miec firme bez przychodow i nie placic podatkow - czy to mozliwe?

Data: 2013-10-22 16:56:08
Autor: walker
miec firme bez przychodow i nie placic podatkow - czy to mozliwe?
Witam,
Czy w ktoryms Panstwie (najlepiej UE) jest mozliwe miec firme, ktora nie ma przychodow i nie placic podatkow w takiej sytuacji?

wiadomo ze w polsce nawet jak sie nie zarabia to trzeba placic zus

PS
zawsze w poczatkowej fazie prowadzenia firmy nie ma przychodu lub jest on maly, dlatego wlasnie sie o to pytam

pzdr,
w.

Data: 2013-10-22 10:06:39
Autor: A.L.
miec firme bez przychodow i nie placic podatkow - czy to mozliwe?
On Tue, 22 Oct 2013 16:56:08 +0200, walker <mail.not.exist@gmail.com>
wrote:

[...]

Owszem. W USA mozna miec firme ktora przynosi straty i nie dosc ze nie
placic podatkow, ale i te straty odliczac od podstawy opodatkowania.
Jedyne ograniczenie: w ciagu kolejnych 3 lat firma musi przyniesc
dochod. Inaczej jest pzrez urzad podatkowy traktowana jako hobby.

"When you opened your business, you hoped to be reporting a profit
when tax time rolled around. But if you end up with a loss instead,
you can take some of the sting out of the situation by reporting and
deducting that loss on your income taxes. Business losses are
deductible for tax purposes.."

http://smallbusiness.chron.com/claim-cash-business-losses-income-taxes-4211.html

A.L.

Data: 2013-10-22 17:31:24
Autor: RoMan Mandziejewicz
miec firme bez przychodow i nie placic podatkow - czy to mozliwe?
Hello A.L.,

Tuesday, October 22, 2013, 5:06:39 PM, you wrote:

[...]

W Polsce również można odliczyć straty z lat ubiegłych od dochodu i
nie płacić podatku. Można również odzyskać większo¶ć składki
zdrowotnej gdy działalno¶ć jest prowadzona obok etatu i nie przynosi
dochodu.

[...]

-> pl.soc.prawo.podatki

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-10-22 17:33:58
Autor: RoMan Mandziejewicz
miec firme bez przychodow i nie placic podatkow - czy to mozliwe?
Hello,

[...]

-> pl.soc.prawo.podatki

Nie zauważyłem, że jeste¶my na wła¶ciwej grupie :(
Idę odpocz±ć.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-10-28 13:38:34
Autor: walker
On 10/22/2013 05:06 PM, A.L. wrote:

Owszem. W USA mozna miec firme ktora przynosi straty i nie dosc ze nie

a da sie zalozyc firme bez posiadania lub wynajecia lokalu na terenie USA?

Data: 2013-10-28 12:05:44
Autor: A.L.
miec firme bez przychodow i nie placic podatkow - czy to mozliwe?
On Mon, 28 Oct 2013 13:38:34 +0100, walker <mail.not.exist@gmail.com>
wrote:

On 10/22/2013 05:06 PM, A.L. wrote:

Owszem. W USA mozna miec firme ktora przynosi straty i nie dosc ze nie

a da sie zalozyc firme bez posiadania lub wynajecia lokalu na terenie USA?

Nie wiem

A.L.

Data: 2013-10-25 06:56:01
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-10-22 17:13, witek pisze:

Czy w ktoryms Panstwie (najlepiej UE}
usa

Chiny

http://wmeritum.pl/chiny-zawieszaja-pobor-podatkow-od-przedsiebiorstw/
--
Krzysiek
http://niewygodne.info.pl/index.htm

Data: 2013-10-22 18:46:24
Autor:
walker napisal:
Czy w ktoryms Panstwie (najlepiej UE) jest mozliwe miec firme,
ktora nie ma przychodow i nie placic podatkow w takiej sytuacji? wiadomo ze w polsce nawet jak sie nie zarabia to trzeba placic zus

Tak jest w kazdym cywilizowanym kraju, niestety POlska sie do takich krajów nie zalicza. Takie kraje sa w europie, ameryce a nawet afryce, dodam jeszcze ze w cywilizowanych krajach tez nie placi sie podatków od pracy w innym kraju.

Data: 2013-10-22 11:43:40
Autor: witek
aaa wrote:
walker napisal:
[...]

krajĂłw nie zalicza. Takie kraje sa w europie, ameryce a nawet afryce,

wyjedĹş

dodam jeszcze ze w cywilizowanych krajach tez nie placi sie podatkĂłw od
pracy w innym kraju.

a tu poprosze o przyklad.
tak jak lubisz. z podaniem podstawy prawnej.

Data: 2013-10-22 19:46:07
Autor:
witek napisał:
dodam jeszcze ze w cywilizowanych krajach tez nie placi
sie podatkĂłw od pracy w innym kraju.

a tu poprosze o przyklad.
tak jak lubisz. z podaniem podstawy prawnej.

wituś dzieciaku, nie udzielaj się w dyskusji która cię przerasta a zanim poprosisz o podstawy prawne to najpierw sam je przytocz, bo jak dotąd żadnej na potwierdzenie swoich dziecinnych tez nie przytoczyłeś:)

Data: 2013-10-22 18:58:18
Autor: witek
aaa wrote:
witek napisał:
dodam jeszcze ze w cywilizowanych krajach tez nie placi
sie podatkĂłw od pracy w innym kraju.

a tu poprosze o przyklad.
tak jak lubisz. z podaniem podstawy prawnej.

wituĹ› dzieciaku, nie udzielaj siÄ™ w dyskusji ktĂłra ciÄ™ przerasta a zanim
poprosisz o podstawy prawne to najpierw sam je przytocz, bo jak dotÄ…d
żadnej na potwierdzenie swoich dziecinnych tez nie przytoczyłeś:)

to podaj te przyklady cywilizowanych krajow bez podstawy

Data: 2013-10-23 09:57:52
Autor: A.L.
On Tue, 22 Oct 2013 18:46:24 +0200, <aaa> wrote:

dodam jeszcze ze w cywilizowanych krajach tez nie placi sie podatków od pracy w innym kraju.

Pieprzysz koles jak potluczony. Obywatel USA lub rezydent USA placi
podatek w USA od dochodow uzyskanych gdziekolwiek indziej na swiecie.
Niezaleznie od podatkow placonych w tym kraju gdzie zarabia.

Mozna uniknac podowjnego opodatkwoania jezeli sa odpowiednie unowy

A.L.

P.S> jako obywatel USA wiem to doskonale i sam takie podatki place

Data: 2013-10-23 14:56:23
Autor: witek
A.L. wrote:
[...]

oj.
naraziles sie
udzieliles odpowiedzi niezgodnej z wersjÄ… oczekiwanÄ….

Data: 2013-10-23 22:07:26
Autor: Piotrek
On 2013-10-23 21:56, witek wrote:
naraziles sie
udzieliles odpowiedzi niezgodnej z wersjÄ… oczekiwanÄ….

Zawsze istnieje szansa, że dyskutanci operują na rozłącznych zbiorach państw uznawanych za cywilizowane ;-)

Na to mi zresztÄ… wyglÄ…da, majÄ…c na uwadze fantasmagorie opowiadane przez <aaa>.

Piotrek

Data: 2013-10-24 12:50:30
Autor: A.L.
miec firme bez przychodow i nie placic podatkow - czy to mozliwe?
On Wed, 23 Oct 2013 14:56:23 -0500, witek
<witek7205@gazeta.pl.invalid> wrote:

A.L. wrote:
[...]

udzieliles odpowiedzi niezgodnej z wersj± oczekiwan±.

Mnie sie zdaje ze Oryginalny Pytacz mial na mysli problem: "Jak
oszukac Urzad Podatkowy"

Rzeczywiscie, moje odpowiedzi sa nei na temat

A.L.

Data: 2013-10-25 13:52:23
Autor: walker

A.L. wrote:
[...]

nie, akurat chce placic, tylko nie jesli nie mam przychodow, to oczywiste, ze jesli nie mam przychodow to nie powinieniem placic, jesli natomiast mam przychody to oczywiscie placic trzeba i nie chce oszukiwac

Data: 2013-10-25 12:41:43
Autor: A.L.
miec firme bez przychodow i nie placic podatkow - czy to mozliwe?

A.L. wrote:
[...]

Pzrepraszam, nieporpzumiemie towarzyskie. Przez Oryginalnego Pytacza
rozumiamem <aaa>. Watki mi sie pomylily

A.L.

Data: 2013-10-25 14:02:58
Autor: sqlwiel
W dniu 2013-10-25 13:52, walker pisze:

nie, akurat chce placic, tylko nie jesli nie mam przychodow, to
oczywiste, ze jesli nie mam przychodow to nie powinieniem placic, jesli
natomiast mam przychody to oczywiscie placic trzeba i nie chce oszukiwac

Po pierwsze primo, to fiskusowi chodzi o to, żeby¶ płacił niezależnie od tego, czy masz przychody, czy nie masz. Bo inaczej znowu Vincent się pie...nie o kilkadziesi±t miliardów i powie "każdy może się pomylić" (jak ten jeż, złaż±c ze szczotki).

A druga rzecz - nie wiem sk±d Ci przyszło do głowy, że "oczywi¶cie płacić trzeba". Przemy¶l to dogłębnie i spróbuj znaleĽć jakie¶ uzasadnienie dla takiego (IMHO mylnego) przekonania.

Oszustwo, to co¶ *ZUPEŁNIE* innego. Oszustwo jest wtedy, je¶li mówisz "sprzedam ci tego wagoga za 100k", a po zainkasowaniu 100k dajesz mi fotokopię.
Unikanie płacenia podatków nie jest oszustwem. To ochrona własno¶ci i obrona przed rabunkiem.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

miec firme bez przychodow i nie placic podatkow - czy to mozliwe?