michalkiewicz komentuje wystep Ciccione ksywa artystyczna (?) madonna

Data: 2009-08-15 07:40:14
Autor: Antenka
michalkiewicz komentuje wystep Ciccione ksywa artystyczna (?) madonna
On 15 Sie, 16:17, Mariusz Merta <gumis...@wp.pl> wrote:
j.w.
trochę się uśmiałem...
Mariusz Merta

Ja też, ale wypominanie wieku 51-letniej Marii "Cicioli" i nazywanie
jej starszą panią chyba jednak nie przystoi, zważywszy, że szanowny
pan redaktor - umówmy się, że bardzo go cenię -  St.Michalkiewicz jest
całkiem, całkiem już starszym panem, żby nie powiedzieć dziadkiem i
liczy wiosen 62 :D

Antenka

Data: 2009-08-15 16:46:26
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 15 Aug 2009 07:40:14 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

Przypomnij sobie głupku swój wątek o tym jak to "jeden tutaj zakochał się w
czterdziestce".

I spisz sobie na kartce lepiej te swoje "book of lies" bo się gubisz w tym.

http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/f620a91501620ac8

Data: 2009-08-15 09:28:09
Autor: Antenka
On 15 Sie, 16:46, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

czterdziestce".

I spisz sobie na kartce lepiej te swoje "book of lies" bo się gubisz w tym.

Jakie kłamstwa? Niczego nie zrozumiałeś, biedny poszkodowany przez los
chłoptysiu. Otóż taki związek, nie ma szans, bo 40-stka jest za stara
dla 28- letniego Tzvelka.

Antenka

Data: 2009-08-15 18:46:34
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 15 Aug 2009 09:28:09 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

Dlaczego 40tka ma być "za stara" dla 28-miolatka?

Nie stanie już jej?

Data: 2009-08-15 12:33:51
Autor: Antenka
On 15 Sie, 18:46, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

> Jakie kłamstwa? Niczego nie zrozumiałeś, biedny poszkodowany przez los
Nie stanie już jej?

Kobieta, w przeciewieństwie do faceta, zawsze może, ale co  ty o tym
możesz wiedzieć....

Data: 2009-08-15 22:28:15
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 15 Aug 2009 12:33:51 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

Ale ty jeszcze mało wiesz o kobietach, he, he, he.

Data: 2009-08-15 13:53:33
Autor: Antenka
On 15 Sie, 22:28, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

> Kobieta, w przeciewieństwie do faceta, zawsze może, ale co  ty o tym
> możesz wiedzieć....

Ale ty jeszcze mało wiesz o kobietach, he, he, he.

--
"Każdy myślący człowiek jest ateistą" - E.Hemingway- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Kobietę chcesz pouczać? Spadaj, zaczynasz mnie wkurzać

Antenka

Data: 2009-08-16 00:16:56
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 15 Aug 2009 13:53:33 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

> [...]

- Pokaż cytowany tekst -

Kobietę chcesz pouczać? Spadaj, zaczynasz mnie wkurzać

Chłopcze, naucz się chociaż poprawnie odpowiadać w Usenecie.

Rok czasu ci na to nie starczył?

Zapamiętaj wreszcie: Odpowiadając na cudze posty sygnaturki WYCINAMY!

Data: 2009-08-15 21:50:02
Autor: Adam
michalkiewicz komentuje wystep Ciccione ksywa artystyczna (?) madonna
Dlaczego 40tka ma być "za stara" dla 28-miolatka?

Nie stanie już jej?

Nie - 28-latkowi nie stanie przy 40-latce. Za to 50-latkowi owszem - stanie.
AC

Data: 2009-08-15 21:48:09
Autor: Adam

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:0d77f4ae-b842-4d09-a8e9-547e2e50473ah31g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
He, he.... Facet 60-letni jest mężczyzną w sile wieku, zaś kobieta 60-letnia (bez urazy) - to stara prukwa.
AC

Data: 2009-08-15 13:01:02
Autor: Antenka
On 15 Sie, 21:48, "Adam" <bluesman1...@poczta.fm> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:0d77f4ae-b842-4d09-a8e9-547e2e50473ah31g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

He, he.... Facet 60-letni jest mężczyzną w sile wieku, zaś kobieta 60-letnia

To jest typowe męskie gadanie...Wystarczy się rozejrzeć jak wyglądają
Polacy - 40 latek palący i pociągajcy z flachy, nie uprawiający
żadnego sportu wygląda na 55 lat, a 50-latkach o już nie wspomnę.....na
70-tkę.  Pomarszczeni, zasuszeni, targający przed sobą wielki kocioł
piwny, bęben. Nic dziwnego, że już ok 40-stki padają jak muchy -
zawały, wylewy, nadciśnienie, prostata, impotencja....gdy tymczasem
kobieta zadbana kwitnie. Na wygląd trzeba sobie zasłużyć. :-)

Antenka

michalkiewicz komentuje wystep Ciccione ksywa artystyczna (?) madonna