micro sim vs normalny sim

Data: 2014-08-12 16:07:36
Autor: GAD Zombie
micro sim vs normalny sim
W dniu 2014-08-11 10:02, GAD Zombie pisze:
Witam

Mam stary telefon z "normalnym" simem, czyli tym większym, jakie były
kiedyś. Teraz wiele telefonów ma micro sim, który jest mniejszy.
Widziałem jakieś instrukcje w sieci, że można coś tam obciąć i  też
pasuje (nie wiem ile w tym prawdy). Podobno też wystarczy iść do
operatora i wymieniają na micro.
Jednak kupując nowy telefon, chcę stary zostawić w szafce jako
rezerwowy. Gdyby z nowym coś nie grało, to na czas ew. naprawy etc. będę
znowu używał starego. I tu pojawia się problem - co zrobić, gdy zamienię
sima na micro sim, a potem znowu będzie potrzebny stary "większy" sim?
Da się jakoś wpasować micro do starego telefonu, żeby działał?

Sprawa okazała się jeszcze prostsza. W Playu od ręki i za darmo wymienili mi sima na nowy. Nowy jest wielkości normalnego, starego, ale da się z niego wyjąć mniejszą część wielkości micro sima. Można też wsadzić z powrotem, więc tym sposobem robi za obie wersje. I nie musiałem kupować do tego wycinarki :)

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/

Data: 2014-08-12 16:10:59
Autor: atm
micro sim vs normalny sim

[...]

A smartfona juz kupiles? :]

Data: 2014-08-12 16:32:18
Autor: GAD Zombie
micro sim vs normalny sim
W dniu 2014-08-12 16:10, atm pisze:

[...]

Jadę do sklepu dziś wieczorem. Jak wszystko spasi, to wrócę do domu z nim :).
Widziałem w salonie Playa jego atrapkę. O kur# jaki on wielki! Do kieszeni mi nie wejdzie. Zastanawiam się, czy nie przesadziłem ;).
Obejrzę potem w sklepie i zobaczymy. Swoją drogą wersja tego telefonu (dla przypomnienia: Samsung Galaxy Core) z LTE kosztuje 999PLN. Ja jadę do sklepu, gdzie kosztuje (bez LTE) 629PLN. Nie wiem o ile droższy przez tego LTE może być, ale różnica w cenie dramatyczna.

Data: 2014-08-12 16:34:15
Autor: GAD Zombie
micro sim vs normalny sim
W dniu 2014-08-12 16:32, GAD Zombie pisze:
(dla przypomnienia: Samsung Galaxy Core) z LTE kosztuje 999PLN. Ja jadę
do sklepu, gdzie kosztuje (bez LTE) 629PLN. Nie wiem o ile droższy przez
tego LTE może być, ale różnica w cenie dramatyczna.

O taki:
http://komoorki.pl/pl_PL/p/Samsung-Galaxy-Core-LTE%2C-Android%2C-5MP%2C-4.5%2C-8GB%2C-kolor-bialy%2C-Odlicz-VAT/4130
tu za 777PLN.
W Playu 999PLN.

Data: 2014-08-13 08:42:05
Autor: kosmos
micro sim vs normalny sim
W dniu 2014-08-12 16:32, GAD Zombie pisze:

Widziałem w salonie Playa jego atrapkę. O kur# jaki on wielki! Do
kieszeni mi nie wejdzie. Zastanawiam się, czy nie przesadziłem ;).

Hmm, nie wiem, jakie masz kieszenie. Ale z moich doświadczeń wynika, że tego typu smartfon spokojnie mieści się w przedniej kieszeni dżinsów, można bez problemu usiąść, a nawet kucnąć :-)

Data: 2014-08-13 11:19:18
Autor: GAD Zombie
micro sim vs normalny sim
W dniu 2014-08-13 08:42, kosmos pisze:
[...]

Zależy jak kto się ubiera i jakie ma gabaryty ;).
Telefon jest spory, nie za bardzo wyobrażam go sobie wygodnie nosić w przedniej kieszeni spodni. Prędzej w tylnej, ale trzeba na niego i tak uważać. Najlepiej się sprawdzą kieszenie boczne w spodniach typu bojówki. W takich spodniach zresztą przednie kieszenie też są bardzo pojemne i starczy. W jeansach raczej się nie uda.

Telefon już mam. Na razie podchodzę do niego tak:
https://www.youtube.com/watch?v=MLJRZNnGnCE&t=1m36s
:)