Data: 2011-11-27 20:05:25 | |
Autor: Marek Dyjor | |
mgła i popierdalanie | |
Tak sobie myślę czy większość kierowców wykupuje jakieś specjalne bonusy nieśmiertelności, że podczas dość ostrej mgły potrafią popierdalać bez grama zastanowienia 150 km/h, po autostradzie co prawda ale w sumie to gówno było widać tak na granicy drogi hamowania.
W dobrych warunkach to nie widzę przeciwwskazań nawet 180 poganiać... |
|
Data: 2011-11-27 19:25:28 | |
Autor: to | |
mgła i popierdalanie | |
begin Marek Dyjor
Tak sobie myĹlÄ czy wiÄkszoĹÄ kierowcĂłw wykupuje jakieĹ specjalne bonusy Jak byĹem mĹodszy i gĹupszy to teĹź tak jeĹşdziĹem, zaleĹźy jaka mgĹa. ;) PS. Nigdy nic siÄ nie staĹo. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2011-11-27 21:36:25 | |
Autor: marcin | |
mgÂła i popierdalanie | |
Jak byĹem mĹodszy i gĹupszy nie klam. mogles byc tylko mlodszy. |
|
Data: 2011-11-27 20:44:12 | |
Autor: AZ | |
mgÂła i popierdalanie | |
On 2011-11-27, marcin <lkadjh@kbdosd.cwo> wrote:
No i co? Zostales skrytykowany za burackie zachowanie, wiec zamiastJak byĹem mĹodszy i gĹupszy uderzyc sie w klate to stales sie obrazonym trollem... -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-11-27 20:50:25 | |
Autor: to | |
mgła i popierdalanie | |
begin AZ
No i co? Zostales skrytykowany za burackie zachowanie, wiec zamiast To tak jak na drodze. Inni pewnie majÄ lepsze samochody, to przynajmniej moĹźna podpierdoliÄ jak zawadzÄ o ciÄ gĹÄ . Tutaj nie wyszĹa dyskusja, to przynajmniej potrolluje. :> -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2011-11-27 20:47:44 | |
Autor: to | |
mgła i popierdalanie | |
begin marcin
Jak byĹem mĹodszy i gĹupszy Fakt, gĹupszy wtedy nie byĹem, moĹźe tylko bardziej nierozsÄ dny. PS. Naucz siÄ pisaÄ po polsku. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2011-11-27 20:09:38 | |
Autor: Mumin | |
mgła i popierdalanie | |
W dniu 2011-11-27 20:05, Marek Dyjor pisze:
Tak sobie myślę czy większość kierowców wykupuje jakieś specjalne bonusy Szybkich i bezpiecznych u nas przecież pod dostatkiem... -- Pozdrawiam, Mumin |
|
Data: 2011-11-27 19:12:35 | |
Autor: Waldek Godel | |
mgła i popierdalanie | |
Dnia Sun, 27 Nov 2011 20:09:38 +0100, Mumin napisał(a):
Szybkich i bezpiecznych u nas przecież pod dostatkiem... To jest jakby oczywiste, że chwalą się szybcy i bezpieczni. Ci drudzy już sie nie pochwalą. Nikomu. -- Pozdrowienia, Waldek Godel "PS3 nie zostało złamane NIGDY a kasy do ugrania na piractwie wiecej niz w Cydii prawda? Wiec nie mow hoooop" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski |
|
Data: 2011-11-27 19:28:01 | |
Autor: to | |
mgła i popierdalanie | |
begin Mumin
Szybkich i bezpiecznych u nas przecieĹź pod dostatkiem... Ale to teĹź zaleĹźy od wzroku (i ĹwiateĹ). W tych samych warunkach jeden moĹźe widzieÄ drogÄ caĹkiem nieĹşle, a drugi prawie wcale. ZauwaĹźyĹem, Ĺźe w warunkach typu ciemno, lekka mgĹa, lekki deszcz, kiedy i tak widzÄ dalej niĹź potrzebujÄ, wielu kierowcĂłw jedzie bardzo wolno i sprawia wraĹźenie, jakby w ogĂłle nie ogarniali gdzie przebiega droga. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2011-11-28 09:15:00 | |
Autor: Arek | |
mgĹa i popierdalanie | |
W dniu 2011-11-27 20:28, to pisze:
begin Mumin Ciekawe skÄ d siÄ potem biorÄ wielokilometrowe karambole na autostradach. A. |
|
Data: 2011-11-28 10:32:37 | |
Autor: to | |
mgła i popierdalanie | |
begin Arek
Ciekawe skÄ d siÄ potem biorÄ wielokilometrowe karambole na autostradach. Z przeceniania wĹasnych umiejÄtnoĹci. :> Poza tym to siÄ zdarza bardzo rzadko. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2011-11-28 13:41:38 | |
Autor: J.F. | |
mgła i popierdalanie | |
Dnia 28 Nov 2011 10:32:37 GMT, to napisał(a):
begin Arek Bo i mgla jest u nas stosunkowo rzadko, przynajmniej taka powaznie ograniczajaca widocznosc. Ale jak sie zdarzy ... widac skutki :-) J. |
|
Data: 2011-11-28 12:43:23 | |
Autor: AZ | |
mgĹa i popierdalanie | |
On 2011-11-28, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Skutki nawet lekkiej mgielki na 100 metrach siegaja kilku dni. A te skutki to tabuny jadacych z przeciwmgielnymi z tylu. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-11-28 14:17:53 | |
Autor: Bydlę | |
mgĹa i popierdalanie | |
On 2011-11-28 09:15:00 +0100, Arek <abc@abc.pl> said:
Ciekawe skąd się potem biorą wielokilometrowe karambole na autostradach. Najczęściej z powodu mgły. ;-) -- Bydlę |
|
Data: 2011-11-27 20:13:55 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
mgła i popierdalanie | |
Hello Mumin,
Sunday, November 27, 2011, 8:09:38 PM, you wrote: Tak sobie myślę czy większość kierowców wykupuje jakieś specjalne bonusySzybkich i bezpiecznych u nas przecież pod dostatkiem... Zdarzyło mi się zapierdalać autostradą A4 we mgle. Nocą. Ale było to tak dawno temu, że ruch był minimalny i prawdopodobieństwo karambolu znikome. A najważniejsze - było widać przeciwmłowe poprzedników. -- Best regards, RoMan mailto:roman@pik-net.pl PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2011-11-27 20:20:35 | |
Autor: Marek Dyjor | |
mgła i popierdalanie | |
RoMan Mandziejewicz wrote:
Hello Mumin, Wiara czyni cuda... a teraz zważ, że możesz trafić na debila bez p.mgłowych + tuningowane pozycyjne wyglądające jak świeczki w latarence przy wozie konnym. |
|
Data: 2011-11-27 19:31:39 | |
Autor: to | |
mgła i popierdalanie | |
begin Marek Dyjor
a teraz zwaĹź, Ĺźe moĹźesz trafiÄ na debila bez p.mgĹowych + tuningowane Zawsze moĹźna poczekaÄ na "nieĹmiertelnego" i jechaÄ sobie caĹkowicie bezpiecznie z odstÄpem odpowiednim do prÄdkoĹci (w zasadzie dowolnej) za nim. Nawet jak w coĹ walnie, to Ty zdÄ Ĺźysz zahamowaÄ. :) -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2011-11-27 12:29:09 | |
Autor: WS | |
mgła i popierdalanie | |
On 27 Lis, 20:31, to <t...@xyz.abc> wrote:
Zawsze można poczekać na "nieśmiertelnego" i jechać sobie całkowicie pod warunkiem, ze ta bezpieczna odleglosc nie przekracza granicy widocznosci przeciwmgielnego poprzednika ;) - w prawdziwej mgle sie tak nie da ... WS |
|
Data: 2011-11-27 21:15:34 | |
Autor: Agent | |
mgÂła i popierdalanie | |
Jak on w coĹ walnie to bÄdzie miaĹ duĹźo wiÄksze opóźnienie niĹź najlepsze hamulce i najszybszy refleks kierownika ktĂłry jedzie za nim. |
|
Data: 2011-11-27 20:18:26 | |
Autor: to | |
mgła i popierdalanie | |
begin Agent
Zawsze moĹźna poczekaÄ na "nieĹmiertelnego" i jechaÄ sobie caĹkowicieJak on w coĹ walnie to bÄdzie miaĹ duĹźo wiÄksze opóźnienie niĹź najlepsze Rozumiesz to co czytasz? "Z odstÄpem odpowiednim do prÄdkoĹci". -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2011-11-28 09:12:18 | |
Autor: Arek | |
mgÂła i popierdalanie | |
W dniu 2011-11-27 20:31, to pisze:
begin Marek DyjorCzyli jakim odstÄpem, zakĹadajÄ c, Ĺźe jest mgĹa i jedziecie 180? Bo jak w coĹ walnie to moĹźe nie zdÄ ĹźyÄ wĹÄ czyÄ ci awaryjnych:) A. |
|
Data: 2011-11-28 10:32:59 | |
Autor: to | |
mgła i popierdalanie | |
begin Arek
Czyli jakim odstÄpem, zakĹadajÄ c, Ĺźe jest mgĹa i jedziecie 180? A co ja kalkulator jestem? To siÄ czuje. ;) -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2011-11-28 13:40:30 | |
Autor: J.F. | |
mgła i popierdalanie | |
Dnia 28 Nov 2011 10:32:59 GMT, to napisał(a):
begin Arek No, tak prawde powiedziawszy to prawdziwe 180 wymaga sporej widocznosci, na kilkaset metrow. Lepiej tego nie probowac w lekkiej mgle, a co dopiero w sredniej. J. |
|
Data: 2011-11-27 21:07:00 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
mgła i popierdalanie | |
Hello Marek,
Sunday, November 27, 2011, 8:20:35 PM, you wrote: Wiara czyni cuda...Zdarzyło mi się zapierdalać autostradą A4 we mgle. Nocą. Ale było toTak sobie myślę czy większość kierowców wykupuje jakieś specjalneSzybkich i bezpiecznych u nas przecież pod dostatkiem... Jaka wiara? Wyobraż sobie, że były takie czasy kiedyś, że A4 bywała niemal pusta. a teraz zważ, że możesz trafić na debila bez p.mgłowych + tuningowane Ale wtedy bym nie zapierdalał. A tu, mając jakieś 150 metrów do poprzednika i widząc jego światła, mogłem sobie pozwolić. Bo wiedziałem, że starczy mi miejsca, jakby on się w coś wpieprzył. Wierz mi, że mniej stresu mnie to kosztowało niż zorientowanie się kiedyś, ze traktor bez świateł, do wyprzedzania którego się przymierzałem, ma podwieszony wieloskibowy pług, który buja się nad maską mnojhego auta. Był uniesiony tak wysoko, że w moich światlach nie było go widać. Nie dość, że jechał bez świateł, to nawet kawałka czerwonej szmaty na plugu nie zawiesił. Jakbym jechał dostawczakiem albo czymś większym, to miałbym ten pług w kabinie. -- Best regards, RoMan mailto:roman@pik-net.pl PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2011-11-27 23:08:06 | |
Autor: Akarm | |
mgła i popierdalanie | |
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał:
mając jakieś 150 metrów do Oczywiście! http://www.prawko-kwartnik.info/kalku/zatrzymanie.html Można sprawdzić z jaką prędkością walniesz w poprzedzający samochód, który zatrzymał się w miejscu na skutek kolizji. -- Akarm http://www.bykom-stop.avx.pl |
|
Data: 2011-11-28 00:06:25 | |
Autor: Krzysztof 45 | |
mgła i popierdalanie | |
Akarm napisał(a):
http://www.prawko-kwartnik.info/kalku/zatrzymanie.htmlTo są bzdury jak wiele innych takich liczydeł. -- Krzysiek |
|
Data: 2011-11-28 14:22:39 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
mgła i popierdalanie | |
Hello Akarm,
Sunday, November 27, 2011, 11:08:06 PM, you wrote: mając jakieś 150 metrów doOczywiście! Jasne. Bo tamten nie będzie próbował hamować i wbije się w nienarodzony, spadajacy prosto z nieba betonowy fortepian* i stanie w miejscu. Skup się: akcja dzieje się ponad 10 lat temu, w nocy, przy niemal zerowym ruchu, na autostradzie - sorry, dziurostradzie - A4. W najgorszym przypadku, gdybym faktycznie przysnął i miałbym zepsute hamulce, które działają po 0.5 sekundy, jak w podanym przez Ciebie skrypcie a poprzednik nadziałby się na betonowy blok i stanął w miejscu, to bym w niego dobił z predkością 62km/h. Jednak urealniając dane wychodzi mi dokładnie metr luzu i prędkość 0. * - musiałbys być trochę dłużej na grupie, żeby zrozumieć, skąd się to wzięło. -- Best regards, RoMan mailto:roman@pik-net.pl PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2011-11-28 00:41:17 | |
Autor: Krzysiek Kielczewski | |
mgĹa i popierdalanie | |
On 2011-11-27, RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl> wrote:
^^^^^^^^^Tak sobie myślę czy większość kierowców wykupuje jakieś specjalne [ciach] Ale wtedy bym nie zapierdalał. A tu, mając jakieś 150 metrów do Przy 150km/h hamujesz na 150 metrach? Szacun... Na sniegu to Ci pewnie cztery wystarczają... Krzysiek Kiełczewski |
|
Data: 2011-11-28 14:48:09 | |
Autor: J.F. | |
mgĹa i popierdalanie | |
Dnia Mon, 28 Nov 2011 00:41:17 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):
On 2011-11-27, RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl> wrote: Mniej wiecej tak wychodzi. Skoro na 100km/h trzeba 40-50m, to przy 150km/h powinno wystarczyc ok 100m. Oczyscie na suchym asfalcie. J. |
|
Data: 2011-11-28 14:54:13 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
mgła i popierdalanie | |
Hello J.F.,
Monday, November 28, 2011, 2:48:09 PM, you wrote: [...] Przy 150km/h hamujesz na 150 metrach? Szacun... Na sniegu to Ci pewnieMniej wiecej tak wychodzi. Skoro na 100km/h trzeba 40-50m, to przy 150km/h Na dziurostradzie lekko zwilżonej mgłą jakieś 120 metrów. Zostaje 30 metrów na reakcję. Uważam, ze to było i tak bezpieczniejsze niż zapieprzanie samemu z prędkością 100km/h - bo widoczności we własnych światłach na 100 metrów na pewno nie miałem. -- Best regards, RoMan mailto:roman@pik-net.pl PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2011-11-29 01:10:33 | |
Autor: Krzysiek Kielczewski | |
mgĹa i popierdalanie | |
On 2011-11-28, RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl> wrote:
Przy 150km/h hamujesz na 150 metrach? Szacun... Na sniegu to Ci pewnieMniej wiecej tak wychodzi. Skoro na 100km/h trzeba 40-50m, to przy 150km/h Taaa. Spokojna jazda 150km/h versus zapieprzanie 100km/h :) Krzysiek Kiełczewski |
|
Data: 2011-11-28 20:41:41 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
mgĹa i popierdalanie | |
Dnia Mon, 28 Nov 2011 00:41:17 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):
Przy 150km/h hamujesz na 150 metrach? Szacun... Na sniegu to Ci pewnie A ten przed nim to wali w betonową sćianę, ktore sa częste we mgle, tak? -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2011-11-29 01:04:48 | |
Autor: Krzysiek Kielczewski | |
mgĹa i popierdalanie | |
On 2011-11-28, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:
Przy 150km/h hamujesz na 150 metrach? Szacun... Na sniegu to Ci pewnie Tak, taki tir stojący po stłuczce na końcu karambolu dużo się od ściany nie różni. Pzdr, Krzysiek Kiełczewski |
|
Data: 2011-11-28 07:27:01 | |
Autor: Mareczko | |
mgła i | |
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl> napisał w wiadomości news:791380371.20111127210700pik-net.pl...
To nie siedź na zderzaku poprzednikowi to wtedy nie będzie ci się bujało nad maską. |
|
Data: 2011-11-28 08:48:30 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
mgła i | |
Hello Mareczko,
Monday, November 28, 2011, 7:27:01 AM, you wrote: kiedyś, ze traktor bez świateł, do wyprzedzania którego sięTo nie siedź na zderzaku poprzednikowi to wtedy nie będzie ci się bujało Szykowałem się do wyprzedzania traktora - Ty zapewne robisz to z odległości 100 metrów. -- Best regards, RoMan mailto:roman@pik-net.pl PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2011-11-28 18:48:29 | |
Autor: Cavallino | |
mgła i popierdalanie | |
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl> napisał w wiadomości news:
a teraz zważ, że możesz trafić na debila bez p.mgłowych + tuningowane 150 m starczy przy 150 km/h? Ciekawe na co, chyba żeby się przeżegnać. |
|
Data: 2011-11-29 17:36:54 | |
Autor: Sebastian Kaliszewski | |
mgła i popierdalanie | |
Cavallino wrote:
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl> napisał w wiadomości news: Eeee, na bardzo styk + nieco szczęścia starczy: Droga hamowania (sprawne hamulce, dobre opony, droga nieco wilgotna ale nie jak w czasie deszczu gdy jest warstewka wody -- liczymy 7m/s^2): 126m Droga reakcji (układu kierowca+hamulce -- liczymy 1s): 42m Zakładam widoczność 70m -- jak poprzednik zauważy przeszkodę to jego światła stopów zapalą się po 30m -- do trafienia przeszkody zostanie mu jeszcze ze 40m -- jemu wiele nie pomoże, ale jadący te 150m za nim ma szansę się zatrzymać. Oczywiście to jest jazda na krawędzi i wystarczy, że ten jadący z przodu zagapi się na sekundę i nawet stopy mu nie zaświecą albo sam jadący 150m za nim za sekundę odwróci uwagę i już się wbija. Czyli ogólnie słaby pomysł, ale nie jest się bez szans. pzdr \SK -- "Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang -- http://www.tajga.org -- (some photos from my travels) |
|
Data: 2011-11-29 20:40:22 | |
Autor: Cavallino | |
mgła i popierdalanie | |
Użytkownik "Sebastian Kaliszewski" <s.bez_spamu@remove.this.informa.and.that.pl> napisał w wiadomości news:9kdfq8-sfj.ln1bozon.softax.pl...
Cavallino wrote: 1 s to za mało, a i tak z rachunków wynika że 18 metrów za mało tego dystansu.
Chyba że nie zauważy tylko w nią wjedzie - o takim właśnie przypadku podczas mgły trzeba mówić. |
|
Data: 2011-11-30 11:53:53 | |
Autor: Sebastian Kaliszewski | |
mgła i popierdalanie | |
Cavallino wrote:
Użytkownik "Sebastian Kaliszewski" <s.bez_spamu@remove.this.informa.and.that.pl> napisał w wiadomości news:9kdfq8-sfj.ln1bozon.softax.pl... Zakładam że jak ktoś tak daje to jest jednak skupiony na jeździe. Czas od zdarzenia do przekazania sygnału nerwowego do stopy jakieś 0.7s i 0.3s na wciśnięcie. a i tak z rachunków wynika że 18 metrów za mało tego dystansu. Dlatego mówię, że nie jest się bez szans tak jakby jechać "w ciemno" -- ale i tak pomysł z cyklu słabych. \SK -- "Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang -- http://www.tajga.org -- (some photos from my travels) |
|
Data: 2011-12-02 16:29:48 | |
Autor: J.F | |
mgła i popierdalanie | |
Użytkownik "Sebastian Kaliszewski" napisał w wiadomości
Cavallino wrote: Droga reakcji (układu kierowca+hamulce -- liczymy 1s): 42m1 s to za mało, Zakładam że jak ktoś tak daje to jest jednak skupiony na jeździe. Czas od i wlasnie - niekoniecznie jest. zalezy jaka ta mgla, ile bylo powodow do skupienia, jak dawno.. zdarzenia do przekazania sygnału nerwowego do stopy jakieś 0.7s i 0.3s na wciśnięcie. I tu jest dodatkowy czynnik - od wyraznego sygnalu do wcisniecia. Tymczasem we mgle wszystko niewyrazne :-) Czasem mgla rzadka, stopy silne, zakret lekki czy dolek, widac ze tam wypadek. Kiedy indziej mgla zgestnieje, ten z przodu zdejmie noge z gazu, widac go coraz gorzej, zanim sie zorientujesz ze sie zbliza a nie oddala ... to juz moze byc za pozno :-) Tak czy inaczej - teoretyzowac sobie mozemy, nierzadko sam jade "we mgle" 100 czy wiecej, bo to tylko lekka mgielka, a potem gazety pisza ze znow setka osob w karambolu uczestniczyla :-) J. |
|
Data: 2011-11-27 23:42:24 | |
Autor: RafaĹ \"SP\" Gil | |
mgĹa i popierdalanie | |
W dniu 2011-11-27 20:20, Marek Dyjor pisze:
a teraz zwaĹź, Ĺźe moĹźesz trafiÄ na debila bez p.mgĹowych + I najwaĹźniejsze - zdrowo byÄ ateistÄ ... PrzecieĹź na praktykujÄ cego czyha za kaĹźdym rogiem drewnianego koĹcioĹa wkurwiona cegĹa ! |
|
Data: 2011-11-27 20:21:12 | |
Autor: Krzysztof 45 | |
mgła i popierdalanie | |
Marek Dyjor napisał(a):
Tak sobie myślę czy większość kierowców wykupuje jakieś specjalne bonusy nieśmiertelności, że podczas dość ostrej mgły potrafią popierdalać bez grama zastanowienia 150 km/h, po autostradzie co prawda ale w sumie to gówno było widać tak na granicy drogi hamowania.Na autostradzie to bezpieczniej w takich warunkach popierdalać (no może nie 150 ale ze 100-120) niż zwolnić do np 50-70km/h -- Krzysiek |
|
Data: 2011-11-27 22:41:01 | |
Autor: Marek Dyjor | |
mgła i popierdalanie | |
Krzysztof 45 wrote:
Marek Dyjor napisał(a): no wg warunków do 100 albo nawet i do 60 :) jak widać tylko przed maską :) |
|
Data: 2011-11-28 00:10:42 | |
Autor: Krzysztof 45 | |
mgła i popierdalanie | |
Marek Dyjor napisał(a):
no wg warunków do 100 albo nawet i do 60 :) jak widać tylko przed maską :)Na autostradzie nie ma bezpiecznej prędkości gdy widoczność jest fatalna. Strach jechać szybko i strach jechać wolno. No chyba że jesteś w środku peletonu który sie nawzajem widzi. -- Krzysiek |
|
Data: 2011-12-02 14:31:22 | |
Autor: Marek Dyjor | |
mgła i popierdalanie | |
Krzysztof 45 wrote:
Marek Dyjor napisał(a): Warto jednak mieć sprawne i włączone światła przeciwmgielne bo wtedy ktoś nas zauważy z tyłu. Większość wypadku na autostradach wynika podejrzewam właśnie z głupoty i niedostosowania prędkości. Do dzisiaj wspominam jak koszmar jazdę autostradą przez Austrię, noc ulewa jak diabli wiatr ciemno ni chucha i wariaci popierdalający ile bozia dała w garkach z odstępami po kilka metrów, w tę samą noc wypadku w Austrii zginął jakiś polski piłka. Jak kogoś zarzuci to mamy piękny klasyczny karambol na kilknaście wozów i klilka trupów. |
|
Data: 2011-11-27 21:44:12 | |
Autor: J.F. | |
mgła i popierdalanie | |
Dnia Sun, 27 Nov 2011 20:05:25 +0100, Marek Dyjor napisał(a):
Tak sobie myślę czy większość kierowców wykupuje jakieś specjalne bonusy nieśmiertelności, że podczas dość ostrej mgły potrafią popierdalać bez grama zastanowienia 150 km/h, po autostradzie co prawda ale w sumie to gówno było widać tak na granicy drogi hamowania. Na granicy ... czyli predkosc dobrana do warunkow :-) Bo co to jest "ostra mgla" ? Pamietam taka gdzie widocznosc byla jakies 5m :-) W dobrych warunkach to nie widzę przeciwwskazań nawet 180 poganiać... A czemu tak wolno ? J. |