metoda sprawdzania silnika - odkręcanie korka ?

Data: 2011-09-05 22:16:35
Autor: Olo
On 2011-09-05 21:01,  Michał wrote:
Witam,

Prawie sprzedałem auto ale podobno silnik zły jest.

to już sam powinieneś wiedzieć...

Co daje metoda odkręcić korek oleju i odpalić silnik ?

raczej chyba odkręcenie korka na pracującym silniku - możesz zobaczyć czy auto ma przedmuchy do skrzyni korbowej, czy nie daje spalinami i innymi "parami", czy nie dostaje się woda do układu... Jednak niektóre silniki gasną, nie odpalają w ogóle lub chodzą kulawo po odkręceniu korka wlewu oleju - zależy od konstrukcji silnika i rozwiązania np. KE-Jetronic III gaśnie na 100%.

trochę się rozbryzgało i to jest źle.

możliwe, że masz takie przedmuchy, że Ci olejem mocno daje, lekkie "chlapanie" jest raczej normalne i to też sporo zależy od rozwiązań i np. dodatkowej osłony klawiatury i wałka rozrządu...

Czy to serio coś źle jest ? ma to związek z tym że oleju nie
wymieniałem i trzeba by zmienić - bo się coś zaczyna
zapychać ?

a kiedy ten olej wymieniałeś?

Data: 2011-09-05 20:27:36
Autor: Michał
Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał(a):
On 2011-09-05 21:01,  Michał wrote:
> [...]

> Czy to serio coś źle jest ? ma to związek z tym że oleju nie
> wymieniałem i trzeba by zmienić - bo się coś zaczyna

Ja nigdy, powiedzmy ze poprzedni właściciel zrobił to 50..55kkm temu.

tz. pamiętam że mechanik kiedyś (z 20kkm temu) tam zaglądał
nie pamiętam po co ale nic nie mówił że coś źle.

pozdrawiam.

Data: 2011-09-05 22:34:14
Autor: jack
> [...]

to 50..55kkm temu.

tz. pamiętam że mechanik kiedyś (z 20kkm temu) tam zaglądał

nie pamiętam po co ale nic nie mówił że coś źle.

Kup 2 "doktorki"wlej do oleju i po sprawie.
Kumpel który kupił o de mnie paska z "silnikiem do wymiany" tak zrobił i jezdził
autem 4 lata[potem sprzedał]
..pozdro.jack

Data: 2011-09-06 11:53:35
Autor: Olo
On 2011-09-05 22:27,  Michał wrote:

Ja nigdy, powiedzmy ze poprzedni właściciel zrobił
to 50..55kkm temu.

o cholera!

metoda sprawdzania silnika - odkręcanie korka ?