mercedes - co za gówno

Data: 2012-08-05 07:47:36
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
mercedes - co za gówno
W dniu 2012-08-04 12:27, megrims pisze:
CL znów świruje. Choinka na zegarach. Kierunkowskazy
i światła działają jak chcą. 160 urządzeń po CAN zgłasza
błąd. Jednym zdaniem: Mercedesa omijać szerokim łukiem.
Duda Cars od pół roku nie potrafi znaleźć co tam jest
popsute.

Jakiś pomysł?
Założyć kamerę i do Łodzi?

Wydaje mi się, że dokumenty wielokrotnych napraw - bezskutecznych należało by przetłumaczyć na język niemiecki i wysłać na adres podany tutaj:
http://www.mercedes-benz.pl/content/poland/mpc/mpc_poland_website/pl/home_mpc/passengercars/home/passengercars_world/about_us/contact.html#_int_passengercars:home:metanav:contact

A z autem przejechać się (na lawecie!) do ASO w Berlinie.

Tam chłopcy powinni sobie poradzić...

Coś podobnego przerabiałem lata temu z innym samochodem, a ponieważ nie byłem jedyny, to skończyło się, że ASO przestało być ASO.

--
                      Wojciech Smagowicz

mercedes - co za gówno