meszka w mieszkaniu

Data: 2010-11-08 10:25:16
Autor: Robson
meszka w mieszkaniu

Może ktoś wie co to jest i jak się tego intruza pozbyć?

Ziemiórka. Kupić w ogrodniczym trzeba preparat i zastosować zgodnie z instrukcją.

Data: 2010-11-08 17:57:53
Autor: Majka04
meszka w mieszkaniu

Użytkownik "Robson" <robson@z.pl> napisał w wiadomości news:ib8fm1$91b$1news.onet.pl...

Może ktoś wie co to jest i jak się tego intruza pozbyć?

Ziemiórka. Kupić w ogrodniczym trzeba preparat i zastosować zgodnie z instrukcją.

 Bardzo możliwe, ze jest to właśnie ten intruz. Poczytałam sobie o nim i zgadza się, ze kwiaty zaczęły ginąć po przesadzeniu. Podejrzewałam, że winna może być kupiona ziemia i tą nie zużytą do końca wyrzuciłam, a teraz zacznę większą obserwację doniczek i zakupię jakiś polecany środek.
Dziękuję
Majka

meszka w mieszkaniu