miazga

Data: 2009-04-09 20:46:02
Autor: MEELOSH
miazga
aa pisze:

http://motoryzacja.interia.pl/news/koszmarny-wypadek-bmw,1288449

Podobno Bmw jechało 180 km/h w trakcie walenia w latarnie prędkość 150 km/h. 40-50 metrów hamowania.

Data: 2009-04-10 00:55:19
Autor: mw
miazga
On Apr 9, 8:46 pm, MEELOSH <@meelosh.pl> wrote:
aa pisze:

>http://motoryzacja.interia.pl/news/koszmarny-wypadek-bmw,1288449

Podobno Bmw jechało 180 km/h w trakcie walenia w latarnie prędkość 150
km/h. 40-50 metrów hamowania.
Jakby on udeżył 150 km/h w tę latarnię, to wydaje mi się że zmeinił by
się w 2 duże kawałki BMW i mnóstwo malutkich, to mi bardziej wygląda
na jakieś max 50 km/h.

Data: 2009-04-10 12:15:47
Autor: Tomasz Nowicki
miazga
Dnia Fri, 10 Apr 2009 00:55:19 -0700 (PDT), mw napisał(a):

Jakby on udeżył 150 km/h w tę latarnię, to wydaje mi się że zmeinił by

Twoje argumenty miałyby znacznie większą wagę, gdybyś wcześniej użył
słownika ortograficznego - świadczyłoby to o poważniejszym podejściu do
dyskusji

się w 2 duże kawałki BMW i mnóstwo malutkich, to mi bardziej wygląda
na jakieś max 50 km/h.

O, tak, mistrzu, masz zapewne olbrzymią wiedzę i wieloletnie doświadczenie
w ocenie skutków kolizji na podstawie malutkich zdjęć z internetu - zgłoś
się do Policji, potrzebują takich ekspertów, na pewno dobrze ci zapłacą

T.

Data: 2009-04-11 01:18:48
Autor: mw
miazga
On Apr 10, 12:15 pm, Tomasz Nowicki <tipsybr...@spamhole.com> wrote:
[...]
[...]
Jak byś przez chwilę choć pomyślał jaką ilość energii musi być
pochłonięta gdy w przeszkodę uderza pojazd jadący 150km/h, to byś
wpadł na pomysł że wszystko ciężkie by od tego wraku odpadło.
WIdziałem już całkiem sporo fotek aut owiniętych o drzewa itp. i
powyżej pewnej prędkości, nie ma takiej siły która by utrzymała blok
silnika pod maską.
A poza tym zapomniałem napisać "moim zdaniem".

miazga