membrana

Data: 2010-04-02 03:47:43
Autor: Michał Wolff
membrana
A ja mam spodnie Adidasa z ClimaWarmWind - i jestem bardzo zadowolony.
Mimo, że spodnie są ciepłe - da się w nich jeździć i przy ok. 10'C, na
mrozie także; dopiero przy ok. 12-15'Crobi się za gorąco. Do tego
spodnie całkiem przyzwoicie radzą sobie z wilgocią, przemakają dopiero
na mocnym deszczu, a przemoczone schną bardzo szybko. Bardzo sobie
chwale ten zakup.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostarda.pl

Data: 2010-04-02 13:36:03
Autor: Mamut
membrana
W dniu 2010-04-02 12:47, Michał Wolff pisze:
[...]

Choroba, jak kupowałem swoje to była też duża obniżka na adidasy ale nie było dla mnie rozmiaru.
[ Konrad_pl{at}poczta.fm ]  /  |/ /   _\_
[ Konrad "Mamut" Górski  ] /      \   \_ \
[  Warszawa-Mokotów      ] \__/\__/\_ ___/

membrana