metoda sprawdzania silnika - odkręcanie korka ?

Data: 2011-09-05 21:08:33
Autor: Krzysztof 45
metoda sprawdzania silnika - odkręcanie korka ?
  Michał napisał(a):
Co daje metoda odkręcić korek oleju
Nadmierne wydostawanie sie spalin pokazuje że silnik ma duże przedmuchy. Jak po wykręceniu korka masz pod jego spodem jasną maź, świadczy o tym że do silnika dostaje się płym chłodzący.
i odpalić silnik ?
trochę się rozbryzgało i to jest źle.
Dobrze. To znaczy że jest smarowanie.
Czy to serio coś źle jest ? ma to związek z tym że oleju nie
wymieniałem i trzeba by zmienić - bo się coś zaczyna zapychać ?
Bzdura.
--
Krzysiek

Data: 2011-09-05 21:16:18
Autor: Tomasz Pyra
W dniu 2011-09-05 21:08, Krzysztof 45 pisze:
Michał napisał(a):
[...]

Nie tyle płyn chłodzący co ogólnie wilgoć - np. z pary wodnej ze spalin które dostają się wyżej wspomnianymi przedmuchami.

i odpalić silnik ?
trochę się rozbryzgało i to jest źle.
Dobrze. To znaczy że jest smarowanie.

Jak w chwili odkręcania jest nagła ucieczka ciśnienia rozbryzgująca olej, oznacza to niedrożną odmę.

Data: 2011-09-05 19:31:03
Autor: Michał
Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> napisał(a):
> [...]

> Dobrze. To znaczy że jest smarowanie.

Jak w chwili odkręcania jest nagła ucieczka ciśnienia rozbryzgująca olej, oznacza to niedrożną odmę.

Czyli źle z silnikiem ? czy wymienić olej (ja nigdy nie wymieniałem,
poprzendik nie wiem).

pozdrawiam!

Data: 2011-09-05 21:35:44
Autor: Tomasz Pyra
W dniu 2011-09-05 21:31,  Michał pisze:

Czyli źle z silnikiem ? czy wymienić olej (ja nigdy nie wymieniałem,
poprzendik nie wiem).

Nic nie kombinuj, oddaj samochód do warsztatu.

Data: 2011-09-05 19:41:40
Autor: Michał
> [...]

> poprzendik nie wiem).

Nic nie kombinuj, oddaj samochód do warsztatu.

Ale ja go sprzedaje właśnie po to żeby go nie zawozić nigdzie :)

mam do naprawy (chyba nie wymiany) sprzęgło i łożysko
choć ostatnio go nie słychać nic - cisza (kulki zmieliło ?) .

ale jaja oświecenie!!: już wiem jak popsuć kulkę z łożyska :)

da się to naprawić w dzień (chyba) ale to silnik 2.0 16v VOLVO, nie chce go już.

chce BMW E38 750 :) v12 z gazem :)
albo Lexus LS400 albo A8 4.2 quattro! TANIE :)

pozdrawiam!

Data: 2011-09-05 22:06:53
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "Krzysztof 45" <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomości news:j436ns$f39$1news.vectranet.pl...
 Michał napisał(a):
[...]

generalnie gówno daje...
Są silniki, które przestają chodzić po otwarciu korka (OIDP np. IBIZA 1,2 benzyna - po otwarciu korka zaczyna mocno kuleć i chodzić jakby na połowe cylindrów)

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

metoda sprawdzania silnika - odkręcanie korka ?