meritum - karta debetowa

Data: 2012-08-21 13:08:30
Autor: michalis
meritum - karta debetowa
Witam,

podpisałem umowę o konto w promocji grouponowej.

Czy to prawda, że karta oraz PIN przychodzą pocztą i karty nie trzeba dodatkowo aktywować? Wydaje mi się to mało bezpieczne.

Pozdr.

Data: 2012-08-21 11:17:10
Autor: mohonk
meritum - karta debetowa
michalis <michalis@pentricos.com> napisał(a):
[...]

Karta przychodzi nieaktywna. Z tego co pamiętam aktywację przeprowadza się poprzez infolinię. PIN można zmienić w bankomacie BZWBK (odpłatnie).

Pozdrawiam
mohonk

Data: 2012-08-21 11:44:02
Autor: TrzyLinie
meritum - karta debetowa

> [...]

Karta przychodzi nieaktywna. Z tego co pamiętam aktywację przeprowadza się poprzez infolinię. PIN można zmienić w bankomacie BZWBK (odpłatnie).

Aktywacja karty przez infolinię lub przez pierwsz± transakcję w sklepie
lub w bankomacie z użyciem pin - więc po co dzwonić?

Data: 2012-08-21 13:48:03
Autor: michalis
meritum - karta debetowa
W dniu 2012-08-21 13:44, TrzyLinie pisze:

Czy to prawda, ĹĽe karta oraz PIN przychodzÄ… pocztÄ… i karty nie trzeba
[...]

Po to, żeby np. pracownik poczty nie poszedł aktywować mojej karty do bankomatu?

Data: 2012-08-21 11:59:52
Autor: TrzyLinie
meritum - karta debetowa

> Aktywacja karty przez infolinię lub przez pierwsz± transakcję w sklepie
> lub w bankomacie z użyciem pin - więc po co dzwonić?

Po to, żeby np. pracownik poczty nie poszedł aktywować mojej karty do bankomatu?

Przecież napisałem lub. W tym banku tak jest i tyle. Ze znanych mi banków
jedynie KB utrudnia poczcie taki manewr. Czy jakie¶ inne banki także nie
przysyłaj± pinów?

Data: 2012-08-21 16:03:54
Autor: michalis
meritum - karta debetowa
W dniu 2012-08-21 13:59, TrzyLinie pisze:

[...]

Z wszystkich mi znanych (Alior, Sync, Rajfi, mBank, Citi) żaden nie wysyła aktywnych kart gotowych do użycia wraz z pinem. Miałem jeszcze konta w BGŻ, DB i BZWBK i tam też nie pamiętam takich praktyk (ale to było kilka lat temu więc mogę się mylić).

Więc ciekaw jestem, który jeszcze bank oprócz Meritum stosuje tak± dziuraw± procedurę?

Data: 2012-08-22 10:00:43
Autor: Matt
meritum - karta debetowa
On Tue, 21 Aug 2012 16:03:54 +0200, michalis <michalis@pentricos.com>  wrote:

BPH (w ramach promocji: "zobacz jaki mamy drogi bank, zgarnij trzy stówki  i uciekaj") przysłał mi kartę debetow±, któr± mogłem "aktywować" w  bankomacie, co też uczyniłem.

Matt

Data: 2012-08-22 07:29:59
Autor: mohonk
meritum - karta debetowa
TrzyLinie <trzylinie.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):

> poprzez infolinię. PIN można zmienić w bankomacie BZWBK (odpłatnie).

Aktywacja karty przez infolinię lub przez pierwsz± transakcję w sklepie
lub w bankomacie z użyciem pin - więc po co dzwonić?

Np. je¶li chcemy mieć aktywn± kartę a nie mamy ¶rodków na koncie...
Swoj± drog± je¶li aktywacji dokonuje się za pomoc± wypłaty z bankomatu albo poprzez transakcję w sklepie to jaka jest różnica pomiędzy kart± nieaktywn± a aktywn±?

Pozdrawiam
mohonk

Data: 2012-08-22 00:36:34
Autor: Kris
meritum - karta debetowa
W dniu ¶roda, 22 sierpnia 2012 09:29:59 UTC+2 użytkownik mohonk napisał:
Swoj� drog� je�li aktywacji dokonuje si� za pomoc� wyp�aty z bankomatu albo poprzez transakcj� w sklepie

.... potwierdzona PINem

to jaka jest r�nica pomi�dzy kart� nieaktywn� a aktywn�?

Najczę¶ciej jest tak że aktywuje kartę pierwsze jej uzycie z poinem..

Data: 2012-08-21 15:25:07
Autor: Izydor
meritum - karta debetowa
On 2012-08-21 13:08, michalis wrote:
Witam,

podpisałem umowę o konto w promocji grouponowej.

Czy to prawda, ĹĽe karta oraz PIN przychodzÄ… pocztÄ… i karty nie trzeba
dodatkowo aktywować? Wydaje mi się to mało bezpieczne.

Prawda, i dobrze Ci sie wydaje :)

Wlasnie wczoraj tak dostalem, jednoczesnie karte i PIN, dobrze ze sie nikt nie połakomił...

Data: 2012-08-21 06:37:21
Autor: Kris
meritum - karta debetowa
W dniu wtorek, 21 sierpnia 2012 15:25:07 UTC+2 użytkownik Izydor napisał:
Wlasnie wczoraj tak dostalem, jednoczesnie karte i PIN, dobrze ze sie nikt nie połakomił...
Załóż czapke z daszkiem, ciemne okulary, udaj się do bankomatu w jakims ustronnym miejscu i wypłac wszystkie dostepne srodki.
Nastepnie reklamacja w banku, twierdzisz że karty nie dostałes  pinu tez itp.;)

Data: 2012-08-21 15:43:18
Autor: SQLwiel
meritum - karta debetowa
W dniu 2012-08-21 15:37, Kris pisze:
[...]

Art. 18. § 2. kk

--

Dziękuję i pozdrawiam.           Sqlwiel.

Data: 2012-08-21 07:09:52
Autor: Kris
meritum - karta debetowa
W dniu wtorek, 21 sierpnia 2012 15:43:18 UTC+2 użytkownik SQLwiel napisał:

Art. 18. ďż˝ 2. kk
Trzeba udowodnić ;)

Data: 2012-08-21 16:49:04
Autor: cyfra dwa
meritum - karta debetowa
W dniu 2012-08-21 13:08, michalis pisze:
Witam,

podpisałem umowę o konto w promocji grouponowej.

Po jakim czasie od podpisania umowy mieliście dostęp do bankowości elektronicznej ?
Karta ile czasu wÄ™druje pocztÄ…  ?

Data: 2012-08-21 18:41:54
Autor: Izydor
meritum - karta debetowa
On 2012-08-21 16:49, cyfra dwa wrote:
[...]

Od razu

> Karta ile czasu wÄ™druje pocztÄ…  ?

tydzień

Data: 2012-08-21 20:04:32
Autor: osa
meritum - karta debetowa
W dniu 2012-08-21 18:41, Izydor pisze:
On 2012-08-21 16:49, cyfra dwa wrote:
[...]

szczęściarz :P Mój wniosek za trzecim razem przepchnęła centrala, ale smsa z hasłami nie dostałem. Dziś podpisałem umowę w punkcie franczyzowym i jutro konto powinno być aktywowane przez centralę. Potem zostaje dzwonić i 'resetować' dostęp... może wtedy sms dojdzie...

Data: 2012-08-21 20:55:48
Autor: cyfra dwa
meritum - karta debetowa

[...]

dokładnie "szczęściarz" - z tym punktem franczyzowym i aktywacja od jutra to mam od czwartku :D - od wczoraj coś dłubią w centrali ale nadal nie mogę się zalogować :/

Data: 2012-08-21 21:22:11
Autor: Izydor
meritum - karta debetowa
On 2012-08-21 20:55, cyfra dwa wrote:

dokładnie "szczęściarz" - z tym punktem franczyzowym i aktywacja od
jutra to mam od czwartku :D - od wczoraj coś dłubią w centrali ale nadal
nie mogę się zalogować :/

Hmm, no to chociaz raz:) Dostep mialem od razu na danych tymczasowych (mail i pin z smsa), na drugi dzien po podpisaniu umowy konto zostało aktywowane i juz moglem poszalec po bozemu.

Ale pewnie Wam udalo sie zalozyc konto w raiffaisenie? Bo mi nie :) Ciagle mieli jakies problemy a podchodzilem do tego konta dwa razy (dwie akcje na gruponie czy czyms tam)

Data: 2012-08-21 22:07:18
Autor: osa
meritum - karta debetowa
On 2012-08-21 20:55, cyfra dwa wrote:

dokładnie "szczęściarz" - z tym punktem franczyzowym i aktywacja od
jutra to mam od czwartku :D - od wczoraj coś dłubią w centrali ale nadal
nie mogę się zalogować :/

Coś czuję, że miesiąc od złożenia wniosku do pełnej aktywacji może nie wystarczyć, a wtedy z lokaty nici... i co za tym idzie z bonusu również.

Hmm, no to chociaz raz:) Dostep mialem od razu na danych tymczasowych
(mail i pin z smsa), na drugi dzien po podpisaniu umowy konto zostało
aktywowane i juz moglem poszalec po bozemu.

Bo pewnie nie wybrałeś punktu franczyzowego ;) A my (zapewne) z lenistwa tak ;)

Ale pewnie Wam udalo sie zalozyc konto w raiffaisenie? Bo mi nie :)

Udało, a nawet zamknąć po wiśniobraniu również ;)

Data: 2012-08-21 22:38:05
Autor: Izydor
meritum - karta debetowa
On 2012-08-21 22:07, osa wrote:
[...]

Alez wlasnie w punkcie podpisywalem umowe. Tak, dla 30zł :D Jak sie bawic to sie bawic...

Ale pewnie Wam udalo sie zalozyc konto w raiffaisenie? Bo mi nie :)

Udało, a nawet zamknąć po wiśniobraniu również ;)

No to teraz Wy cierpcie :D

Data: 2012-08-21 22:46:36
Autor: osa
meritum - karta debetowa
W dniu 2012-08-21 22:38, Izydor pisze:
On 2012-08-21 22:07, osa wrote:
[...]

No to Twój punkt franczyzowy musiał być na zapleczu centrali, że tak szybko Cię aktywowali ;)

Ale pewnie Wam udalo sie zalozyc konto w raiffaisenie? Bo mi nie :)

Udało, a nawet zamknąć po wiśniobraniu również ;)

No to teraz Wy cierpcie :D

Ja już czuję, że będzie dym bo pewnie kod/wniosek gruponowy zgubił się przez dwukrotne ręczne 'przepychanie' wniosku przez centralę... no ale może nie będzie jednak tak źle... choć zauważyłem, w ostatnim czasie każdy mój kontakt z bankiem obnaża niekompetencję tych instytucji :/ A może ja za dużo wymagam?

Data: 2012-08-22 05:10:44
Autor: wiatrak
meritum - karta debetowa

Ale pewnie Wam udalo sie zalozyc konto w raiffaisenie? Bo mi nie :) Ciagle mieli jakies problemy a podchodzilem do tego konta dwa razy (dwie akcje na gruponie czy czyms tam)

Mnie już udało się skutecznie rozwiązać po wyłuskaniu dwóch stówek.

Data: 2012-08-22 03:59:45
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
meritum - karta debetowa

"michalis" k0vq6m$35t$1@node2.news.atman.pl

Czy to prawda, że karta oraz PIN przychodz± poczt± i karty
nie trzeba dodatkowo aktywować? Wydaje mi się to mało bezpieczne.

Wystarczy, że nie masz na koncie szmalu, póki nie masz
u siebie plastyku od debetówki?

meritum - karta debetowa