membrany w ubraniach-opinie

Data: 2010-11-28 10:30:19
Autor: YOGI
membrany w ubraniach-opinie
Witam,
mam prosbe o wasze opinie nt ubran motocyklowych: kurtki, spodnie,
rekawice z membranami, i ich odpornosci na wode i wiatr.

[ciach]

Mam modeke discovery z membrana reissa. Wodoodpornosc w zasadzie ujdzie, 2-3h w deszczu wytrzymuje, pomijajac zaciagane wody z rekawic przez rekawy w srodku sucho - natomiast z oddychalnoscia jest tragedia, jezdzac w membranie pzy 20-25st C mozna sie w tym bardziej spocic niz zmoknac. Generalnie poroniony pomysl. W membranie jezdzic sie ne da bo sauna, a wpiecie tego przed burza do ubran zajmuje z 10 minut - lepiej juz kupic byle jakiego kondoma na wierzch, szybciej sie zaklada, a ochrona przed deszczem i oddychalnosc na bardzo podobnym poziomie. ;)

Co od goretexow - mam buty sidi b2 gore (impregnuje je co jakis czas srodkami marki toko do skory z gore) i prawde mowic nie zamienilbym na zadne inne. Nigdy nie przemokly, jesli nie ma 30-35stopni da sie w nich jezdzic naet po miescie, jakosc wykonania tez troche inna niz u modeki. ;)

membrany w ubraniach-opinie