mieć albo nie mieć.. przepływomierz

Data: 2011-06-30 11:31:05
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
mieć albo nie mieć.. przepływomierz
Powitanko,

 EGR już od
przeszło roku mam zaślepiony.

Wyczytalem gdzies, ze wspolczesne silniki pracuja na zubozonej mieszance, co powoduje wzrost temperatury spalania. Aby ja obnizyc wlacza sie recyrkulacje. To zalezy od obrotow, chyba najwieksza jest na "idle", bycmoze odpieta przeplywka jest interpretowana jako wlaczone EGR i dawkowanie paliwa jest odpowiednie dla spalania calkowitego. Pytanie tylko co tam slychac u panstwa zaworow;-)

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2011-06-30 11:45:06
Autor: Agent

[...]