michalkiewicz komentuje wystep Ciccione ksywa artystyczna (?) madonna

Data: 2009-08-15 19:46:21
Autor: konserwator
michalkiewicz komentuje wystep Ciccione ksywa artystyczna (?) madonna

Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości news:44bbb35d-90fa-4cd9-afa1-643a8bec8cd332g2000yqj.googlegroups.com...
j.w.
trochę się uśmiałem...
Mariusz Merta

no, ja juz w zyciu do ust nie wezme tego piwa Carlsberg...w kazdym razie.bym sie pozygal....

Data: 2009-08-15 12:03:17
Autor: Antenka
michalkiewicz komentuje wystep Ciccione ksywa artystyczna (?) madonna

no, ja juz w zyciu do ust nie wezme tego piwa Carlsberg...w kazdym razie.bym
sie pozygal....

Zdecydowanie trzeba zbojkotować to piwsko...chciaż i tak wcześniej  go
nie piłam..

Antenka

Data: 2009-08-15 21:51:11
Autor: Adam

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:h66ss5$9ho$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Ciekawe - jakoś nigdy mi to piwo nie smakowalo, mimo dość agresywnych reklam (może właśnie dlatego?).
AC

Data: 2009-08-15 21:54:44
Autor: konserwator

Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h673nq$n2u$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

ja i tak wylacznie Specjal elblaski pijam....

michalkiewicz komentuje wystep Ciccione ksywa artystyczna (?) madonna