mentalność żydowskiej dziennikarki

Data: 2012-06-07 16:12:59
Autor: mkarwan
mentalność żydowskiej dziennikarki
Dzisiejszy mój artykuł będzie o amerykańskiej dziennikarce Debbie Schlussel, piszącej dla takich gazet jak "The New York Post", "The Washington Times". Zainteresowałam się jej osobą po dzisiejszych odwiedzinach na portalu kwejk.pl.
Na tej stronie zobaczyłam "kwejka", którego treścią był apel o mobilizacje Polaków i zablokowanie facebook'owego profilu tejże pani (dodaje ten obrazek jako zdjęcie w dole artykułu).
Okazało się, że Schlussel kompletnie nie rozumie oburzenia Polski i Polaków odnoszących się do słów prezydenta Obamy dotyczących "polskich obozów śmierci".

Czytając dalej kwejka dowiaduję się, że Schlussel nazywa Polaków "ignorantami w lupenkonserwatyzmie, którzy angażują się w rewizję historii."
Szczerze mówiąc nie mogę się doszukać znaczenia słowa "lupenkonserwatyzm" i do końca nie rozumiem co tłumacz miał na myśli, ale jeżeli ktoś wie cóż to określenie oznacza, to byłabym wdzięczna za objaśnienie mi jego znaczenia.

Następnie publicystka ciągnie apel do Polaków:

"Polacy wymordowali miliony Żydów, utrzymywali kilka obozów śmierci i wyeliminowali prawie całą moją rodzinę z obu stron, tak samo jak setki tysięcy innych żydowskich rodzin.
To nie byli tylko naziści.
To były dziesiątki tysięcy gorliwych Polaków.
Obama nie popełnił tutaj gafy.
Gorliwi polscy kaci zajęli ważne miejsce wśród gorliwych katów Hitlera."

Reakcja Polaków była natychmiastowa.
Odnaleźli profil na facebook'u Debbie Schlussel i zaczęli ją bombardować prywatynymi wiadomościami i komentarzami do jej postów.
Dziennikarka nie wytrzymała i zamieściła post, który ponownie był apelem do Polaków.
Przetłumaczoną treść - i ocenzurowaną - zamieszczam tutaj, a oryginał w postaci screena, zamieszczam poniżej.
Było to trudne zadanie, bo Shlussel prawdopodobnie nie dba o poprawną pisownie i nie można było jej w pełni zrozumieć.

"Do wszystkich polskich antysemitów, wyjdźcie z mego fanpage'a.
Wiem, że lubicie zaprzeczać, fakt że pomagaliście nazistom mordować 3 miliony polskich Żydów po stuleciach pogromów, które popełniliście przeciwko nim. Kłamcie sobie o tym gdzie indziej.
Kasuje was.
Jeżeli nie potraficie komentować postów, powstrzymując się od antysemickich, brutalnych, niemoralnych seksualnie komentarzy, WY, NIE JESTEŚCIE TU MILE WIDZIANI.
To nie jest Auschwitz, a nawet warszawskie getto. Idźcie stąd."
Dziękuję za pomoc R.Rutkowskiemu przy tłumaczeniu tego zawiłego tekstu.
http://tnij.org/qzbo

Czyżby pani Schlussel sądziła, że skoro Getto było w Warszawie, to Polacy są odpowiedzialni za masowe zabijanie?
Doprawdy żałosne.
Polacy jak to Polacy bardzo się zjednoczyli w takim momencie i sądzę, że teraz Schlussel nie będzie miała łatwego życia.  Warto wejść na jej profil i przeczytać komenatarze naszych rodaków.
Link do profilu http://tnij.org/qzbq.
Sądzę, że warto nagłośnić tę sprawę. Nie możemy pozwolić, żeby ktoś tak nasz naród obrażał.Warto byłoby dać tej Pani pożądną lekcję. A może w ogóle powinniśmy ją odesłać do szkoły, aby zaliczyla jakiś egzamin z II Wojny Światowej?
Obiecany Kwejk: http://tnij.org/qzbr
źródło http://kontakt24.tvn.pl/artykul,polsko-amerykanska-wojna,339960.html
http://www.rp.pl/artykul/888224.html

Data: 2012-06-07 16:55:07
Autor: Grzegorz Z.

From: mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: mentalność żydowskiej dziennikarki
Date: Thu, 7 Jun 2012 16:12:59 +0200

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

mentalność żydowskiej dziennikarki