meritum - karta debetowa

Data: 2012-08-21 16:49:04
Autor: cyfra dwa
meritum - karta debetowa
W dniu 2012-08-21 13:08, michalis pisze:
Witam,

podpisa艂em umow臋 o konto w promocji grouponowej.

Po jakim czasie od podpisania umowy mieli艣cie dost臋p do bankowo艣ci elektronicznej ?
Karta ile czasu w臋druje poczt膮  ?

Data: 2012-08-21 18:41:54
Autor: Izydor
meritum - karta debetowa
On 2012-08-21 16:49, cyfra dwa wrote:
[...]

Od razu

> Karta ile czasu w臋druje poczt膮  ?

tydzie艅

Data: 2012-08-21 20:04:32
Autor: osa
meritum - karta debetowa
W dniu 2012-08-21 18:41, Izydor pisze:
On 2012-08-21 16:49, cyfra dwa wrote:
[...]

szcz臋艣ciarz :P M贸j wniosek za trzecim razem przepchn臋艂a centrala, ale smsa z has艂ami nie dosta艂em. Dzi艣 podpisa艂em umow臋 w punkcie franczyzowym i jutro konto powinno by膰 aktywowane przez central臋. Potem zostaje dzwoni膰 i 'resetowa膰' dost臋p... mo偶e wtedy sms dojdzie...

Data: 2012-08-21 20:55:48
Autor: cyfra dwa
meritum - karta debetowa

[...]

dok艂adnie "szcz臋艣ciarz" - z tym punktem franczyzowym i aktywacja od jutra to mam od czwartku :D - od wczoraj co艣 d艂ubi膮 w centrali ale nadal nie mog臋 si臋 zalogowa膰 :/

Data: 2012-08-21 21:22:11
Autor: Izydor
meritum - karta debetowa
On 2012-08-21 20:55, cyfra dwa wrote:

dok艂adnie "szcz臋艣ciarz" - z tym punktem franczyzowym i aktywacja od
jutra to mam od czwartku :D - od wczoraj co艣 d艂ubi膮 w centrali ale nadal
nie mog臋 si臋 zalogowa膰 :/

Hmm, no to chociaz raz:) Dostep mialem od razu na danych tymczasowych (mail i pin z smsa), na drugi dzien po podpisaniu umowy konto zosta艂o aktywowane i juz moglem poszalec po bozemu.

Ale pewnie Wam udalo sie zalozyc konto w raiffaisenie? Bo mi nie :) Ciagle mieli jakies problemy a podchodzilem do tego konta dwa razy (dwie akcje na gruponie czy czyms tam)

Data: 2012-08-21 22:07:18
Autor: osa
meritum - karta debetowa
On 2012-08-21 20:55, cyfra dwa wrote:

dok艂adnie "szcz臋艣ciarz" - z tym punktem franczyzowym i aktywacja od
jutra to mam od czwartku :D - od wczoraj co艣 d艂ubi膮 w centrali ale nadal
nie mog臋 si臋 zalogowa膰 :/

Co艣 czuj臋, 偶e miesi膮c od z艂o偶enia wniosku do pe艂nej aktywacji mo偶e nie wystarczy膰, a wtedy z lokaty nici... i co za tym idzie z bonusu r贸wnie偶.

Hmm, no to chociaz raz:) Dostep mialem od razu na danych tymczasowych
(mail i pin z smsa), na drugi dzien po podpisaniu umowy konto zosta艂o
aktywowane i juz moglem poszalec po bozemu.

Bo pewnie nie wybra艂e艣 punktu franczyzowego ;) A my (zapewne) z lenistwa tak ;)

Ale pewnie Wam udalo sie zalozyc konto w raiffaisenie? Bo mi nie :)

Uda艂o, a nawet zamkn膮膰 po wi艣niobraniu r贸wnie偶 ;)

Data: 2012-08-21 22:38:05
Autor: Izydor
meritum - karta debetowa
On 2012-08-21 22:07, osa wrote:
[...]

Alez wlasnie w punkcie podpisywalem umowe. Tak, dla 30z艂 :D Jak sie bawic to sie bawic...

Ale pewnie Wam udalo sie zalozyc konto w raiffaisenie? Bo mi nie :)

Uda艂o, a nawet zamkn膮膰 po wi艣niobraniu r贸wnie偶 ;)

No to teraz Wy cierpcie :D

Data: 2012-08-21 22:46:36
Autor: osa
meritum - karta debetowa
W dniu 2012-08-21 22:38, Izydor pisze:
On 2012-08-21 22:07, osa wrote:
[...]

No to Tw贸j punkt franczyzowy musia艂 by膰 na zapleczu centrali, 偶e tak szybko Ci臋 aktywowali ;)

Ale pewnie Wam udalo sie zalozyc konto w raiffaisenie? Bo mi nie :)

Uda艂o, a nawet zamkn膮膰 po wi艣niobraniu r贸wnie偶 ;)

No to teraz Wy cierpcie :D

Ja ju偶 czuj臋, 偶e b臋dzie dym bo pewnie kod/wniosek gruponowy zgubi艂 si臋 przez dwukrotne r臋czne 'przepychanie' wniosku przez central臋... no ale mo偶e nie b臋dzie jednak tak 藕le... cho膰 zauwa偶y艂em, w ostatnim czasie ka偶dy m贸j kontakt z bankiem obna偶a niekompetencj臋 tych instytucji :/ A mo偶e ja za du偶o wymagam?

Data: 2012-08-22 05:10:44
Autor: wiatrak
meritum - karta debetowa

Ale pewnie Wam udalo sie zalozyc konto w raiffaisenie? Bo mi nie :) Ciagle mieli jakies problemy a podchodzilem do tego konta dwa razy (dwie akcje na gruponie czy czyms tam)

Mnie ju偶 uda艂o si臋 skutecznie rozwi膮za膰 po wy艂uskaniu dw贸ch st贸wek.

meritum - karta debetowa