meldunek a umowa o pracę

Data: 2010-08-30 12:00:41
Autor: Piotr [trzykoty]
meldunek a umowa o pracę
Użytkownik "Zynov" <salvador.zynov@gmail.com> napisał
Moja druga połówka nie ma meldunku w Polsce, a właśnie dostała pracę.

A gdzie mieszka?

Data: 2010-08-30 03:35:44
Autor: Zynov
meldunek a umowa o pracę
On 30 Sie, 12:00, "Piotr [trzykoty]" <trzykoty_wyt...@o2.pl> wrote:
Użytkownik "Zynov" <salvador.zy...@gmail.com> napisał

>Moja druga połówka nie ma meldunku w Polsce, a właśnie dostała pracę.

A gdzie mieszka?

W wynajętym mieszkaniu.

Data: 2010-08-30 13:01:10
Autor: malgosia
meldunek a umowa o pracę
W wynajętym mieszkaniu.

not niech pójdzie i zamelduje sie.
Pozatym do umowy wpisuje adres ZAMIESZKANIA (dla uS np)

jk

Data: 2010-08-31 15:05:11
Autor: Papo5murpfs
meldunek a umowa o pracę
Órzytkownik "malgosia" napisał:
not niech pójdzie i zamelduje sie.
Pozatym do umowy wpisuje adres ZAMIESZKANIA (dla uS np)

nie ma czegoś takiego jak "adres zamieszkania" !:O)
w KC jest miejsce zamieszkania, czyli miasto/miejscowość przebywania!:O)

Data: 2010-08-30 13:41:13
Autor: Andrzej Lawa
meldunek a umowa o pracę
W dniu 30.08.2010 12:35, Zynov pisze:
[...]

Odpowiedziałeś jak ten pijak z kawału który wsiadając do taksówki rzucił
"do domu!" i na pytanie "a dokładniej?" odpowiedział "do dużego pokoju!" ;->

To wynajęte mieszkanie w Polsce?

Data: 2010-08-30 15:35:07
Autor: P.apa5.merf
meldunek a umowa o pracę
Órzytkownik "Piotr [trzykoty]" napisał:
Moja druga połówka nie ma meldunku w Polsce, a właśnie dostała pracę.

A gdzie mieszka?

nigdzie, ona nie mieszka tylko przebywa czasowo w polsce, a z tego co wiem
to obowiązek meldunku jest wymagany w przypadku przebywania ponad 3
miesiące, coś się obecnie pozmieniało?:O)

Data: 2010-08-30 22:05:09
Autor: Piotr [trzykoty]
meldunek a umowa o pracę
"P.apa5.merf" <klm@interia.pl> wrote
nigdzie, ona nie mieszka tylko przebywa czasowo w polsce, a z tego co wiem
to obowiązek meldunku jest wymagany w przypadku przebywania ponad 3
miesiące, coś się obecnie pozmieniało?

Nie, nie pozmieniało, zawsze tak było: są meldunki stałe i czasowe, w tym
poniżej 3 miesięcy.  To co napisałeś, nie jest prawdą.

Data: 2010-08-31 15:05:08
Autor: Papo5murpfs
meldunek a umowa o pracę
[...]

co konkretnie nie jest prawdą?:O)
z czasuf kiedy się meldowałem pamiętam że urzędy trąbiły o obowiazku pobytu
powyżej 3miesiace, a jak jest teraz?:O)

p.s. i nic mi nie wiadomo o obowiązku miaszkania:O)

Data: 2010-08-31 20:58:13
Autor: Piotr [trzykoty]
meldunek a umowa o pracę
"Papo5murpfs" <hte@wp.pl> wrote
co konkretnie nie jest prawdą?:O)

....że poniżej 3 m-cy nie ma obowiązku meldunkowego.

Data: 2010-09-01 22:34:07
Autor: Papo5murpfs
meldunek a umowa o pracę
Órzytkownik "Piotr [trzykoty]" napisał:
co konkretnie nie jest prawdą?:O)

...że poniżej 3 m-cy nie ma obowiązku meldunkowego.

więc ośfieć co ile tszeba się meldować, co godzinę czy jak?:O)

Data: 2010-09-02 08:37:32
Autor: Piotr [trzykoty]
meldunek a umowa o pracę
więc ośfieć co ile tszeba się meldować, co godzinę czy jak?:O)
Zależy od sytuacji. Ustawa o ewidencji ludności i dowodach osobistych.

Data: 2010-09-06 17:44:16
Autor: Papo5murpfs
meldunek a umowa o pracę
Órzytkownik "Piotr [trzykoty]" napisał:
więc ośfieć co ile tszeba się meldować, co godzinę czy jak?:O)

Zależy od sytuacji. Ustawa o ewidencji ludności i dowodach osobistych.

czyli co, tszeba maszerować do urzendu po każdych tszech dniach pobytu, oraz
24 godziny wcześniej pszed wyjazdem wakacyjnym?:O)

na szczęście mało kto pszebywa pod jednym adresem 3 dni, normalnie to
8godzin śpisz pod jednym adresem, potem idziesz na 8godzin pod inny adres,
potem na 8 godzin pod nowe i zupełnie inne adresy, i tak w kułko:O)

meldunek a umowa o pracę