mglowo i miastowo

Data: 2009-03-03 21:50:56
Autor: Papik
mglowo i miastowo

Raany,
Czy inni kierowcy to totalne kolki, ktore nie rozumieja, ze jak jest w
MIESCIE mgla to nie nalezy odpalac wszystkich mozliwych swiatel wlacznie z
tymi nad lusterkiem ?
Dzisiaj mnie jeden kierowca zaskoczyl.. mial zapalone swiatelko nad/przy
lusterku w kabinie + wszystkie inne swiatla dostepne w aucie :)
Swoja droga pozdrawiam pana w srebrnej toyocie avensis :>>

--
* Foto freak:  http://portfolio.pomorski.net, http://fotki.pomorski.net *
PAPIK -  Positronic Android Programmed for Infiltration and Killing

Data: 2009-03-03 22:31:47
Autor: Pepek
mglowo i miastowo
Papik pisze:

Dzisiaj mnie jeden kierowca zaskoczyl.. mial zapalone swiatelko nad/przy
lusterku w kabinie + wszystkie inne swiatla dostepne w aucie :)

musi, że na wstecznym jechał :)

--
Pepek
-amator francuszczyzny i innych wynalazkĂłw-

Data: 2009-03-03 22:44:32
Autor: Kerry
mglowo i miastowo
Uzytkownik "Papik" <papikUSUNmnie@astercipy.net> napisal w wiadomosci news:slrngqr61g.1q8.papikUSUNmniecocoon.acn.waw.pl...

[...]

A ja ostatnio spotkalem sie juz kilkakrotnie z przypadkiem wlaczonych swiatel wstecznych w malych autach, Corsy albo co... Rozumiem raz takie cudo, ale widzialem to juz kilka razy, biale swiatla wsteczne - na stale... :-/

Pomijam przypadki "niemania" w ogóle swiatel stopu oraz przypadek wlaczonych na stale, czyli praktycznie tak samo, jak "niemanie" swiatel stopu. Masakra...

Ja, jak gdzies podjezdzam (parkuje) akurat tak, ze moge zerknac na odbijajace sie swiatla stopu w moim samochdzie, normalnie sobie je sprawdzam. No ale temat nie myslenia o innych na drodze poruszany byl niejednokrotnie....

--
Pozdrawiam,
Kerry

Data: 2009-03-04 23:25:21
Autor: Moon
mglowo i miastowo
Papik wrote:
> Dzisiaj mnie jeden kierowca zaskoczyl.. mial zapalone swiatelko
nad/przy lusterku w kabinie + wszystkie inne swiatla dostepne w aucie

moze mu spadla komórka na podloge?

moon

Data: 2009-03-05 00:30:19
Autor: slaweks
mglowo i miastowo
On 3 Mar, 21:50, Papik <papikUSUNm...@astercipy.net> wrote:
Raany,
Czy inni kierowcy to totalne kolki, ktore nie rozumieja, ze jak jest w
MIESCIE mgla to nie nalezy odpalac wszystkich mozliwych swiatel wlacznie z
tymi nad lusterkiem ?

Najgorsze sa latarnie - nie chcą się dać wyłączyć :-)

mglowo i miastowo