metoda sprawdzania silnika - odkręcanie korka ?

Data: 2011-09-05 21:10:48
Autor: neoniusz
metoda sprawdzania silnika - odkręcanie korka ?
W dniu 05.09.2011 21:01,  Michał pisze:
Witam,

Prawie sprzedałem auto ale podobno silnik zły jest.

ROTFL. A czego sie spodziewal za takie pieniadze?
A tak swoja droga to teraz za kazdym razem jak mijam safrane to boje sie, ze to ty.

Data: 2011-09-05 19:27:39
Autor: Michał
neoniusz <neon@joemonster.org> napisał(a):
W dniu 05.09.2011 21:01,  Michał pisze:
> Witam,
>
> Prawie sprzedałem auto ale podobno silnik zły jest.

ROTFL. A czego sie spodziewal za takie pieniadze?

Dobrego auta którym pojeździ bez dokładania kasy "z rok" (25kkm??), tylko naprawi sprzęgło - uznał że sprzęgło to nie problem reszta działa ale silnik chlapie i to jest zło.

A tak swoja droga to teraz za kazdym razem jak mijam safrane to boje sie, ze to ty.

z Krakowa jesteś ? pewnie z 10% Safranów w Krakowie to moje ;)

"jak mijam safrane "

nie możliwe ;)

pozdrawiam.

Data: 2011-09-05 21:42:41
Autor: neoniusz
W dniu 05.09.2011 21:27,  Michał pisze:
[...]

Jakby poczytal grupe, to by od razu zrezygnowal ;)

A tak swoja droga to teraz za kazdym razem jak mijam safrane to boje
sie, ze to ty.

z Krakowa jesteś ? pewnie z 10% Safranów w Krakowie to moje ;)

Tak. I czesto jezdze w "twoich" okolicach.

Data: 2011-09-05 20:13:13
Autor: Michał
> [...]

> z Krakowa jesteś ? pewnie z 10% Safranów w Krakowie to moje ;)

Tak. I czesto jezdze w "twoich" okolicach.

To w tych okolicach są 2 vel satisy, jeden phaeton, i koło ~5 Safranów(2 niebieskie ph2, 1 szzary ph1, 1x czarny ph1 , 1x zielony ph2), wszystkie niebieskie moje :)

Kurcze muszę zmienić kapelusz słomkowy na większy do jazdy żeby mnie nie było widać :)

pozdrawiam.

--

metoda sprawdzania silnika - odkręcanie korka ?