy był minister SZ bodajże z Maroka (?) czy okolic przyleciawszy od siebie awionetką kilkanaście godzin
No i Makrela helikopterami Luftwaffe, czy po drodze Ślązacy wiwatowali czy rzucali kamieniami kroniki nie zanotowały.

-- -- -

Data: 2019-05-31 16:38:35
Autor: J.F.
melduję się
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5cf11350$0$17352$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

A swoja droga czemu ? Jety za wysoko lataja ?
Do brukselki niedaleko, mozna nisko poleciec ..

możliwości nie dostrzegł i z zagranicznych pojawił się tylko spóźniony Szakaszwili transportem kombinowanym (czym zaskarbił sobie moją sympatię, mimo że Lecha nie lubiłem).

Co by nie mowic - Lech do niego przylecial, i nie zaslanial sie trudnosciami.

albo chociaż pojechać kolumną trzech limuzyn?
Dać się da, ale raczej nie na bombach.

Czemu nie ?

Spoko - już niedługo samoloty dla vipów osiągną zdolność HEAD. Chociaż z

No wlasnie - czemu Casa, mamy lepsze :-)

drugiej strony to niby na jakiej podstawie szeregowy europoseł ma latać HEAD?

A kto powiedzial, ze szeregowy ? Juz tam mowia o stanowisku ... ale 27 glosow to chyba nie starczy, nawet jak Orban poprze :-)

A poza tym ... jest tam tych naszych poslow tylu, ze sluzbowy lot mialby sens.
Tylko co dalej ... sprzedawac bilety i Bruksela zwroci pieniadze ?
Bo za wlasne to chyba nie lataja ...

J.

Data: 2019-05-31 16:52:49
Autor: Shrek
melduję się
W dniu 31.05.2019 o 16:38, J.F. pisze:

A swoja droga czemu ? Jety za wysoko lataja ?

Tak.

Do brukselki niedaleko, mozna nisko poleciec ..

Widać na Wawel nikt tan naprawdę lecieć nie chciał...

[...]

Co było jedną z praprzyczyn tego, że Szakaszwili miał powód żeby dymać do nas mimo wulkanu...

albo chociaż pojechać kolumną trzech limuzyn?
Dać się da, ale raczej nie na bombach.

Czemu nie ?

Bo Niemcy mogą uważać, że szeregowy europoseł to nie jest powód, żeby na bombach latać. Zwłaszcza taki co się z niemcami nie lubi;)

Spoko - już niedługo samoloty dla vipów osiągną zdolność HEAD. Chociaż z

No wlasnie - czemu Casa, mamy lepsze :-)

Mamy, ale jeszcze nie gotowe chyba.

drugiej strony to niby na jakiej podstawie szeregowy europoseł ma latać HEAD?

A kto powiedzial, ze szeregowy ? Juz tam mowia o stanowisku ...

To niech mówią...

Shrek

Data: 2019-05-31 14:24:29
Autor: Zbynek Ltd.
melduję się
Olin napisał(a) :
[...]

Na pewno da się. A już na pewno koledzy z kraju wspomogą ledwie wiążącą koniec z końcem. Bo za marne 20 tys euro miesięcznie to można tylko na prowincji wyżyć.

    Zbyszek
PGP key: 0xDCEF4E65

Data: 2019-05-31 15:06:25
Autor: ń
melduję się
A ciapiągi nie jeżdżą?

-- -- -
czy do Brukseli da się dolecieć CASĄ, albo chociaż pojechać kolumną trzech limuzyn?

Data: 2019-06-03 11:58:46
Autor: Olin
melduję się
Dnia Fri, 31 May 2019 15:06:25 +0200, ń napisał(a):

A ciapiągi nie jeżdżą?

Koleją żelazną to se może jeździć suweren albo Kim Dzong Un. Pasztetowa nie może sobie pozwolić, żeby jej majestat ucierpiał.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl