memoria艂owa czy kasowa - konkretny przyp adek

Data: 2011-03-28 02:22:04
Autor: Rafal T.
memoria艂owa czy kasowa - konkretny przyp adek
Witam

Mo偶e pytanie glupie, ale nie za bardzo rozumiem. Przeszuka艂em archiwum i znalaz艂em posty Maddy o metodzie memoria艂owej. Przeczyta艂em te偶 o tym czym jest koszt a czym wydatek. I dalej mam problem z rozumieniem co jest lepsze. Maddy preferuje metod臋 memoria艂ow膮 (chyba 偶e co艣 si臋 zmieni艂o) na moj膮 logik臋 lepsza metoda memoria艂owa. Dobrze my艣l臋 w kontekscie poni偶szej sytuacji?
Import z kraj贸w UE specjalistycznych produkt贸w (farby), wszystkie w Polsce na stawce 23%. Towar albo za got贸wke albo termin -od 14 do 180 dni. Sprzeda偶 w Polsce got贸wka lub termin do 21 dni. Konkurencja te偶 ma 21 dni ale du偶a cz臋艣膰 klient贸w (sklep贸w) nie p艂aci terminowo.

pozdrawiam
Rafal

memoria艂owa czy kasowa - konkretny przyp adek