mgła na podejściu

Data: 2011-11-14 15:18:50
Autor: Kliczko3
mgła na podejściu
Data: 2011-11-14 15:33:49
Autor: Marklar
mgła na podejściu
Kliczko3 <Kliczko3@hotmail.co.uk> napisał(a):
zastanwaia mnie czemu oni piloci nie używają systemu naprowadzania?

pewnie dlatego ze widocznosc byla mniejsza niz minimum dla ILS CAT I jaki jest zainstalowany na EPWR.

Data: 2011-11-14 16:51:23
Autor: Kliczko3
mgła na podejściu
pewnie dlatego ze widocznosc byla mniejsza niz minimum dla ILS CAT I jaki jest

uważam że takie lotnisko jest niebezbieczne

Kl

Data: 2011-11-14 17:18:59
Autor: PP
mg�a na podej�ciu
On 2011-11-14 16:51, Kliczko3 wrote:
pewnie dlatego ze widocznosc byla mniejsza niz minimum dla ILS CAT I jaki
jest

uwa�am �e takie lotnisko jest niebezbieczne

No i o dziwo żaden pilot nie sprawdzał czy da się wylądować, bo może coś tam jednak widać...

Mięczaki w tym cywilnym lotnictwie:)

--
PP

Data: 2011-11-14 17:30:42
Autor: Kliczko3
mg?a na podej?ciu
No i o dziwo żaden pilot nie sprawdzał czy da się wylądować, bo może coś

a dlaczego nie zrobily warunkowego podejścia na 20m?

Kl

Data: 2011-11-14 18:42:44
Autor: skippy
mg?a na podej?ciu
Użytkownik "Kliczko3" <Kliczko3@hotmail.co.uk> napisał w wiadomości news:j9rfns$2cv$1news.onet.pl...
>No i o dziwo żaden pilot nie sprawdzał czy da się wylądować, bo może coś

a dlaczego nie zrobily warunkowego podejścia na 20m?

bo byli jest kamikaze

Data: 2011-11-14 20:23:29
Autor: porterhouse
mg?a na podej?ciu

a dlaczego nie zrobily warunkowego podejścia na 20m?

Po pierwsze nie na 20m tylko 60m bo takie jest minimum dla Cat I.
Po drugie w przeciwienstwie do tych pacanow ze Smolenska ci piloci mieli
odpowiedni trening i znaja przepisy lotnictwa cywilne - im nawet nie wolno
rozpoczac podejscia jak pogoda nie spelnia przykazanego minimum. I caly
cywilizowany swiat tak lata i tak wlasnie jest bezpiecznie.

Data: 2011-11-14 21:53:44
Autor: Serb
mg?a na podej?ciu
cywilizowany swiat tak lata i tak wlasnie jest bezpiecznie.

tak, tylko że przez ich brak odwagi pasażyrowie polecieli do Katowic zamiat wylądowac na miejscu.

Serb

Data: 2011-11-14 21:17:57
Autor: saturn5
mg?a na podej?ciu
 zamiat wylądowac na miejscu.

lub zamiast rozbic sie...
pasazerowie napewno nie potrzebuja "odwaznych" pilotow tylko takich co maja
olej w glowie.

Data: 2011-11-15 00:26:50
Autor: skippy
mg?a na podej?ciu
Użytkownik "Serb" <Serb1978@wp.pl> napisał w wiadomości news:j9rv52$top$1news.onet.pl...
>cywilizowany swiat tak lata i tak wlasnie jest bezpiecznie.

tak, tylko że przez ich brak odwagi pasażyrowie polecieli do Katowic zamiat
wylądowac na miejscu.

to ten wasz kolina?

Data: 2011-11-15 10:02:48
Autor: KiloSierra
mg?a na podej?ciu
W dniu 11/11/15 00:26, skippy pisze:

to ten wasz kolina?

taa kolina

Data: 2011-11-15 15:13:28
Autor: Serb
mg?a na podej?ciu
to ten wasz kolina?

taa kolina

raczyj TO kolina

Data: 2011-11-15 23:26:32
Autor: Jacek Osiecki
mg?a na podej?ciu
Dnia Tue, 15 Nov 2011 00:26:50 +0100, skippy napisał(a):
> [...]
>cywilizowany swiat tak lata i tak wlasnie jest bezpiecznie.
tak, tylko że przez ich brak odwagi pasażyrowie polecieli do Katowic zamiat

Tak, rozpoznawalny na parę kilometrów.
Wystarczy scorefile na nntp-posting-host i pl.rec.lotnictwo nawet daje się
czytać :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2011-11-16 01:16:52
Autor: Robert Tomasik
mg?a na podej?ciu
Użytkownik "Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> napisał w wiadomości news:slrnjc5t98.68l.joshuatau.ceti.pl...
> [...]

Tak, rozpoznawalny na parę kilometrów.
Wystarczy scorefile na nntp-posting-host i pl.rec.lotnictwo nawet daje się

Podpowiedz, jak go wyfiltrować - może być na priv, bo gość zmienia adresy chyba.

Data: 2011-11-16 08:37:12
Autor: KiloSierra
mg?a na podej?ciu
W dniu 11/11/16 01:16, Robert Tomasik pisze:

Podpowiedz, jak go wyfiltrować - może być na priv, bo gość zmienia adresy
chyba.

napisalem wlasnie poradnik na a.p.mozilla - mozesz sobie zobaczyc

Data: 2011-11-22 12:05:02
Autor: Jacek Osiecki
mg?a na podej?ciu
Dnia Wed, 16 Nov 2011 01:16:52 +0100, Robert Tomasik napisał(a):
[...]

Tego nie zmienia:

[pl.rec.lotnictwo]
Score: =-9999

I posprzątane :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2011-11-22 09:55:19
Autor: MI$EK
mg?a na podej?ciu
> Użytkownik "Jacek Osiecki" <jos...@ceti.pl> napisał w wiadomości
Tego nie zmienia:
[pl.rec.lotnictwo]
Score: =-9999
I posprzątane :)

A da się jakoś w groups.google.pl odfiltrować delikwenta?
Próbowałem używać Thunderbirda portable ale jakoś nie daję sobie z tym
programem rady :(

Pozdrawiam
Michał

Data: 2011-11-22 19:15:11
Autor: KiloSierra
mg?a na podej?ciu
W dniu 11/11/22 18:55, MI$EK pisze:

A da się jakoś w groups.google.pl odfiltrować delikwenta?
Próbowałem używać Thunderbirda portable ale jakoś nie daję sobie z tym
programem rady :(

a w czym problem?
TB sobie radzi bezproblemowo z koliną

Data: 2011-11-24 17:01:10
Autor: Itaar
mg?a na podej?ciu
W dniu 22-11-2011 19:15, KiloSierra pisze:

a w czym problem?
TB sobie radzi bezproblemowo z koliną

Dokładnie. Jak Koliny nie odsiewam ale dzięki TB jego posty mam w gustownym fioletowo-różowym kolorze :)

Data: 2011-11-24 17:07:29
Autor: KiloSierra
mg?a na podej?ciu
W dniu 11/11/24 17:01, Itaar pisze:
W dniu 22-11-2011 19:15, KiloSierra pisze:

a w czym problem?
TB sobie radzi bezproblemowo z koliną

Dokładnie. Jak Koliny nie odsiewam ale dzięki TB jego posty mam w
gustownym fioletowo-róşowym kolorze :)

ciekawe ciekawe...
tez mi sie na taki pedalski kolor podświetla ;]

Data: 2011-11-22 12:52:26
Autor: Jarosław Sokołowski
mg?a na podej?ciu
Pan Jacek Osiecki napisał:

[...]

Bądźmy ściśli -- raz zmienił. Wcześniej było 208-pra-8.acn.waw.pl.

--
Jarek

Data: 2011-11-22 14:16:58
Autor: Robert Tomasik
mg?a na podej?ciu
Użytkownik "Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> napisał w wiadomości news:slrnjcn3ve.tjs.joshuatau.ceti.pl...
[...]

NIestety Poczta Systemu Windows nie pozwala na filtrowanie po tym elemencie, albo ja nie umiem tego ustawić.

Data: 2011-11-22 16:45:38
Autor: PeterPan
mg?a na podej?ciu
NIestety Poczta Systemu Windows nie pozwala na filtrowanie po tym
elemencie, albo ja nie umiem tego ustawić.

ni rozumiem po co miałbyś to robić

TA

Data: 2011-11-23 01:09:47
Autor: Robert Tomasik
mg?a na podej?ciu
Użytkownik "PeterPan" <PeterPan1981@wp.pl> napisał w wiadomości news:jagg3e$fd5$1news.onet.pl...
>NIestety Poczta Systemu Windows nie pozwala na filtrowanie po tym
elemencie, albo ja nie umiem tego ustawić.

ni rozumiem po co miałbyś to robić

To chyba moja sprawa, kogo wypowiedzi mam ochotę czytać, a kogo nie i z jakiego powodu :-)

Data: 2011-11-23 06:00:54
Autor: PeterPan
mg?a na podej?ciu
jakiego powodu :-)

takm tylko syprawdzam czy juz filtr ustawiłeś....

jk

mgła na podejściu