miazga

Data: 2009-04-09 23:00:57
Autor: MEELOSH
miazga
Data: 2009-04-09 23:14:09
Autor: DoQ
miazga
MEELOSH pisze:

http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/na_drogach/news/samochod-to-zabawka-do-zabijania,1288973,1612

6 lat doswiadczenia i juz wielki Guru - tak samo pewnie rozumowal kierownik tego BMW.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-04-09 23:21:22
Autor: MEELOSH
miazga
DoQ pisze:

6 lat doswiadczenia i juz wielki Guru - tak samo pewnie rozumowal kierownik tego BMW.

He, wczoraj przed zjazdem na A4 w Trzebini leciało Bmw e36 z 4 łepkami, tak się wczuł prowadzący że wyprzedzał z lewej strony wysepki :) A 3'em pozostałym łepkom główki latały dookoła z wielkim uśmiechem. Szkoda że rzeczywiście marka Bmw tak się wieśniaczy... :)

Data: 2009-04-09 23:30:49
Autor: Karolek
miazga

Użytkownik "MEELOSH" <@meelosh.pl> napisał w wiadomości news:grlocl$cov$1srv.cyf-kr.edu.pl...

[...]

A bo to tylko w BMW takich widujesz?
Stare beemki to po prostu najtansze konie mechaniczne, wiec nie ma co sie dziwic, ze mlode lepki spragnione szalenstw wybieraja stare BMW czy inne Hondy.

Karolek

Data: 2009-04-10 00:10:32
Autor: MEELOSH
miazga
Karolek pisze:

Stare beemki to po prostu najtansze konie mechaniczne, wiec nie ma co sie dziwic, ze mlode lepki spragnione szalenstw wybieraja stare BMW czy inne Hondy.

E tam, dla chcącego nic trudnego ;) Stare Iveco tansze niz Bmw ;))

http://www.youtube.com/watch?v=uFau-5DW90U - my z chłopakami też potrafimy się bawić, ale w wyznaczonych do tego miejscach ;)))

Data: 2009-04-10 10:01:58
Autor: Karolek
miazga

Użytkownik "MEELOSH" <@meelosh.pl> napisał w wiadomości news:grlr8s$ehp$1srv.cyf-kr.edu.pl...
Karolek pisze:

[...]

To ja wole zeby szaleli w BMW... zawsze to troche mniejsze i lzejsze, a co za tym idzie jakby minej energii ze soba niesie ;>

Karolek

Data: 2009-04-10 10:35:15
Autor: R2r
miazga
Karolek pisze:
To ja wole zeby szaleli w BMW... zawsze to troche mniejsze i lzejsze, a co za tym idzie jakby minej energii ze soba niesie ;>
Zapomniałeś, że energia kinetyczna jest wprost proporcjonalna do masy i do _kwadratu_ prędkości. A prędkość starym BMW można rozwinąć sporo większą niż starym IVECO. Tak więc nie ma reguły...

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2009-04-10 21:52:03
Autor: Karolek
miazga

Użytkownik "R2r" <bezspamux@marsoft.net.pl> napisał w wiadomości news:grn0fs$isf$1atlantis.news.neostrada.pl...
Karolek pisze:
[...]

Racja.
Zostaja tylko skutery, lekkie i ograniczone do 60 :P

Karolek

Data: 2009-04-10 21:39:47
Autor: Piotrek
miazga
A bo to tylko w BMW takich widujesz?

najczesciej

Stare beemki to po prostu najtansze konie mechaniczne, wiec nie ma co sie dziwic, ze mlode lepki spragnione szalenstw wybieraja stare BMW czy inne Hondy.

ale w nowych BMW tez widac takich idiotow :)
poprostu marzeniem wielu kretynow jest BMW i czy maja kase(kupuja nowe/nowsze) czy nei maja(kupuja stare).
oprocz nich sa oczywiscie inni normalni wielbiciele tej marki ale obawiam sie ze procentowo jest ich mniej niz tych idiotow.....
przykre to ale tak jest, nawet samo BMW prowadzilo(czy planowalo) jakas kampanie zeby zmienic negatywne nastawienie do ich marki.

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-04-10 22:12:27
Autor: Karolek
miazga

Użytkownik "Piotrek" <a@b.ru> napisał w wiadomości news:gro786$15e$1opal.futuro.pl...
A bo to tylko w BMW takich widujesz?

najczesciej

Ja najczesciej widuje w VW, potem chyba by bylo audi, renaulty tez czesto podpadaja.

ale w nowych BMW tez widac takich idiotow :)
poprostu marzeniem wielu kretynow jest BMW i czy maja kase(kupuja nowe/nowsze) czy nei maja(kupuja stare).

Czy to wina BMW, ze robi dobre auta?

oprocz nich sa oczywiscie inni normalni wielbiciele tej marki ale obawiam sie ze procentowo jest ich mniej niz tych idiotow.....

To jestes w bledzie.

przykre to ale tak jest, nawet samo BMW prowadzilo(czy planowalo) jakas kampanie zeby zmienic negatywne nastawienie do ich marki.

Ale tam chyba chodzilo o inny negatywny odbior... laczenie gangstera z BMW o ile mnie pamiec nie myli.
Nasze spoleczenstwo sobie wymyslilo stereotyp dresiaza i polglowka w BMW i sie tego trzyma, podobnie jak tego ze BMW=Bedziesz Mial Wydatki, a ostatnio to smiac mi sie chce z tych pajacow co jeszcze nie ta kdawno temu walili mi na kazdym kroku takimi tekstami, a teraz sami jezdza BMW :P
Tak dla statystyki to policz kiedys ile beemek jezdzi po drogach i ile z nich to beda jakies wies tuningi z dresiarzem za kierownica, nie wiem w sumie gdzie mieszkasz, ale u mnie dresiarze w BMW to zdecydowana mniejszosc uzytkownikow tej marki.
Mnie tam smiesza te stereotypy i leje na nie, bo ja kupuje samochod dla siebie, a nie dla sasiadow i ich opini.

Karolek

Data: 2009-04-12 20:28:13
Autor: Maciek \"Sołtys\"
miazga
Karolek pisze:

[...]

To jakim cudem Większość społeczeństwa podziela ten stereotyp tylko Ty nie :)
Bo to że masz rację jest obiektywnie oczywiste. Więc cud potrzebny
A społeczeństwo do tego stopnia podziela że w prasie pojawia się non stop hasło: dres w BMW zabił się/kogoś/siebie i kogoś/wyleciał* niepotrzebne skreślić.
--
Maciek "Sołtys"
Kraków

Data: 2009-04-12 21:41:37
Autor: Karolek
miazga

Użytkownik ""Maciek \"Sołtys\""" <soltys_3@op.pl> napisał w wiadomości news:grtbrm$bim$1inews.gazeta.pl...

To jakim cudem Większość społeczeństwa podziela ten stereotyp tylko Ty nie :)

Nie patrze bezkrytycznie na to co robi/mysli wiekszosc?
Wole sam podejmowac decyzje w oparciu o jakies tam doswiadczenie swoje czy innych, a nie ludowe bajki.
Podobnie nie mam uprzedzen do zydow, niemcow, murzynow itd. raczej oceniam ich indywidualnie.

[...]

Nie wiem czy az tak dosadnie (w sensie, ze dres w bmw) pisza o kierowcach BMW w prasie, ale zdecydowanie lubia pisac o BMW.
Pewnie z tego powodu, ze trafia to na podatny grunt, bo chyba wypadkow do opisywania im nie brakuje.

Karolek

Data: 2009-04-10 08:16:11
Autor: ania
miazga

Użytkownik "MEELOSH"

tak się wczuł prowadzący że wyprzedzał z lewej strony wysepki :) A 3'em

to jak tiry na drodze przed kielcami - moze teraz tak sie robi a my przeoczylismy jakies przepisy?

--
ania

miazga