Data: 2009-08-20 09:44:37 | |
Autor: Teres | |
meritum - lokata z kap. dzienną | |
Też macie komunikat "Podany produkt depozytowy wygasł, nie jest dostępny już w ofercie. " pod sam koniec procesu zakładania ?
pzdr., Tomek |
|
Data: 2009-08-20 20:12:14 | |
Autor: | |
meritum - lokata z kap. dzienną | |
Teres <teresBEZ@poczta.fmSPAMU> napisał(a):
Też macie komunikat "Podany produkt depozytowy wygasł, nie jest dostępny już w ofercie. " pod sam koniec procesu zakładania ? Teraz (20.08, godz. 22:00) jest jeszcze gorzej - po kliku w "załóż przez internet" strona o adresie "https://feniks.meritumbank.pl/WebFrontend/appdep/appdep.jsf?portal=www" nie otwiera się - wygląda na jakiś pad. A może zebrali już tyle kasy, ile chcieli, i teraz spylają z nią z kraju? ;-) Pozdrawiam, Ruda. -- |
|
Data: 2009-08-21 18:28:09 | |
Autor: Arek | |
meritum - lokata z kap. dzienną | |
napisał(a) w wiadomości: ...
Teres <teresBEZ@poczta.fmSPAMU> napisał(a): Po 22:00 chyba wyłączają. Włączają - nie wiem chyba nie przed 8:00 Ktoś sprawdzi? A swoją drogą oferta się pogorszyła. Arek |
|
Data: 2009-08-21 19:34:19 | |
Autor: Valdi.Pavlack | |
meritum - lokata z kap. dzienną | |
"Arek" news:h6mhsa$9se$1news.onet.pl
A swoją drogą oferta się pogorszyła. Zapewne nałapali już wystarczającą ilość mamony od klientów ;) |
|