meritum bank odsyła mi przelewy

Data: 2011-03-03 22:11:11
Autor: Tomasz Opalski
meritum bank odsyła mi przelewy
085 <zul@grzybach.pl> napisał(a):
.... no wlasnie, czy tylko mi ? W czym moze byc przyczyna ? Wrocily mi juz trzy przelewy mbank => meritum, jutro musze sprobowac z innych bankow. Czy meritum tak miewa ? Probowac do skutku ?

Z dokładnym sprawdzaniem danych, Meritum tak ma. To nie OF. Sprawdzają numer rachunku, z którego jest deklarowany wpływ środków, ale też dane adresowe Zleceniodawcy w przelewie. Kiedyś założyłem lokatę na żonę, ale przelew wykonywałem ze wspólnego konta w mBanku, więc na przelewie pojawiło się moje imię. Przelew wrócił. Przy kolejnym podejściu zmieniłem Zleceniodawcę na żonę, dane się zgadzały i lokata została założona.

Tomek

Data: 2011-03-03 23:32:08
Autor: 085
Użytkownik "Tomasz Opalski" <okemot@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ikp3lv$jk2$1inews.gazeta.pl...
[...]

To ładnie. Wpisałem dokładne dane - dam jutro znać, czy poskutkowało.

Na swoją obronę dodam, że argumenty pana z ufolinii brzmiały mało wiarygodnie: "że to się sprawdza" i że "to może wrócić" zamiast "w naszym banku dane odbiorcy przelewu muszą być zgodne z danymi posiadacza r-ku"

p, zul

Data: 2011-03-03 23:57:31
Autor: osa
W dniu 2011-03-03 23:32, 085 pisze:
[...]

A czego się spodziewałeś po infolinii? Że zna "Regulamin Meritum Zysku w Internecie" otwierania lokat? ;)

Par. 3 pkt 8: Dyspozycja może zostać złożona wyłącznie przez osobę, która jest już posiadaczem rachunku bankowego, z którego przekazywane są środki pieniężne na Lokatę.

Data: 2011-03-05 00:07:30
Autor: 085
Użytkownik "085" <zul@grzybach.pl> napisał w wiadomości news:4d7016ec$0>> Z dokładnym sprawdzaniem danych, Meritum tak ma. To nie OF.

[...]

I bylo tak, jak pisaliscie. Po wpisaniu imienia i nazwiska wlasciciela r-ku przelew doszedl. Wniosek: faktycznie, jezeli do meritum nie dochodza przelewy zewnetrzne, sprawdzic adresata :]

cale szczescie, ze to nie dziala na adres mieszkania albo kod pocztowy ;]

p, zul

Data: 2011-03-25 18:23:09
Autor: 085
meritum bank odsyła mi przelewy
Użytkownik "085" <zul@grzybach.pl> napisał w wiadomości news:4d7170b6$0$2506$65785112news.neostrada.pl...

i faktycznie, pare dni temu dostalem oficjalnego mejla od madrej pani, ktora w okraglych slowach wyjasnila to, co grupowicze juz wiedzieli :)

p, zul

meritum bank odsyła mi przelewy