meritum bank odsyła mi przelewy

Data: 2011-03-03 20:59:33
Autor: 085
meritum bank odsyła mi przelewy
.... no wlasnie, czy tylko mi ? W czym moze byc przyczyna ? Wrocily mi juz trzy przelewy mbank => meritum, jutro musze sprobowac z innych bankow. Czy meritum tak miewa ? Probowac do skutku ?

Pan z ufolinii meritum usilowal mnie przekonac, ze to moja wina, bo na pewno cos zle wpisalem w tytul przelewu albo wpisalem zle nazwisko odbiorcy... bardzo mi sie nie podoba taki sposob wciskania kitu. Ale ostatecznie reklamacje przyjal...

p, zul

Data: 2011-03-03 21:32:35
Autor: mx
[...]

Meritum sprawdza, wbrew powszechnej opinii tej grupy, nazwę i adres odbiorcy. Lepiej wpisywać jak najmniej. Też miałem zwrotkę, zamiast nazwiska pozostał wpis "Meritum Bank" i nie przyjęli.

Data: 2011-03-03 13:05:12
Autor: Tomek z Wawy
meritum bank odsyła mi przelewy
On 3 Mar, 21:32, "mx" <@m...@os.pl@> wrote:

Meritum sprawdza, wbrew powszechnej opinii tej grupy, nazw i adres
odbiorcy. Lepiej wpisywa jak najmniej. Te mia em zwrotk , zamiast nazwiska
pozosta wpis "Meritum Bank" i nie przyj li.

A ja my¶lę, że od 1 marca maj± jakie¶ poważne problemy z systemem, bo
nie naliczaj± się odsetki od lokat jednodniowych, a je¶li się
naliczaj± to pod koniec kolejnego dnia za dzień poprzedni, a cały
system wygl±da jakby mocno offlineował.

Data: 2011-03-03 22:23:53
Autor: mx
[...]

Jak to się nie naliczaj±, na Silnym dodaj± na bież±c±. Tylko do 1 marca było "Odsetki - Kapitalizacja odsetek", a teraz "Kapitalizacja odsetek-Naliczanie odsetek". Nie wygl±da to na poważn± zmianę.

Data: 2011-03-03 13:26:30
Autor: Tomek z Wawy
meritum bank odsyła mi przelewy
Silne to nie lokata.

Data: 2011-03-03 22:36:37
Autor: mx
meritum bank odsyła mi przelewy
"Tomek z Wawy"  wrote in message
Silne to nie lokata.

A lokata to nie jednodniowa, tylko 3-miesięczna z kapitalizacją dzienną. Mądralo. Komu by się chciało odsetki na lokacie sprawdzać codziennie, jak wiadomo ile ma być na zakończenie. Taka onlinowość nikomu nie potrzebna.

Data: 2011-03-03 22:37:43
Autor: Bogdan B.
meritum bank odsyła mi przelewy
W dniu 2011-03-03 22:26, Tomek z Wawy pisze:
Silne to nie lokata.

moja lokata z poniedziałku ma tak:

Data ostatniej kapitalizacji: 02.03.2011
Data najbliĹĽszej kapitalizacji: 03.03.2011
Data umowy: 01.03.2011

Czyli jest OK, była jedna kapitalizacja.

Data: 2011-03-03 13:44:48
Autor: Tomek z Wawy
meritum bank odsyła mi przelewy
Wła¶nie powiniene¶ mieć dwie, skoro założyłe¶ 1.03! U mnie wczoraj
odsetki pojawiły się dopiero koło 20, a dzi¶ wcale. I u Ciebie widzę
to samo.

Data: 2011-03-03 22:50:30
Autor: Bogdan B.
meritum bank odsyła mi przelewy
W dniu 2011-03-03 22:44, Tomek z Wawy pisze:
Właśnie powinieneś mieć dwie, skoro założyłeś 1.03!

Założyłem 01.03.
Pierwsza kapitalizacja 02.03.
Druga będzie 03.03 zapewne po zakończeniu dnia - bo jeszcze trwa.

Popieram pomysł żeby pierwsza kapitalizacja była zaraz po założeniu
lokaty, ale tak to nie ma nawet w Erze :-)

Data: 2011-03-03 13:54:40
Autor: Tomek z Wawy
meritum bank odsyła mi przelewy
Kapitalizacja następuje każdej północy. Pierwsza była z 1 na 2 i druga
z 2 na 3.

Data: 2011-03-04 03:26:42
Autor: Tomek z Wawy
On 3 Mar, 22:50, "Bogdan B." <goodb...@rocketmail.pl> wrote:
> [...]

Popieram pomysł żeby pierwsza kapitalizacja była zaraz po założeniu
lokaty, ale tak to nie ma nawet w Erze :-)

SprawdĽ sobie dzisiaj czy nadal uważasz, że jest dobrze i porównaj to
ze swoj± teori±...

Data: 2011-03-04 20:15:43
Autor: Bogdan B.
W dniu 2011-03-04 12:26, Tomek z Wawy pisze:
[...]

SprawdĹş sobie dzisiaj czy nadal uwaĹĽasz, ĹĽe jest dobrze i porĂłwnaj to
ze swojÄ… teoriÄ…...

Sprawdziłem.
Jest dobrze, porównałem.
I co dalej?

Data: 2011-03-04 15:27:24
Autor: Meehoo
Dnia Thu, 3 Mar 2011 13:05:12 -0800 (PST), Tomek z Wawy napisał(a):

[...]

W tym zdaniu użyłe¶ dwukrotnie słowa "system". Dwukrotnie miałe¶ na my¶li
ten sam system? Bo mam wrażenie, że uważasz, że to bankowo¶ci internetowa
nalicza Ci odsetki od lokat...

Pzdr

--
Meehoo

Data: 2011-03-04 08:13:28
Autor: Tomek z Wawy
meritum bank odsyła mi przelewy
On 4 Mar, 15:27, Meehoo <michu164PULA...@PULAPKAinteria.pl> wrote:

W tym zdaniu u y e dwukrotnie s owa "system". Dwukrotnie mia e na my li
ten sam system? Bo mam wra enie, e uwa asz, e to bankowo ci internetowa
nalicza Ci odsetki od lokat...

Po pierwsze to dzi¶ co¶ po południu poprawili, bo w końcu pojawiły się
odsetki za wczoraj i za dzi¶. Po drugie jak do nich pisałem to
odpowiedzieli, że w ich systemie wewn±trz wszystko działa ok i odsetki
s± naliczone, ale maj± problem z wy¶wietlaniem poprawnych stanów lokat
w systemie bankowo¶ci internetowej i nad tym pracuj±. Tylko, że tak
popracowali, że dwa dni nie działało. Na ten moment jest ok.

Data: 2011-03-03 22:11:11
Autor: Tomasz Opalski
085 <zul@grzybach.pl> napisał(a):
.... no wlasnie, czy tylko mi ? W czym moze byc przyczyna ? Wrocily mi juz trzy przelewy mbank => meritum, jutro musze sprobowac z innych bankow. Czy meritum tak miewa ? Probowac do skutku ?

Z dokładnym sprawdzaniem danych, Meritum tak ma. To nie OF. Sprawdzaj± numer rachunku, z którego jest deklarowany wpływ ¶rodków, ale też dane adresowe Zleceniodawcy w przelewie. Kiedy¶ założyłem lokatę na żonę, ale przelew wykonywałem ze wspólnego konta w mBanku, więc na przelewie pojawiło się moje imię. Przelew wrócił. Przy kolejnym podej¶ciu zmieniłem Zleceniodawcę na żonę, dane się zgadzały i lokata została założona.

Tomek

Data: 2011-03-03 23:32:08
Autor: 085
meritum bank odsyła mi przelewy
Użytkownik "Tomasz Opalski" <okemot@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ikp3lv$jk2$1inews.gazeta.pl...
[...]

To ładnie. Wpisałem dokładne dane - dam jutro znać, czy poskutkowało.

Na swoj± obronę dodam, że argumenty pana z ufolinii brzmiały mało wiarygodnie: "że to się sprawdza" i że "to może wrócić" zamiast "w naszym banku dane odbiorcy przelewu musz± być zgodne z danymi posiadacza r-ku"

p, zul

Data: 2011-03-03 23:57:31
Autor: osa
W dniu 2011-03-03 23:32, 085 pisze:
[...]

A czego się spodziewałe¶ po infolinii? Że zna "Regulamin Meritum Zysku w Internecie" otwierania lokat? ;)

Par. 3 pkt 8: Dyspozycja może zostać złożona wył±cznie przez osobę, która jest już posiadaczem rachunku bankowego, z którego przekazywane s± ¶rodki pieniężne na Lokatę.

Data: 2011-03-05 00:07:30
Autor: 085
meritum bank odsyła mi przelewy
Użytkownik "085" <zul@grzybach.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4d7016ec$0>> Z dokładnym sprawdzaniem danych, Meritum tak ma. To nie OF.

[...]

I bylo tak, jak pisaliscie. Po wpisaniu imienia i nazwiska wlasciciela r-ku przelew doszedl. Wniosek: faktycznie, jezeli do meritum nie dochodza przelewy zewnetrzne, sprawdzic adresata :]

cale szczescie, ze to nie dziala na adres mieszkania albo kod pocztowy ;]

p, zul

Data: 2011-03-25 18:23:09
Autor: 085
meritum bank odsyła mi przelewy
Użytkownik "085" <zul@grzybach.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4d7170b6$0$2506$65785112news.neostrada.pl...

i faktycznie, pare dni temu dostalem oficjalnego mejla od madrej pani, ktora w okraglych slowach wyjasnila to, co grupowicze juz wiedzieli :)

p, zul

meritum bank odsyła mi przelewy