membrany w ubraniach-opinie

Data: 2010-11-18 11:20:31
Autor: Piotr Klimek
membrany w ubraniach-opinie
Dnia (Thu, 18 Nov 2010 03:04:23 -0800 (PST)) ktos podajacy sie za drMartens
wyklawiaturowal co nastepuje:

Witam,
mam prosbe o wasze opinie nt ubran motocyklowych: kurtki, spodnie,
rekawice z membranami, i ich odpornosci na wode i wiatr.

Coz, mam komplet Modeki Melville, i membrana w nich przepuscila mi
wode po 4h jazdy w deszczu na nordcapp. I zastanawiam sie nad zmiana
calego kompletu na inne, np Scotta lub IXS-a z Goretexem.

Jezdze turystycznie gs 1250 i gl 1800, rocznie ok 30tys km, i chyba
przywiazanie do jednej marki ubran wychodzi mi bokiem;)

Mialem do czynienia z wieloma membranami w ciuchach motocyklowych i
turystycznych. Z mojego doswiadczenia wynika, ze jedyna na prawde
dzialajaca to goretex. Kurtki i buty z gore nigdy mi nie przemokly,
natomiast kazda inna membrana jaka mialem wczesniej czy pozniej puszczala.

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3
http://bikepics.com/members/piko/

membrany w ubraniach-opinie