merc A kasa

Data: 2010-09-17 09:29:21
Autor: AL
merc A kasa
mariuszmo pisze:
poszukiwań małego diesla cd
żonie spodobał się merc A klasa z tym, że to 99rocznik i 225 tys na karku. Diesel 95 KM
ksiażka serwisowa oryginalna nie made in china i do końca prowadzona i niedawno ostatni wpis więc raczej licznik nie cofany bo nie było by kiedy nakręcić tych km

Zakładając regularny serwis i bezwypadkowosć to ile jeszcze takim małym mercem można zrobić zanim się to rozpadnie ze starości?

Pjeździłem troche po placu i przyznam, że samochód totalnie udziwniony, szczególnie wsiadanie wysoko jak w dostawczaku a jednocześnie pozycja w kabinie jak w wyscigówce bo fotele niskie ale wygląda, że to dość wygodne rozwiązanie.

znam paru zadowolonych wlascicieli tego modelu

- mnie sie w A nie podoba np. to, ze po wymianie ACU nalezy jechac do ASO - poszukaj i poczytaj sobie.

--
pozdr
Adam (AL)

merc A kasa