membrany w ubraniach-opinie

Data: 2010-11-18 15:54:39
Autor: Andrzej
membrany w ubraniach-opinie
?
Uzytkownik "drMartens" <g.pszczola@gmail.com> napisal w wiadomosci news:de712094-a40c-46c7-880e-fab942b2b221p11g2000vbn.googlegroups.com...
Witam,
mam prosbe o wasze opinie nt ubran motocyklowych: kurtki, spodnie,
rekawice z membranami, i ich odpornosci na wode i wiatr.

Coz, mam komplet Modeki Melville, i membrana w nich przepuscila mi
wode po 4h jazdy w deszczu na nordcapp. I zastanawiam sie nad zmiana
calego kompletu na inne, np Scotta lub IXS-a z Goretexem.

Jezdze turystycznie gs 1250 i gl 1800, rocznie ok 30tys km, i chyba
przywiazanie do jednej marki ubran wychodzi mi bokiem;)

RetBike (kurtka Discover i spodnie Travel) - 40km w solidnym deszczu nie wytrzymaly, ale na obecna pogode sa  ok - czyli wilgotno + mzawka. Wczoraj 130km (80 trasa, reszta Wawa) i bylem suchy.

--
Pozdrv!
Andrzej

membrany w ubraniach-opinie