meldunek a umowa o pracę

Data: 2010-08-30 11:17:08
Autor: nowe-schody.prv.pl
meldunek a umowa o pracę

Użytkownik "Zynov" <salvador.zynov@gmail.com> napisał w wiadomości news:ad91fd6f-426a-4945-a6ce-983b9124a3e4q22g2000yqm.googlegroups.com...
Witam.

Moja druga połówka nie ma meldunku w Polsce,

Więc łamie obowiązujące prawo.

Pracodawca wymaga od niej adresu zameldowania i uzależnia od
powyższego zawarcie umowy o pracę

Nic mi nie wiadomo, aby przepisy prawa pracy tego wymagały, ale nie ma szczęście mozliwości zmuszenia go do zawarcia umowy o pracę.

--
prezydent

Renowacja schodów www.staircase-renovation.eu/pl/
Regionalni wykonawcy poszukiwani.

Data: 2010-08-31 12:39:27
Autor:
meldunek a umowa o pracę
Moja druga połówka nie ma meldunku w Polsce,

Więc łamie obowiązujące prawo.

Uważasz, że litewski pracownik, którego zatrudnia mój znajomy, łamie prawo? Nie jest zameldowany w PL. Do pracy dojeżdża codziennie z domu.

meldunek a umowa o pracę