michalkiewicz komentuje wystep Ciccione ksywa artystyczna (?) madonna

Data: 2009-08-15 16:38:24
Autor: Grzegorz Z.
michalkiewicz komentuje wystep Ciccione ksywa artystyczna (?) madonna
Dnia Sat, 15 Aug 2009 07:17:33 -0700 (PDT), Mariusz Merta napisał(a):

j.w.
trochę się uśmiałem...

Obejrzał ten jej występ przez watykański "chronowizor" że już skomentował?

Data: 2009-08-15 21:27:00
Autor: Piotr
Dnia Sat, 15 Aug 2009 16:38:24 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Obejrzał ten jej występ przez watykański "chronowizor" że już skomentował?

A po co toto obgladać zgrzesiu? Mandaryna jest dużo ładniejsza, i
spiewa lepiej...
Piotr

Data: 2009-08-15 21:30:12
Autor: Slawomir Stoff

"Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:fdanghufo2y9.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

===

Czolowy lisciany katolik!  Tfuu!!!

AR

Data: 2009-08-15 21:31:48
Autor: Piotr
Dnia Sat, 15 Aug 2009 21:30:12 +0200, Slawomir Stoff napisał(a):

Czolowy lisciany katolik!  Tfuu!!!

A na jaki temat się właśnie oplułeś, Cezary?
Piotr

Data: 2009-08-15 23:29:46
Autor: Mariusz Merta
michalkiewicz komentuje wystep Ciccione ksywa artystyczna (?) madonna

Obejrzał ten jej występ przez watykański "chronowizor" że już skomentował?
proszę pana, nie wiem czy pan przeczytał tekst pana stanisława ze
zrozumieniem...
on tam zadaje dość niewygodne pytnia np. dlaczego madonna szydzi z
symboli chrześcijańskich a z żydowskich czy muzulmanskich już nie....
ja to nazywam odwagą tchórza,,,który wie, że może szydzić bo wie, że
mu nic nie zrobią...
merytorycznie, jest średniej klasy piosenkarką, która ma dobre
pr...podobnie jak tusk, zresztą... :-)))
zaś jako kobieta...widziałem trochę jej zdjęć z bliska...raczej bym
nie skorzystał, chyba, że po pijaku ale ja nie używam alkoholu
totalnie...
więc, no way...poza tym nie lubię rozwydrzonych babsztyli...
Mariusz Merta

michalkiewicz komentuje wystep Ciccione ksywa artystyczna (?) madonna