mgla - zaczyna siÄ™

Data: 2014-05-04 09:36:29
Autor: megrimsES
mgla - zaczyna siÄ™
Data: 2014-05-04 10:51:55
Autor: RoMan Mandziejewicz
mgla - zaczyna się
Hello megrimsES,

Sunday, May 4, 2014, 9:36:29 AM, you wrote:

http://raportdrogowy.interia.pl/news-lodzkie-karambol-na-s8,nId,1419391
Jak można stawać na LEWYM poboczu.

Jak można się zatrzymywać na drodze we mgle?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-05-04 11:38:15
Autor: Tom N
mgla - zaczyna się
RoMan Mandziejewicz w <news:1901313970.20140504105155pik-net.pl.invalid>:

[...]

Co to jest lewe pobocze na drodze typu S?

"Jak informowała w nocy straż pożarna, ze wstępnych ustaleń wynikało, że
kobieta kieruj±ca samochodem osobowym "przestraszyła się mgły" i stanęła na
lewym poboczu. Na stoj±ce auto zaczęły najeżdżać inne. Informacji tych nie
potwierdza policja. - Okoliczno¶ci i przyczyny wypadku wyja¶ni ¶ledztwo -
powiedziała K±cka."

--
'Tom N'

Data: 2014-05-04 23:15:24
Autor: RoMan Mandziejewicz
mgla - zaczyna się
Hello Tom,

Sunday, May 4, 2014, 11:38:15 AM, you wrote:

http://raportdrogowy.interia.pl/news-lodzkie-karambol-na-s8,nId,1419391
Jak można stawać na LEWYM poboczu.
Jak można się zatrzymywać na drodze we mgle?
Co to jest lewe pobocze na drodze typu S?

Pas zieleni przy barierze oddzielaj±cej jezdnie?

[...]

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-05-04 11:43:59
Autor: J.F.
mgla - zaczyna się
Dnia Sun, 4 May 2014 10:51:55 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
Hello megrimsES,
http://raportdrogowy.interia.pl/news-lodzkie-karambol-na-s8,nId,1419391
Jak można stawać na LEWYM poboczu.

pobocza tam jak widac praktycznie nie ma.

Jak można się zatrzymywać na drodze we mgle?

Zalezy jaka mgla ... ale jak mozna dalej pedzic we mgle ...

J.

Data: 2014-05-04 13:18:34
Autor: MadMan
mgla - zaczyna się
Dnia Sun, 4 May 2014 11:43:59 +0200, J.F. napisał(a):

Jak można się zatrzymywać na drodze we mgle?

Zalezy jaka mgla ... ale jak mozna dalej pedzic we mgle ...

Ja też nie wiem, ale sytuacja gdy jadę 100 km/h i wyprzedza mnie osoba
która nie widzi na 50m do przodu jest nagminna. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2014-05-04 14:41:52
Autor: J.F.
mgla - zaczyna się
Dnia Sun, 4 May 2014 13:18:34 +0200, MadMan napisał(a):
[...]

We mgle czy normalnie ? Nie wiem gdzie mieszkasz, ale mgla nie jest w nas w kraju nagminna.
A tacy kozacy ... tez nie, przynajmniej tam gdzie ja jezdze :-)

J.

Data: 2014-05-04 16:07:44
Autor: MadMan
mgla - zaczyna się
Dnia Sun, 4 May 2014 14:41:52 +0200, J.F. napisał(a):

[...]

On tę mgłę najwidoczniej widzi (przeciwmgielne z tyłu). Ja
niekoniecznie. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2014-05-04 19:54:43
Autor: WOJO
mgla - zaczyna się
Ja też nie wiem, ale sytuacja gdy jadę 100 km/h i wyprzedza mnie osoba
która nie widzi na 50m do przodu jest nagminna.
A Ty masz 6 zmysł i Ciebie ten problem (widoczno¶ci na odległo¶ć 50 m) nie dotyczy, skoro w takich warunkach pozwalasz sobie na 100 km/h?
WOJO

Data: 2014-05-04 20:03:13
Autor: Tom N
mgla - zaczyna się
WOJO w <news:lk5ut4$he5$1node1.news.atman.pl>:

[...]

On nic o widoczno¶ci na odległo¶ć 50m nie pisał, pisał o wzroku osoby
wyprzedzaj±cej...

--
'Tom N'

Data: 2014-05-04 20:11:05
Autor: WOJO
mgla - zaczyna się
[...]

Znaczy się telepata dodatkowo? Potrafi przenikn±ć do umysłu jad±cego obok...
No ładnie.
:)
WOJO

Data: 2014-05-04 20:35:48
Autor: mlodz
mgla - zaczyna się
Dnia Sun, 4 May 2014 20:11:05 +0200, WOJO napisał(a):

[...]

Przenikaj± raczej przeciwmgielne, te z samochodowej rzyci.

Data: 2014-05-04 21:56:47
Autor: MadMan
mgla - zaczyna się
[...]

Ten obok sam mnie informuje że widzi na max 50 metrów :) Zatem żadna
telepatia. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2014-05-05 16:56:49
Autor: jerzu
mgla - zaczyna się
On Sun, 4 May 2014 11:43:59 +0200, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Zalezy jaka mgla ... ale jak mozna dalej pedzic we mgle ...

No ten białoruski tir zapierniczał 95 km/h, wg tachografu. Mozna?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-05-04 11:02:51
Autor: Rafał Grzelak
mgla - zaczyna siÄ™
megrimsES wrote:

http://raportdrogowy.interia.pl/news-lodzkie-karambol-na-s8,nId,1419391

Jak można stawać na LEWYM poboczu.

Mam nadzieje, ze odpowie za katastrofe w ruchu ladowym.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2014-05-04 13:18:44
Autor: WildS
mgla - zaczyna siÄ™
On 2014-05-04, Rafał Grzelak <spam@dupa.com> wrote:
http://raportdrogowy.interia.pl/news-lodzkie-karambol-na-s8,nId,1419391

Jak można stawać na LEWYM poboczu.

Mam nadzieje, ze odpowie za katastrofe w ruchu ladowym.

To swoją drogą ale ten rusek tirem też za powoli nie jechał skoro się aż
przez barierki przebił.

Swoją drogą pomijając już nieco mgłę - kolejna pośrednia ofiara zakazu
ruch cieżarówek w dni świąteczne. 3 maja był w PL zakaz od 8 do 22. --
WildS

Data: 2014-05-05 17:00:23
Autor: jerzu
mgla - zaczyna się
On Sun, 4 May 2014 13:18:44 +0200 (CEST), WildS <falcon@nightfall.pl>
wrote:

To swoj± drog± ale ten rusek tirem też za powoli nie jechał skoro się aż
przez barierki przebił.

Białorusin. Wg tacho miał 95 km/h. Dżigit.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-05-05 23:14:00
Autor: WildS
mgla - zaczyna siÄ™
On 2014-05-05, jerzu <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> wrote:
To swoją drogą ale ten rusek tirem też za powoli nie jechał skoro się aż
przez barierki przebił.
Białorusin. Wg tacho miał 95 km/h. Dżigit.

I wyrok pewnie dostanie za to. Natomiast z tego co w radiu dzisiaj
słyszałem to mówili, że zatrzymali jedynie jego. Babie, od której się
zaczęło całe zamieszanie nie postawiono żadnych zarzutów ani nie
wręczono mandatu? Najłatwiej na tira zrzucić całą winę. BTW: 95 utrzmywał cały czas? Juz za samo to mogliby mu dowod zatrzymac i
mandat wlepic. A w takiej mgle - stan umysłu. Czekam na zapis z jego
rejestratora.

--
WildS

Data: 2014-05-06 16:01:05
Autor: Tomek
mgla - zaczyna siÄ™

Użytkownik "WildS" <falcon@nightfall.pl> napisał w wiadomości news:slrnlmfvoo.2iq.falconmakigai.org...
On 2014-05-05, jerzu <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> wrote:
[...]

A czy jest tam w tym miejscu pobocze po prawej stronie?
Ja, gdy pierwszy raz jechałem z nawigacją po Zakopiance tak jakoś zawierzyłem nawigacji, że jechałem ok. 50 km/h w tumanie mgły i opierając się na przewidywanym przebiegu drogi z nawigacji wbrew zdrowemu rozsądkowi.
Gdy w domu prostymi obliczeniami policzyłem realną drogę zatrzymania, to nie miałbym żadnych szans na uniknięcie wypadku- los mi sprzyjał, nie było przeszkód na pasie. Teraz staram się jechać, ale zdecydowanie ostrozniej. Ogólnie jełśi jestem w stanie zatrzymać pojazd na drodze którą aktualnie widzę to szanse na wypadek czy kolizję są znikome.
T.

Data: 2014-05-04 14:23:41
Autor: J.F.
mgla - zaczyna siÄ™
Dnia Sun, 4 May 2014 11:02:51 +0000 (UTC), Rafał Grzelak napisał(a):
megrimsES wrote:
http://raportdrogowy.interia.pl/news-lodzkie-karambol-na-s8,nId,1419391
Jak można stawać na LEWYM poboczu.
Mam nadzieje, ze odpowie za katastrofe w ruchu ladowym.

Zebys sie nie zdziwil - ona bezpiecznie stala, a ktos niebezpiecznie
jechal, skoro nie zahamowal.
A patrzac na ilosc, to powody do zatrzymania miala - dalsza jazda byla
niebezpieczna :-)

J.

Data: 2014-05-04 16:55:36
Autor: elmer radi radisson
mgla - zaczyna się
On 2014-05-04 14:23, J.F. wrote:

Zebys sie nie zdziwil - ona bezpiecznie stala, a ktos niebezpiecznie
jechal, skoro nie zahamowal.
A patrzac na ilosc, to powody do zatrzymania miala - dalsza jazda byla
niebezpieczna :-)

No, jeszcze przypadkiem kawalek dalej ktos by sie zatrzymal na lewym
pasie i by w niego wjechala. Zdecydowanie, wykazala sie zdrowym rozsadkiem i instynktem samozachowawczym.

--

memento lorem ipsum

Data: 2014-05-04 18:44:15
Autor: t-1
mgla - zaczyna się
W dniu 2014-05-04 16:55, elmer radi radisson pisze:

No, jeszcze przypadkiem kawalek dalej ktos by sie zatrzymal na lewym
pasie i by w niego wjechala. Zdecydowanie, wykazala sie zdrowym
rozsadkiem i instynktem samozachowawczym.

Co dowiódł rozwój wypadków.

Data: 2014-05-04 23:13:59
Autor: elmer radi radisson
mgla - zaczyna się
On 2014-05-04 18:44, t-1 wrote:

Co dowiódł rozwój wypadków.

Widocznie kierujaca tez nie umiala wyczuc ironii.

--

memento lorem ipsum

Data: 2014-05-04 17:02:46
Autor: Jacek
mgla - zaczyna siÄ™
W dniu 2014-05-04 13:02, Rafał Grzelak pisze:
Mam nadzieje, ze odpowie za katastrofe w ruchu ladowym.
Coś taki żądny krwi? Może jeszcze dopisać ludobójstwo?
Jacek

Data: 2014-05-04 17:41:44
Autor: Rafał Grzelak
mgla - zaczyna siÄ™
Jacek wrote:

W dniu 2014-05-04 13:02, Rafał Grzelak pisze:
> Mam nadzieje, ze odpowie za katastrofe w ruchu ladowym.
Coś taki żądny krwi? Może jeszcze dopisać ludobójstwo?
Jacek

Poplynales. Ale zatrzymywanie sie w takich miejscach na takich drogach
nie moze byc zwyklym wykroczeniem. Tak samo jak wszelkie proby
jazdy/cofania po autostradach.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2014-05-04 20:00:57
Autor: WOJO
mgla - zaczyna siÄ™
Ale zatrzymywanie sie w takich miejscach na takich drogach
nie moze byc zwyklym wykroczeniem. Tak samo jak wszelkie proby
jazdy/cofania po autostradach.
Taaak, też jestem zdania, że wszelkie próby jazdy po autostradach nie powinny być traktowane jak zwykłe wykroczenie...
:)
WOJO

Data: 2014-05-04 19:23:21
Autor: Rafał Grzelak
mgla - zaczyna siÄ™
WOJO wrote:

> Ale zatrzymywanie sie w takich miejscach na takich drogach
> nie moze byc zwyklym wykroczeniem. Tak samo jak wszelkie proby
> jazdy/cofania po autostradach.
Taaak, teĹĽ jestem zdania, ĹĽe wszelkie prĂłby jazdy po autostradach nie
powinny być traktowane jak zwykĹ‚e wykroczenie...  :)
WOJO

Pod prad*

;P

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2014-05-04 20:03:53
Autor: Sebastian Biały
mgla - zaczyna siÄ™
On 2014-05-04 19:41, Rafał Grzelak wrote:
Poplynales. Ale zatrzymywanie sie w takich miejscach na takich drogach
nie moze byc zwyklym wykroczeniem.

Jak by jej się samochód popsuł we mgle to też było by niezwykłe wykroczenie? To głównie wina debili jadących za nią że nie dostosowali prędkości. Jadąc we mgle masz mieć pewność że za granicą widoczności jest betonowa ściana.

Data: 2014-05-04 18:50:11
Autor: masti
mgla - zaczyna się
Dnia pięknego Sun, 04 May 2014 20:03:53 +0200 osobnik zwany Sebastian

On 2014-05-04 19:41, Rafał Grzelak wrote:
Poplynales. Ale zatrzymywanie sie w takich miejscach na takich drogach
nie moze byc zwyklym wykroczeniem.

Jak by jej się samochód popsuł we mgle

a gdyby tu było przedszkole? W przyszłości?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-05-05 17:40:00
Autor: Sebastian Biały
mgla - zaczyna siÄ™
On 2014-05-04 20:50, masti wrote:
Poplynales. Ale zatrzymywanie sie w takich miejscach na takich drogach
nie moze byc zwyklym wykroczeniem.
Jak by jej się samochód popsuł we mgle
a gdyby tu było przedszkole? W przyszłości?

Kolega jechał we mgle na mazurach na zadupiu. Trzymał się barierki i prawej białej lini jako punktu orientacyjnego. Niestety przed maską *nagle* pojawił mu się sklep gieesu. Autko skasowane. To mnie nauczyło ze za granicą widoczności jest beton a asfalt czasem jest na podjazdach pod sklepy na wsi. Więc wiele się nie pomyliłeś.

Data: 2014-05-04 19:22:57
Autor: Rafał Grzelak
mgla - zaczyna siÄ™

On 2014-05-04 19:41, Rafał Grzelak wrote:
> Poplynales. Ale zatrzymywanie sie w takich miejscach na takich
> drogach nie moze byc zwyklym wykroczeniem.

Jak by jej się samochód popsuł we mgle to też było by niezwykłe
wykroczenie?
Urwalo kola, ze nie mozna sie stoczyc na pas awaryjny?

To głównie wina debili jadących za nią że nie
dostosowali prędkości. Jadąc we mgle masz mieć pewność że za granicą
widoczności jest betonowa ściana.

To tez. Jazda bez widocznosci jest skrajna glupota.
Tyle ze niepotrzebne zatrzymywanie sie na drodze wcale nie poprawilo
bezpieczenstwa...

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2014-05-04 21:52:06
Autor: Irokez
mgla - zaczyna siÄ™
Sebastian Biały wrote:

On 2014-05-04 19:41, Rafał Grzelak wrote:
[...]

Kiedyś jechałem z Wrocka na Brzeg Dolny.
Przed samym Brzegiem jedzie się przez lasek, za nim mokradła i zakręt w lewo najpierw łagodny potem ostry. Widywałem tam pasy zdartej gumy podczas hamowania po asfalcie, potem poboczu.. itd.
Któregoś dnia widzę mgłę na końcu lasku. Ot mgła.
Jak w nią wpadłem to jakbym w mleku utonął. Nie widziałem własnej maski, nie widziałem przez boczną szybę asfaltu
Zatrzymałem się bo wiem że jest zakręt ale go nie widzę. Asfaltu nie widzę.
Wiedziałem że auta wyprzedziłem, więc trzeba uciekać.
Jechałem na czuja, jak opona z prawej spadła z asfaltu to mocniej w lewo kierownicą skręcałem aby powrócić.
Było tak przez około 30 metrów, potem wyjechałem z tego po prostu i się zrobiło klarownie.

Nie wiesz w jaką mgłę wpadła ta kobieta.

--
Irokez

Data: 2014-05-04 20:38:24
Autor: Rafał Grzelak
mgla - zaczyna siÄ™
Irokez wrote:

Kiedyś jechałem z Wrocka na Brzeg Dolny.
Przed samym Brzegiem jedzie się przez lasek, za nim mokradła i zakręt
w lewo najpierw łagodny potem ostry. Widywałem tam pasy zdartej gumy
podczas hamowania po asfalcie, potem poboczu.. itd.  KtĂłregoĹ› dnia
widzÄ™ mgĹ‚Ä™ na koĹ„cu lasku. Ot mgĹ‚a.  Jak w niÄ… wpadĹ‚em to jakbym w
mleku utonął. Nie widziałem własnej maski, nie widziałem przez boczną
szybę asfaltu Zatrzymałem się bo wiem że jest zakręt ale go nie
widzÄ™. Asfaltu nie widzÄ™.  WiedziaĹ‚em ĹĽe auta wyprzedziĹ‚em, wiÄ™c
trzeba uciekać.  JechaĹ‚em na czuja, jak opona z prawej spadĹ‚a z
asfaltu to mocniej w lewo kierownicÄ… skrÄ™caĹ‚em aby powrĂłcić.  ByĹ‚o
tak przez około 30 metrów, potem wyjechałem z tego po prostu i się
zrobiło klarownie.

Nie wiesz w jaką mgłę wpadła ta kobieta.

Tez mi sie zdarzylo wjechac we mgle, gdzie prawie musialem sie
zatrzymac. Chodzi mi po prostu o niepozostawianie samochodow tam, gdzie
sie ich nie beda spodziewac.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2014-05-07 12:15:03
Autor: Poldek
mgla - zaczyna siÄ™
Irokez wrote:

Nie wiesz w jaką mgłę wpadła ta kobieta.

Czy miała włączone światło przeciwmgłowe z tyłu i czy włączyła migające pomarańczowe światła awaryjne, że się zatrzymuje?

Jestem szowinistą - ponieważ to kobieta i wpadła na taki pomysł, żeby się zatrzymać we mgle na lewym pasie drogi ekspresowej, to obstawiam, że nie włączyła też tych dodatkowych świateł. Pewnie nawet nie wiedziała, że ma przeciwmgłowe, ani w jakich sytuacjach włącza się awaryjne migające.

Data: 2014-05-04 22:20:58
Autor: Maciek
mgla - zaczyna siÄ™
W dniu 2014-05-04 21:22, Rafał Grzelak pisze:
Urwalo kola, ze nie mozna sie stoczyc na pas awaryjny?
Wystarczy przecież, żeby się kluczyki zgubiły :->

Maciek

Data: 2014-05-05 16:59:20
Autor: jerzu
mgla - zaczyna się
On Sun, 04 May 2014 20:03:53 +0200, Sebastian Biały
<heby@poczta.onet.pl> wrote:

Jak by jej się samochód popsuł

Ale się nie popsuł. Kobita spanikowała, wszak nie od dzi¶ wiadomo, że
"we mgle zwierz tumanieje".

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-05-05 17:41:02
Autor: Sebastian Biały
mgla - zaczyna się
On 2014-05-05 16:59, jerzu wrote:
Jak by jej się samochód popsuł
Ale się nie popsuł. Kobita spanikowała, wszak nie od dzi¶ wiadomo, że
"we mgle zwierz tumanieje".

Jak by jej się popsuł to była by wina debili z tyłu.

Jak się jej nie popsuł to wina jest jej.

Czyli że wina to pojęcie względne.

Data: 2014-05-05 19:27:46
Autor: mk4
mgla - zaczyna się
On 2014-05-05 17:41, Sebastian Biały wrote:
On 2014-05-05 16:59, jerzu wrote:
[...]

A jak czesto pojazd psuje sie tak, ze nie mozna sie "stoczyc" na pobocze (jesli oczywiscie juz jechalismy a nie stalismy na swiatlach czy w korku)?

Ze swieca takich przypadkow szukac.

--
mk4

Data: 2014-05-05 21:25:36
Autor: Sebastian Biały
mgla - zaczyna się
On 2014-05-05 19:27, mk4 wrote:
A jak czesto pojazd psuje sie tak, ze nie mozna sie "stoczyc" na pobocze
(jesli oczywiscie juz jechalismy a nie stalismy na swiatlach czy w korku)?
Ze swieca takich przypadkow szukac.

Stoisz w miejscu przez 0.5sek - Ci debile za tob± maj± betonow± ¶cianę. Chyba że patrzysz na ryzyko jazdy we mgle statystycznie i nalezy je tylko minimalizować.

Juz nie chce nawet mysleć co by było gdyby¶ wysiadł z bolidu w celu przepchania i jaki¶ debil wjechał by ci w rzeczywist± wypięt± dupę 50km/h.

Data: 2014-05-05 22:14:49
Autor: giecik
mgla - zaczyna się
On 2014-05-05 19:27, mk4 wrote:
[...]

Pytanie czy miała wł±czone ¶wiatła i czy wogóle pomy¶lała o takim wynalazku jak trójk±t ?
A z reszt± skoro zatrzymała się po lewej bo bała się jechać to nawet nie chce wiedzieć za co dostała prawo jazdy

Data: 2014-05-06 18:57:53
Autor: Sebastian Biały
mgla - zaczyna się
On 2014-05-05 22:14, giecik wrote:
Pytanie czy miała wł±czone ¶wiatła i czy wogóle pomy¶lała o takim
wynalazku jak trójk±t ?

¦wiatła w gestej mgle ledwo widać. Nawet przeciwmgielne. Znaczy widac, ale nie wiadomo jak daleko. Trójk±t jusisz mieć *czas* postawić za samochodem. W tym czasie jaki¶ debil może ci zapakować w kufer. No i go nie widać we mgle. Po prostu go nie widać.

A z reszt± skoro zatrzymała się po lewej bo bała się jechać to nawet nie
chce wiedzieć za co dostała prawo jazdy

Ja chcę wiedzieć gdzie daj± prawo jazdy zmuszaj±ce do jazdy z niebezpieczn± prędko¶ci± we mgle. Przy czym "dostosowanie prędko¶ci do warunków" jest subiektywne dla każdego kierowcy. Dla mnie czasem jest to nawet 5km/h (S1 na wysoko¶ci Imielina potrafi czasem wylać melko że maski nie widać). Co poradze że za mn± jad± idioci z ujemnym refleksem których subiektywne poczucie długo¶ci kutasa nie jest dostosowane do warunków?

Data: 2014-05-07 12:17:24
Autor: Poldek
mgla - zaczyna się
On 2014-05-05 22:14, giecik wrote:
Pytanie czy miała wł±czone ¶wiatła i czy wogóle pomy¶lała o takim
wynalazku jak trójk±t ?

¦wiatła w gestej mgle ledwo widać. Nawet przeciwmgielne. Znaczy widac,
ale nie wiadomo jak daleko.

Pewnie też tak rozumowała i dlatego nie wł±czyła ¶wiatła przeciwgłowego, ani awaryjnych, że się zatrzymuje. No i dostała w tył kopa.

Data: 2014-05-07 14:23:32
Autor: radekp@konto.pl
mgla - zaczyna się
Wed, 07 May 2014 12:17:24 +0200, w
<536a0830$0$2155$65785112@news.neostrada.pl>, Poldek <pugilares@interia.pl>
napisał(-a):

Sebastian Biały wrote:

> [...]

Pewnie też tak rozumowała i dlatego nie wł±czyła ¶wiatła przeciwgłowego, ani awaryjnych, że się zatrzymuje. No i dostała w tył kopa.

Dzisiaj już wiemy, że nie była pierwsza.

Data: 2014-05-06 16:53:57
Autor: jerzu
mgla - zaczyna się
On Sun, 04 May 2014 09:36:29 +0200, megrimsES
<megrimsNOSPAM@interia.pl> wrote:

http://raportdrogowy.interia.pl/news-lodzkie-karambol-na-s8,nId,1419391

Jak można stawać na LEWYM poboczu.

http://kontakt24.tvn24.pl/temat,huki-i-mgla-jak-mleko-nagranie-z-karambolu-na-s8,121920.html?categoryId=2

Tam w materiale jest info, że ponoć nie stanęła tylko zwolniła.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-05-06 22:18:35
Autor: WildS
mgla - zaczyna siÄ™
On 2014-05-06, jerzu <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> wrote:
[...]

Brak edukacji wychodzi. Zapnijcie pasy i siedĹşcie w samochodzie - chyba
po to, żeby po zmiażdzeniu było trudniej wyciągnąć ratownikom. Cała
zachodnia europa spierdala jak najdalej za barierki a Polak bedzie pasy
zapinał....
I tak mieli szczęście, że jechał białorusin z plandeką a nie cysterna z
benzyną. Ciekawe ile by wtedy pasy dały...

Tam w materiale jest info, że ponoć nie stanęła tylko zwolniła.

Tak jej pewnie papuga każe teraz mówić.

--
WildS

Data: 2014-05-06 23:26:35
Autor: J.F.
mgla - zaczyna siÄ™
On 2014-05-06, jerzu <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> wrote:
http://kontakt24.tvn24.pl/temat,huki-i-mgla-jak-mleko-nagranie-z-karambolu-na-s8,121920.html?categoryId=2

Brak edukacji wychodzi. Zapnijcie pasy i siedĽcie w samochodzie - chyba
po to, żeby po zmiażdzeniu było trudniej wyci±gn±ć ratownikom. Cała
zachodnia europa spierdala jak najdalej za barierki a Polak bedzie pasy
zapinał....

A jesli sie nie myle, to cale USA jest uczone "zostan w samochodzie,
nie wychodz, bo poza samochodem niebezpiecznie".

I prawde mowiac nie wiem kto ma racje ... ale tam drogi wygladaja tak
https://www.youtube.com/watch?v=d-_bzGldaAw

J.

Data: 2014-05-07 07:36:04
Autor: Mirek Ptak
mgla - zaczyna się
Dnia 2014-05-06 23:26,  *J.F.* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:
A jesli sie nie myle, to cale USA jest uczone "zostan w samochodzie,
nie wychodz, bo poza samochodem niebezpiecznie".

Bo barierek mało?

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )outlook(kropek) c om