metoda sprawdzania silnika - odkręcanie korka ?

Data: 2011-09-05 21:31:16
Autor: Shrek
On 2011-09-05 21:01,  Michał wrote:
Witam,

Prawie sprzedałem auto ale podobno silnik zły jest.

Co daje metoda odkręcić korek oleju i odpalić silnik ?
trochę się rozbryzgało i to jest źle.

ROTFL - od ciebie kupić auto;)

Shrek.

Data: 2011-09-05 19:53:21
Autor: Michał
On 2011-09-05 21:01,  Michał wrote:
> Witam,
>
> Prawie sprzedałem auto ale podobno silnik zły jest.
>
> Co daje metoda odkręcić korek oleju i odpalić silnik ?
> trochę się rozbryzgało i to jest źle.

ROTFL - od ciebie kupić auto;)

"ROTFL - od ciebie kupić auto;)" nie rozumie dowcipu, proszę rozwiń ;)

Garaż sobie myślę taki zrobić na 5 aut będę sobie je tam zbierał
i nie będę musiał sprzedawać, nie sprzedawał bym ale na chodniku trzymać głupio - komuś się może przydać, pierwszego safrana tak sobie dłuugo trzymałem

pozdrawiam.

Data: 2011-09-05 21:58:02
Autor: Cavallino

On 2011-09-05 21:01,  Michał wrote:
> Witam,
>
> Prawie sprzedałem auto ale podobno silnik zły jest.
>
> Co daje metoda odkręcić korek oleju i odpalić silnik ?
> [...]

Kto nie rozumie?

metoda sprawdzania silnika - odkręcanie korka ?