"...męskie wzajemne zauroczenie..." ;)

Data: 2010-12-10 18:30:05
Autor: Eulalia Browarek
"...męskie wzajemne zauroczenie..." ;)
Mówiłem o spisku pedałów na prawicy, to mi nie wierzyli¶cie. Jedyna pociecha, że to nasze narodowe pedały, a nie Ci kosmopolici z pedalskiej międzynarodówki.

Zennon

Data: 2010-12-10 18:50:32
Autor: raff

"Eulalia Browarek" <tyskie@browar.pl> wrote in message news:idto3a$l3c$1news.net.icm.edu.pl...
Mówiłem o spisku pedałów na prawicy, to mi nie wierzyli¶cie. Jedyna pociecha, że to nasze narodowe pedały, a nie Ci kosmopolici z pedalskiej międzynarodówki.

Zennon

Staly watek w postach Zennona. Od ekshumacji do pederastii. Srodek ksztaltuje sie gdzies kolo nekrofilii.

R.

Data: 2010-12-10 20:26:50
Autor: pluton
[...]

A kto powiedzial, ze komentowanie zainteresowan wariata to zajecie lekkie,
latwe
i przyjemne ?

Nullification

"...męskie wzajemne zauroczenie..." ;)