micro sd card write protected

Data: 2018-04-23 00:41:56
Autor: 2late
micro sd card write protected
Zablokowalo m karte pamieci.
Nie moge usunac plikow, sfortmatowac, usunac partycji, pod Windowsem i Ubuntu.
Pliki wideo z karty normalnie sie odtwarzaja ale juz nowe sie nie zapisuja.
Tzn. po usunieciu plikow lub formacie podlaczam karte do komputera i wszystko jest po staremu.

Jak to odblokowac?

Data: 2018-04-23 12:43:02
Autor: elmer radi radisson
On 2018-04-23 01:41, 2late wrote:

[...]

Mozliwe ze padla Ci karta. Kontroler pamieci na niej blokuje
mozliwosc zapisu aby sie wiecej nie napsulo. Lepiej zgraj z niej
wszystko dopoki dziala.

Co do odratowywania - mozna pokombinowac z kilkoma narzedziami
do naprawy pamieci flash, ale jest duza szansa ze czeka ja
utylizacja. Bo nawet jesli sie przypadkiem uda ja odratowac,
to ciezko ufac ze sie nie uwali ponownie i juz bezpowrotnie.

--

memento lorem ipsum

Data: 2018-04-23 17:02:14
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
micro sd card write protected
2late wrote in message:

Jak to odblokowac?

Imo warto uznać śmiertelność flaszek.

--
Eneuel

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2018-04-23 19:53:13
Autor: t-1
2late wrote in message:

Jak to odblokowac?

Imo warto uznać śmiertelność flaszek.

I na dodatek podziękować opaczności (a może producentom?), że psują się w tak porządny sposób.

Też taką miałem.

Data: 2018-04-23 19:09:54
Autor: 2late
On 23/04/2018 06:53 PM, t-1 wrote:
2late wrote in message:

Jak to odblokowac?

Imo warto uznać śmiertelność flaszek.

I na dodatek podziękować opaczności (a może producentom?), że psują się w tak porządny sposób.

Też taką miałem.

Poki co skontaktowalem sie z serwisem sandiska. Wyslali mailem jakis formularz. Jak tylko znajde jakis aparat fotograficzny ktory czytelnie sfotografuje mi numer seryjny wysylam reklamacje.
Tak mi poradzil google.

Data: 2018-04-24 22:56:49
Autor: ń
micro sd card write protected
Nie masz jakiegoś skanera w pobliżu?

-- -- -
Jak tylko znajde jakis aparat fotograficzny ktory czytelnie sfotografuje mi numer seryjny

Data: 2018-04-23 22:19:58
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
micro sd card write protected

"t-1" pbl6hs$9sv$1@pippin.nask.net.pl

I na dodatek podziękować opaczności (a może producentom?), że psują się w tak porządny sposób.

Mogłaby nie psuć się. ;)
Jak mam reklamować, skoro na karcie są
ważne ;) pliki, których nie mogę skasować?

Dyski HDD psują się sektorowo:

 - jakiś sektor nie daje się zapisać,
   ale reszta dysku jest sprawna

lub gorzej:

 - jakiś sektor nie daje się odczytać,
   ale reszta dysku jest sprawna

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.    http://eneuel.w.duna.pl    .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2018-04-23 19:11:47
Autor: mrvtktjv
On 23.04.2018 01:41, 2late wrote:
[...]

Pozdrawiam

Miałem taki sam przypadek na dwóch kartach microSD (jedna ze dwa, druga z rok temu).
Karty do dziś dają się odczytać, ale jakakolwiek próba zapisu kończy się tak samo - po odłączeniu zasilania wszystko wraca do stanu początkowego.
Jedną "usmażyłem" w czytniku Kingston FCR-MRG2, druga zachorowała tak "sama z siebie".
Próbowałem formatować, repartycjonować, zerować dd-em. Nic nie pomogło.

Data: 2018-04-23 19:14:04
Autor: 2late
On 23/04/2018 06:11 PM, mrvtktjv wrote:
[...]

Po ostatnim filmie widze za karta padla w gopro. Tak w polowie zdania.
Zanim sie skapowalem, kilka razy jezdzilem z kamera jak glupi, myslac ze sie nagrywa. :)
Kupilem dwie identyczne karty tego samego dnia bo byla promocja (black friday) i widze ze cena do dzisiaj sie trzyma (kupilem za polowe) wiec warto reklamowac.

micro sd card write protected