meritum - karta debetowa

Data: 2012-08-21 15:25:07
Autor: Izydor
meritum - karta debetowa
On 2012-08-21 13:08, michalis wrote:
Witam,

podpisałem umowę o konto w promocji grouponowej.

Czy to prawda, ĹĽe karta oraz PIN przychodzÄ… pocztÄ… i karty nie trzeba
dodatkowo aktywować? Wydaje mi się to mało bezpieczne.

Prawda, i dobrze Ci sie wydaje :)

Wlasnie wczoraj tak dostalem, jednoczesnie karte i PIN, dobrze ze sie nikt nie połakomił...

Data: 2012-08-21 06:37:21
Autor: Kris
meritum - karta debetowa
W dniu wtorek, 21 sierpnia 2012 15:25:07 UTC+2 użytkownik Izydor napisał:
Wlasnie wczoraj tak dostalem, jednoczesnie karte i PIN, dobrze ze sie nikt nie połakomił...
Załóż czapke z daszkiem, ciemne okulary, udaj się do bankomatu w jakims ustronnym miejscu i wypłac wszystkie dostepne srodki.
Nastepnie reklamacja w banku, twierdzisz że karty nie dostałes  pinu tez itp.;)

Data: 2012-08-21 15:43:18
Autor: SQLwiel
meritum - karta debetowa
W dniu 2012-08-21 15:37, Kris pisze:
[...]

Art. 18. § 2. kk

--

Dziękuję i pozdrawiam.           Sqlwiel.

Data: 2012-08-21 07:09:52
Autor: Kris
meritum - karta debetowa
W dniu wtorek, 21 sierpnia 2012 15:43:18 UTC+2 użytkownik SQLwiel napisał:

Art. 18. ďż˝ 2. kk
Trzeba udowodnić ;)

meritum - karta debetowa