meritum już jest

Data: 2009-08-11 15:47:07
Autor: zlotowinfo
meritum już jest
rano nie było jeszcze co mnie trochę zaniepokoiło
ale już jest: http://tnij.org/meritum

6.4% dzienna, 6 miesięcy

--
http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

Data: 2009-08-11 16:50:10
Autor: Krzysztof
meritum już jest

"zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> wrote in message news:h5rsot$301$1inews.gazeta.pl...
rano nie było jeszcze co mnie trochę zaniepokoiło
ale już jest: http://tnij.org/meritum

6.4% dzienna, 6 miesięcy

Dyskusja kilka watkow ponizej o tej lokacie. Ale wracajac do pytania, czy masz doswiadczenia z lokatami w tym banku, czy terminowo zwracaja lokate po zakonczeniu, czy zakladanie przebiega sprawnie i jakie sa sesje elixiru dla tego banku?

Data: 2009-08-11 19:23:59
Autor: zlotowinfo
meritum już jest
Użytkownik "Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h5s0f3$lpn$1news2.ipartners.pl...

[...]

ja nie dyskutuję tylko anonsuję byt jej na stronie

Ale wracajac do pytania, czy
do którego pytania mamy wracać?

masz doswiadczenia z lokatami w tym banku, czy terminowo zwracaja lokate po
nie znam meritum

zakonczeniu, czy zakladanie przebiega sprawnie i jakie sa sesje elixiru dla tego banku?
pewnie wkrótce sprawdzę

Data: 2009-08-12 22:25:23
Autor: Krzysztof
meritum już jest
zakonczeniu, czy zakladanie przebiega sprawnie i jakie sa sesje elixiru dla tego banku?
pewnie wkrótce sprawdzę

info z banku Meritum:
W odpowiedzi na Pana korespondencję mailową, poniżej przesyłam godziny Elixir obowiązujące w naszym Banku:
..         Przychodzące: 10.30, 14.30, 16.30

..         Wychodzące: 8.30, 12.30, 15.00

Jednocześnie informuję, iż po wpływie środków na konto Banku w terminie 5 dni roboczych od złożenia wniosku oraz założeniu lokaty, w drodze odrębnego kontaktu następuje wysłanie Potwierdzenie założenia lokaty w formie elektronicznej.

Data: 2009-08-12 04:06:51
Autor: Grzegorz
meritum już jest

meritum już jest