melduję się

Data: 2019-05-30 18:22:19
Autor: nie ma emaila
melduję się
w <5ceff43f$0$17342$65785112@news.neostrada.pl>, Shrek <1@wp.pl> napisał(-a):

Od siebie dodam wyrazy głębokiego uznania dla kunsztu prawnego oraz odwagi pani p.o.pemier Beaty Straszydło, orędowniczki polityki prorodzinnej i wnioskodawczyni ustawy. NIe było do tej pory tak zdolnego, co by skutecznie wymyślił jak w ramach polityki prorodzinnej pozwalniać kobiety na macierzyńskich i w ciąży żeby zastąpić je Rodziną. Muszę przyznać że rozmiar hipokryzji, bezczelności, ale i skuteczności zrobił na mnie wrażenie. Gratulacje panie p.o.remier. Być może jeszcze spotka panią za to nagroda.

Post robi wrażenie, a jeszcze większe gdybyś go wkleił na stronach posłów
Pisiorkowych. I to wszystkich.
W sumie czemu nie :)

Data: 2019-05-30 18:38:46
Autor: Shrek
melduję się
W dniu 30.05.2019 o 18:22, nie_ma_emaila@onet.pl pisze:

Post robi wrażenie, a jeszcze większe gdybyś go wkleił na stronach posłów
Pisiorkowych. I to wszystkich.
W sumie czemu nie :)

Masz loginy i hasła? ;)

Shrek

Data: 2019-05-30 21:45:26
Autor: nie ma emaila
melduję się
w <5cf00714$0$531$65785112@news.neostrada.pl>, Shrek <1@wp.pl> napisał(-a):

W dniu 30.05.2019 o 18:22, nie_ma_emaila@onet.pl pisze:

> Post robi wrażenie, a jeszcze większe gdybyś go wkleił na stronach posłów
> Pisiorkowych. I to wszystkich.
> W sumie czemu nie :)

Masz loginy i hasła? ;)

Wklej na ich tablicy na FB :)

Data: 2019-05-30 21:51:59
Autor: u2
melduję się
W dniu 30.05.2019 o 21:45, nie_ma_emaila@onet.pl pisze:
[...]

oraz na Twitterze, będzie niezły ubaw:)))))))

--
I love love

Data: 2019-05-30 22:02:25
Autor: Shrek
melduję się
W dniu 30.05.2019 o 21:51, u2 pisze:

oraz na Twitterze, będzie niezły ubaw:)))))))

Chyba kukizowi. Jemu co chwila konto przejmują w weekendy:P

Shrek

Data: 2019-05-30 22:08:12
Autor: u2
melduję się
W dniu 30.05.2019 o 22:02, Shrek pisze:
W dniu 30.05.2019 o 21:51, u2 pisze:

oraz na Twitterze, będzie niezły ubaw:)))))))

Chyba kukizowi. Jemu co chwila konto przejmują w weekendy:P

Cookies ciągle występuje w TVN24 u Olejnik, może opowie o twojej sprawie:))))))))))))))

--
I love love

Data: 2019-05-30 22:11:50
Autor: Shrek
melduję się
W dniu 30.05.2019 o 22:08, u2 pisze:
[...]

O kurwa - nie dość, że przegrałem, to jeszcze U2 odpowiedziałem. O ja nieuważny...

Shrek

Data: 2019-05-30 22:13:53
Autor: u2
melduję się
W dniu 30.05.2019 o 22:11, Shrek pisze:
[...]

O k*rwa - nie dość, że przegrałem, to jeszcze U2 odpowiedziałem. O ja nieuważny...

ale lol:)))))))))))))))))

--
I love love

Data: 2019-05-31 00:30:37
Autor: Marcin Debowski
melduję się
On 2019-05-30, Shrek <1@wp.pl> wrote:
[...]

No ale de facto to jest kolejna opcja (media), z tym, że niekoniecznie będzi Ci sie chciało w to babrać, a i długofalowe efekty mogą być też wątpliwe. W kazdym razie Wyborcza na jesieni się pewnie chętnie tym zajmie :)

--
Marcin

Data: 2019-05-31 06:38:05
Autor: Shrek
melduję się

[...]

Wyborcza jest za paywalem i czytają ją ci, co i tak na pisorów nie głosują. Już prędzej fakt. Ale efekty będą raczej mizerne - wchodzimy za głęboko w politykę i to nie ta grupa, ale kiedyś pisałem - jakby rozstrzelać co 1000 bez powodu i procesu to pisiory będą to popierać - szansa, że trafi na niego minimalna, za to któryś sąsiad powinien oberwać, więc dobrze kanalii;)

Shrek

Data: 2019-05-31 07:13:10
Autor: Shrek
melduję się
W dniu 31.05.2019 o 06:38, Shrek pisze:

[...]

Przy okazji - kiedyś już pytałem ale nie uzyskałem odpowiedzi - czy coś mi grozi za opublikowanie pism procesowych, bo też padają tam cieawe stwierdzenia? W sumie tajne nie jest, byłem pełnomocnikiem więc korespondencje dostawałem legalnie, co najwyżej mam wątpliwości czy nie powinienem zamazać dane osobowe radcy co się pod tym podpisałę (ale czy tak naprawdę muszę - przecież on to pisał służbowa - ja pod swoją pracą się podpisuję imieniem i nazwiskiem i idzie w świat. Z tym że ja się swojej pracy na ogół nie wstydzę;)

Kiedyś ktoś wspominał o prawach autorskich, ale wydaje się to bardzo nadymane - w końcu znów - do mojej pracy ma firma, a często lata to po całym kraju.

Shrek

Data: 2019-05-31 05:31:37
Autor: Marcin Debowski
melduję się
On 2019-05-31, Shrek <1@wp.pl> wrote:
[...]

Nie wiem czy pisma procesowe stron ale na pewno nie ma przeciwskazań co do publikacji wyroków. Prawo autorskie tu nie przeszkadza bo "nie stanowią przedmiotu prawa autorskiego min: 1) akty normatywne lub ich urzędowe projekty, 2) urzędowe dokumenty, materiały, znaki i symbole[..]"

Jedyne na co należy uważać to aby nie naruszyć czyjejś prywatności.

--
Marcin

Data: 2019-05-31 07:56:31
Autor: Shrek
melduję się

Nie wiem czy pisma procesowe stron ale na pewno nie ma przeciwskazań co
do publikacji wyroków.

To wiem  -wyroki są publikowane, ale anonimizowane. Choć też nie wszyskie są publikowane - w sumie nie wiadomo od czego to zależy;)

Prawo autorskie tu nie przeszkadza bo "nie
stanowią przedmiotu prawa autorskiego min: 1) akty normatywne lub ich
urzędowe projekty,

A tu byś się zdziwił. Normy polskie są... utworami literackimi;)

2) urzędowe dokumenty, materiały, znaki i
symbole[..]"

Jedyne na co należy uważać to aby nie naruszyć czyjejś prywatności.

W sumie wiem że to śliskie, ale skoro ktoś się podpisał służbowo pod pismem (jest na etacie w administracji państwoej) to jeszcze jest to jego prywatna sprawa.

Shrek

Data: 2019-05-31 09:40:08
Autor: Tomasz Kaczanowski
melduję się
W dniu 2019-05-30 o 21:45, nie_ma_emaila@onet.pl napisał:
[...]

Jest na wykopie
https://www.wykop.pl/link/4979113/jak-to-prawo-u-nas-nie-dziala/
--
http://kaczus.zrzeda.pl

Data: 2019-05-31 10:02:53
Autor: Shrek
melduję się
[...]

Informacja nieprawdziawa - prawo działa dokładnie tak, jak sobie to prawodawca wymyślił;)

Shrek

Data: 2019-05-31 10:35:58
Autor: nie ma emaila
melduję się
w <qcqlp1$krl$1@node2.news.atman.pl>, Tomasz Kaczanowski
<kaczus@poczta.onet.pl> napisał(-a):

Jest na wykopie
https://www.wykop.pl/link/4979113/jak-to-prawo-u-nas-nie-dziala/

Chyba nie całkiem. "Serwer accounts.google.com odrzucił połączenie."

Data: 2019-05-31 00:21:16
Autor: Animka
melduję się
W dniu 2019-05-30 o 18:38, Shrek pisze:
[...]

Na fejsbuku się nie da? Rozgłoś to na całą Polskę.

--
animka

melduję się