meritumbank przelew ksieguje 24h/dobe

Data: 2014-02-14 22:43:29
Autor: Klebespachtel
meritumbank przelew ksieguje 24h/dobe
Przed chwilą zapłaciłem przez MeritumBank Przelew (tzw. szybkie płatności) i transakcja została zaksięgowana natychmiast. Z tego co pamiętam, wcześniej transakcje tym systemem złożone po 18 były realizowane następnego dnia (po północy). Zgodnie zresztą z regulaminem. Jestem miło zaskoczony, to była największa bolączka tego banku (i moja również ;).

Data: 2014-02-16 14:05:03
Autor: osa
W dniu 2014-02-14 22:43, Klebespachtel pisze:
[...]

A zobacz jakie są daty ;) Bo mnie się wydaje że oni transakcję po tej ich magicznej godzinie realizują od razu, ale z datą w przyszłości ;)

meritumbank przelew ksieguje 24h/dobe