mezczyzycia na z NY wydal swoje oszczednosci zycia w obawie przed koncem swiata z 21 Maja!

Data: 2011-05-23 02:22:10
Autor: muto2100
mezczyzycia na z NY wydal swoje oszczednosci zycia w obawie przed koncem swiata z 21 Maja!
Data: 2011-05-23 14:58:54
Autor: Tomek
mezczyzycia na z NY wydal swoje oszczednosci zycia w obawie przed koncem swiata z 21 Maja!

Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:fc976103-e8ff-4916-a938-85060d1dbe2du26g2000vby.googlegroups.com...
http://www.foxnews.com/us/2011/05/14/new-york-man-spends-life-savings-ahead-21-doomsday/?test=latestnews

w  sumie   wydal  140   tysiecy   dolcow!

Phi, tez mi osiagniecie. Rostowski z tej samej okazji przepuscil kilkadziesiat miliardów. Tamten to pikus!
Tomek

Data: 2011-05-23 17:08:51
Autor: cirrus
Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4dda5a36$0$2489$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Uważaj, żebyś nie popuścił bo będą obsrane gacie.

--
stevep

mezczyzycia na z NY wydal swoje oszczednosci zycia w obawie przed koncem swiata z 21 Maja!