michalkiewicz komentuje wystep Ciccione ksywa artystyczna (?) madonna

Data: 2009-08-15 07:17:33
Autor: Mariusz Merta
michalkiewicz komentuje wystep Ciccione ksywa artystyczna (?) madonna
j.w.
trochę się uśmiałem...
Mariusz Merta

Data: 2009-08-15 07:40:14
Autor: Antenka
michalkiewicz komentuje wystep Ciccione ksywa artystyczna (?) madonna
On 15 Sie, 16:17, Mariusz Merta <gumis...@wp.pl> wrote:
j.w.
trochę się uśmiałem...
Mariusz Merta

Ja też, ale wypominanie wieku 51-letniej Marii "Cicioli" i nazywanie
jej starszą panią chyba jednak nie przystoi, zważywszy, że szanowny
pan redaktor - umówmy się, że bardzo go cenię -  St.Michalkiewicz jest
całkiem, całkiem już starszym panem, żby nie powiedzieć dziadkiem i
liczy wiosen 62 :D

Antenka

Data: 2009-08-15 16:46:26
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 15 Aug 2009 07:40:14 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

Przypomnij sobie głupku swój wątek o tym jak to "jeden tutaj zakochał się w
czterdziestce".

I spisz sobie na kartce lepiej te swoje "book of lies" bo się gubisz w tym.

http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/f620a91501620ac8

Data: 2009-08-15 09:28:09
Autor: Antenka
On 15 Sie, 16:46, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

czterdziestce".

I spisz sobie na kartce lepiej te swoje "book of lies" bo się gubisz w tym.

Jakie kłamstwa? Niczego nie zrozumiałeś, biedny poszkodowany przez los
chłoptysiu. Otóż taki związek, nie ma szans, bo 40-stka jest za stara
dla 28- letniego Tzvelka.

Antenka

Data: 2009-08-15 18:46:34
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 15 Aug 2009 09:28:09 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

Dlaczego 40tka ma być "za stara" dla 28-miolatka?

Nie stanie już jej?

Data: 2009-08-15 12:33:51
Autor: Antenka
On 15 Sie, 18:46, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

> Jakie kłamstwa? Niczego nie zrozumiałeś, biedny poszkodowany przez los
Nie stanie już jej?

Kobieta, w przeciewieństwie do faceta, zawsze może, ale co  ty o tym
możesz wiedzieć....

Data: 2009-08-15 22:28:15
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 15 Aug 2009 12:33:51 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

Ale ty jeszcze mało wiesz o kobietach, he, he, he.

Data: 2009-08-15 13:53:33
Autor: Antenka
On 15 Sie, 22:28, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

> Kobieta, w przeciewieństwie do faceta, zawsze może, ale co  ty o tym
> możesz wiedzieć....

Ale ty jeszcze mało wiesz o kobietach, he, he, he.

--
"Każdy myślący człowiek jest ateistą" - E.Hemingway- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Kobietę chcesz pouczać? Spadaj, zaczynasz mnie wkurzać

Antenka

Data: 2009-08-16 00:16:56
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 15 Aug 2009 13:53:33 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

> [...]

- Pokaż cytowany tekst -

Kobietę chcesz pouczać? Spadaj, zaczynasz mnie wkurzać

Chłopcze, naucz się chociaż poprawnie odpowiadać w Usenecie.

Rok czasu ci na to nie starczył?

Zapamiętaj wreszcie: Odpowiadając na cudze posty sygnaturki WYCINAMY!

Data: 2009-08-15 21:50:02
Autor: Adam
michalkiewicz komentuje wystep Ciccione ksywa artystyczna (?) madonna
Dlaczego 40tka ma być "za stara" dla 28-miolatka?

Nie stanie już jej?

Nie - 28-latkowi nie stanie przy 40-latce. Za to 50-latkowi owszem - stanie.
AC

Data: 2009-08-15 21:48:09
Autor: Adam

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:0d77f4ae-b842-4d09-a8e9-547e2e50473ah31g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
He, he.... Facet 60-letni jest mężczyzną w sile wieku, zaś kobieta 60-letnia (bez urazy) - to stara prukwa.
AC

Data: 2009-08-15 13:01:02
Autor: Antenka
On 15 Sie, 21:48, "Adam" <bluesman1...@poczta.fm> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:0d77f4ae-b842-4d09-a8e9-547e2e50473ah31g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

He, he.... Facet 60-letni jest mężczyzną w sile wieku, zaś kobieta 60-letnia

To jest typowe męskie gadanie...Wystarczy się rozejrzeć jak wyglądają
Polacy - 40 latek palący i pociągajcy z flachy, nie uprawiający
żadnego sportu wygląda na 55 lat, a 50-latkach o już nie wspomnę.....na
70-tkę.  Pomarszczeni, zasuszeni, targający przed sobą wielki kocioł
piwny, bęben. Nic dziwnego, że już ok 40-stki padają jak muchy -
zawały, wylewy, nadciśnienie, prostata, impotencja....gdy tymczasem
kobieta zadbana kwitnie. Na wygląd trzeba sobie zasłużyć. :-)

Antenka

Data: 2009-08-15 16:38:24
Autor: Grzegorz Z.
michalkiewicz komentuje wystep Ciccione ksywa artystyczna (?) madonna
Dnia Sat, 15 Aug 2009 07:17:33 -0700 (PDT), Mariusz Merta napisał(a):

j.w.
trochę się uśmiałem...

Obejrzał ten jej występ przez watykański "chronowizor" że już skomentował?

Data: 2009-08-15 21:27:00
Autor: Piotr
Dnia Sat, 15 Aug 2009 16:38:24 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Obejrzał ten jej występ przez watykański "chronowizor" że już skomentował?

A po co toto obgladać zgrzesiu? Mandaryna jest dużo ładniejsza, i
spiewa lepiej...
Piotr

Data: 2009-08-15 21:30:12
Autor: Slawomir Stoff

"Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:fdanghufo2y9.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

===

Czolowy lisciany katolik!  Tfuu!!!

AR

Data: 2009-08-15 21:31:48
Autor: Piotr
Dnia Sat, 15 Aug 2009 21:30:12 +0200, Slawomir Stoff napisał(a):

Czolowy lisciany katolik!  Tfuu!!!

A na jaki temat się właśnie oplułeś, Cezary?
Piotr

Data: 2009-08-15 23:29:46
Autor: Mariusz Merta
michalkiewicz komentuje wystep Ciccione ksywa artystyczna (?) madonna

Obejrzał ten jej występ przez watykański "chronowizor" że już skomentował?
proszę pana, nie wiem czy pan przeczytał tekst pana stanisława ze
zrozumieniem...
on tam zadaje dość niewygodne pytnia np. dlaczego madonna szydzi z
symboli chrześcijańskich a z żydowskich czy muzulmanskich już nie....
ja to nazywam odwagą tchórza,,,który wie, że może szydzić bo wie, że
mu nic nie zrobią...
merytorycznie, jest średniej klasy piosenkarką, która ma dobre
pr...podobnie jak tusk, zresztą... :-)))
zaś jako kobieta...widziałem trochę jej zdjęć z bliska...raczej bym
nie skorzystał, chyba, że po pijaku ale ja nie używam alkoholu
totalnie...
więc, no way...poza tym nie lubię rozwydrzonych babsztyli...
Mariusz Merta

Data: 2009-08-15 19:42:58
Autor: konserwator
michalkiewicz komentuje wystep Ciccione ksywa artystyczna (?) madonna

Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości news:44bbb35d-90fa-4cd9-afa1-643a8bec8cd332g2000yqj.googlegroups.com...
j.w.
trochę się uśmiałem...
Mariusz Merta

chodzi o wystep tej zydoskiej kabalistki i prostytutki?

Data: 2009-08-15 21:30:27
Autor: Piotr
Dnia Sat, 15 Aug 2009 19:42:58 +0200, konserwator napisał(a):

chodzi o wystep tej zydoskiej kabalistki i prostytutki?

Lewizna się zeszczy ze szczęscia, taka wolność i tolerancja...
Nie wolno przekreślać człowieka bo tam kiedyś zakapował narzeczoną,
czy naszczał do kropielnicy, kradł, albo sie kurwił za szmal...
Kart blansz, dla swołoczy, wieczne i nieustające.
Piotr

Data: 2009-08-15 19:46:21
Autor: konserwator
[...]

no, ja juz w zyciu do ust nie wezme tego piwa Carlsberg...w kazdym razie.bym sie pozygal....

Data: 2009-08-15 12:03:17
Autor: Antenka
michalkiewicz komentuje wystep Ciccione ksywa artystyczna (?) madonna

no, ja juz w zyciu do ust nie wezme tego piwa Carlsberg...w kazdym razie.bym
sie pozygal....

Zdecydowanie trzeba zbojkotować to piwsko...chciaż i tak wcześniej  go
nie piłam..

Antenka

Data: 2009-08-15 21:51:11
Autor: Adam

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:h66ss5$9ho$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Ciekawe - jakoś nigdy mi to piwo nie smakowalo, mimo dość agresywnych reklam (może właśnie dlatego?).
AC

Data: 2009-08-15 21:54:44
Autor: konserwator

Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h673nq$n2u$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

ja i tak wylacznie Specjal elblaski pijam....

michalkiewicz komentuje wystep Ciccione ksywa artystyczna (?) madonna