miedzy nami Polakami

Data: 2020-05-12 10:59:22
Autor: Budzik
miedzy nami Polakami

https://swidnica.naszemiasto.pl/mrozace-krew-w-zylach-sceny-na-autost
radzie-a4-co-ci/ar/c1-7697761 Z tymi mrozacymi to cos przesadzaja.
Trzeba przyznac, ze ciezarowka wyprzedzala ponad 1.5 minuty, bo tyle
widac na nagraniu, a nie jest to od poczatku.

I miala swietna okazje zjechac w prawo ... tyle ze nie widzimy, czy byla taka potrzeba.
Ruch niewielki.

Co tam sobie powiedzieli ... no cieakawe, czy sie czegos nauczyli na
przyszlosc :-)

Taki cwaniak a z toyotki nie wyszedł :))))
Było zapewne tak jak zwykle - gosc toyotka zapierdalał lewym, kierowca ciezarówki zaczał wyprzedzanie w stylu - wyjezdzam na lewy, właczam kierunkowskaz, patrze w lusterka (kolejnosc celowa) i zajechał mu droge.

A ze gośc w toyotce kłotliwy to postanowił odpłacic pieknym za nadobne.
Nie pomyslał tylko ze chłopaki  w ciezarowkach tez chetnie podyskutuja a, dodatkowo, o ile nie kłoca sie o miejsce w kolejce do rozładunku, to troche trzymaja ze soba sztame.

--
Pozdrawia... Budzik
"Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

Data: 2020-05-12 13:03:56
Autor: K
miedzy nami Polakami
On 12/05/2020 11:59, Budzik wrote:

[...]

pewnie tak jak tu:

https://www.youtube.com/watch?v=gG-So0wDUVQ

Data: 2020-05-12 16:00:23
Autor: Budzik
miedzy nami Polakami
Użytkownik K none@email.com ...

pewnie tak jak tu:

https://www.youtube.com/watch?v=gG-So0wDUVQ

o fuck, ale zjeb...

--
Pozdrawia... Budzik
Jaki jest szczyt odwagi???

Data: 2020-05-12 13:38:04
Autor: Cavallino
miedzy nami Polakami
W dniu 12-05-2020 o 12:59, Budzik pisze:

Było zapewne tak jak zwykle - gosc toyotka zapierdalał lewym,

W sensie jechała więcej niż wlókł się tir?
No zapewne - każdy normalny jedzie więcej.

kierowca
ciezarówki zaczał wyprzedzanie w stylu - wyjezdzam na lewy, właczam
kierunkowskaz, patrze w lusterka (kolejnosc celowa) i zajechał mu droge.

Przede wszystkim wlókł się lewym dużo dłużej niż powinien.

A ze gośc w toyotce kłotliwy to postanowił odpłacic pieknym za nadobne.
> Nie pomyslał tylko ze chłopaki  w ciezarowkach tez chetnie podyskutuja

Przede wszystkim za mocno zwolnił.
Wystarczyło przetrzymać klienta na 80 czy 70, tak jak on wcześniej na 89.
Nie dałby okazji do wyprzedzania przez inne tiry.

Data: 2020-05-12 14:13:48
Autor: J.F.
miedzy nami Polakami
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:r9e1qt$mj7$1$Cav@news.chmurka.net...
[...]

Trudno powiedziec kiedy toyota dojechala. Moze dopiero na koncowke.

[...]

Przeciez zwolnil wlasnie do 70 - patrz tekst w kamerze.
No dobra - 63 tam nawet mignelo, ale to juz byl wyprzedzany przez tira.
Dalsze hamowanie wymusil tir ...

J.

Data: 2020-05-12 14:19:09
Autor: Cavallino
miedzy nami Polakami
W dniu 12-05-2020 o 14:13, J.F. pisze:
[...]

Wątpię.
Końcówka była sprawna.

[...]

Widać i to za dużo.
Zresztą wygląda na dużo mniej, bo coś szybko go tir wyprzedzał....
Ni chyba że akurat tamten nie miał ogranicznika.

Data: 2020-05-12 14:37:47
Autor: J.F.
miedzy nami Polakami
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:r9e47u$o2j$2$Cav@news.chmurka.net...
[...]

Daje mu pewien kredyt zaufania - gdyby widzial potrzebe, to by chyba zjechal na prawo.

Mogl nie widziec, a moze go toyota wk*, bo od paru minut migala swiatlami :-)

A dojechac toyota mogla w dowolnej chwili.

[...]

Widac trzeba bylo do 80, to i nie ma zarzutow, bo szybciej tirmanom nie wolno :-)

Zresztą wygląda na dużo mniej, bo coś szybko go tir wyprzedzał....
Ni chyba że akurat tamten nie miał ogranicznika.

Chyba juz takich nie robia ... poza tym to chyba ten dwie chwile wczesniej wyprzedzany, czyli wolal jechac 89 niz 91 ..

J.

Data: 2020-05-12 15:03:35
Autor: Cavallino
miedzy nami Polakami
W dniu 12-05-2020 o 14:37, J.F. pisze:
[...]

Kierowcy tira?
To ja dokładnie odwrotnie.

Przeciez zwolnil wlasnie do 70

Widać i to za dużo.

Widac trzeba bylo do 80, to i nie ma zarzutow, bo szybciej tirmanom nie wolno :-)

Na przykład.

[...]

Ale to nie wyglądało jak wyprzedzanie +19, tylko raczej +40.

Data: 2020-05-12 16:00:22
Autor: Budzik
miedzy nami Polakami
Użytkownik Cavallino CavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...

Było zapewne tak jak zwykle - gosc toyotka zapierdalał lewym,

W sensie jechała więcej niż wlókł się tir?
No zapewne - każdy normalny jedzie więcej.

No zapierdalał w sensie ze sobie jechał normalne np 140.
Oczywiście ze duzo szybciej niz tir.

[...]

Nie sadze aby to tak zdenerwowało kierowce. Mysle ze było wczesniej zajechanie. Za duzo widzialem takich sytuacji w zyciu.
Jezeli było tak jak piszesz, ze samo lekko przydługie wyprzedzanie tak zdenerwowało kierowce toyotki to zdecydowanie wysłałbym na jakies badania bo to juz lekko podejrzane zeby byc az tak niedojrzałym i az tak nie radzic sobie z emocjami.

> [...]
Wystarczyło przetrzymać klienta na 80 czy 70, tak jak on wcześniej
na 89. Nie dałby okazji do wyprzedzania przez inne tiry.

Mozna duzo rzeczy wymyslic co by sie zrobiło bedac nierozgarnietym smarkaczem.
Dojrzały człowiek pojechałby dalej nie powodujac takich sytuacji. --
Pozdrawia... Budzik
"Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.
Jest tylko zupełnie inne..."  William Shakespeare

Data: 2020-05-12 19:36:42
Autor: Cavallino
miedzy nami Polakami
W dniu 12-05-2020 o 18:00, Budzik pisze:
[...]

Faktycznie zap..dalał, nie ma co....

Przede wszystkim wlókł się lewym dużo dłużej niż powinien.

Nie sadze aby to tak zdenerwowało kierowce.

A ja myślę że tak.
Przynajmniej na mnie takie pomysły w ten sposób działają.

[...]

Gdyby sobie nie radził to by stanął na heblu.
A on tylko delikatnie dał odczuć przygłupiemu tirowcowi jak smakuje spowalnianie jazdy....

Dojrzały człowiek pojechałby dalej nie powodujac takich sytuacji.

Dojrzały tirowiec jechałby za poprzednim....

Data: 2020-05-12 19:00:22
Autor: Budzik
miedzy nami Polakami
[...]

Ale masz problemy...
Ok, "poruszał się lewym pasem z predkoscią autostradowa". czy teraz bedzie ok i zamiast sie przypierdalac, skupisz sie na meritum?

Przede wszystkim wlókł się lewym dużo dłużej niż powinien.

Nie sadze aby to tak zdenerwowało kierowce.

A ja myślę że tak.
Przynajmniej na mnie takie pomysły w ten sposób działają.

Wspolczuje, musisz z 10 razy dziennie wychodzic z auta i wykłucać się z innymi uczestnikami ktorzy popełniaja takie lub inne błędy.

[...]

Gdyby stanał na heblu to po pierwsze byłby winny spowodowania wypadku.
Ale masz racje - zachował sie tylko jak baran a mogł jak debil.

A on tylko delikatnie dał odczuć przygłupiemu tirowcowi jak smakuje spowalnianie jazdy....

Dojrzały człowiek pojechałby dalej nie powodujac takich sytuacji.

Dojrzały tirowiec jechałby za poprzednim....

Wspolczuje ci takiego pojmowania dorosłosci.
Ja podejrzewam, ze tirowiec cos tam wczesniej wykombinował (najpewniej zajechał droge) ale samo wyprzedzanie (nawet przydługawe) to nie jest powód do jakiejkolwiek reakcji a juz na pewno nie do takiej.
Gdyby tak było to musiałbys codziennie stoczyc parenascie pojedynków na drodze bo ludzie robią gorsze rzeczy.

Co innego ten tirman który wyprzedził i zajechał ale tu juz sie odezwała solidarnosc tirmanów.

--
Pozdrawia... Budzik
"Obdarowany mówi dziękuję,

Data: 2020-05-13 08:07:01
Autor: Cavallino
miedzy nami Polakami
W dniu 12-05-2020 o 21:00, Budzik pisze:
[...]

Tak, bez nieuzasadnionych pejoratywnych określeń brzmi o wiele lepiej i jakby prawdziwiej.

[...]

Na szczęście rzadko jeżdżę autostradami obciążonymi przez tiry - głównie w weekendy, gdy jest ich mało, więc problem jest rzadki.

Gdyby sobie nie radził to by stanął na heblu.

Gdyby stanał na heblu to po pierwsze byłby winny spowodowania wypadku.
Ale masz racje - zachował sie tylko jak baran a mogł jak debil.

Za to jak debil zachował się kierowca tira, któray zatrzymał ruch, a nie widzę specjalnej jazdy z nim....

[...]

A ja Tobie moralności Kalego.

Co innego ten tirman który wyprzedził i zajechał ale tu juz sie odezwała
solidarnosc tirmanów.

I to rozumiem plucia się na grupie nie wymaga?
Nie to, co lekkie zwolnienie osobówki?

Data: 2020-05-13 08:58:54
Autor: Budzik
miedzy nami Polakami
[...]

Czyzbym niewyraznie napisał ze IMO jeden i drugi to baran?

--
Pozdrawia... Budzik
"Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.

Data: 2020-05-13 11:13:56
Autor: Cavallino
miedzy nami Polakami
W dniu 13-05-2020 o 10:58, Budzik pisze:
[...]

Próba zrównywania ich obu jest conajmniej żenująca....

Data: 2020-05-13 11:00:20
Autor: Budzik
miedzy nami Polakami
[...]

To fakt. Przy czym ty uwazasz, ze jak ktos cie szturchnie w przejsciu, to masz mu prawo wybic zeby. Ja uwazam ze jednak głowna wine za prowokowanie tej sytuacji ponosi kierowca toyoty.

--
Pozdrawia... Budzik
Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

Data: 2020-05-13 13:12:27
Autor: Cavallino
miedzy nami Polakami
W dniu 13-05-2020 o 13:00, Budzik pisze:
[...]

Wręcz przeciwnie - uważam że drugi tir nie miał prawa się zatrzymywać.

Ja uwazam ze jednak głowna wine za prowokowanie tej sytuacji ponosi
kierowca toyoty.

Nie - on tylko delikatnie zwrócił uwagę kierowcy pierwszego tira, że zachowuje się niewłaściwie na drodze.
Reszta to była typowa reakcja chamideł na zwrócenie uwagi, tj. próba rękoczynów - powtarzalna zarówno w przejściu, jak i w reakcjach buraków za kierownicą tirów.

Niezależnie czy zrobisz to przez cb, czy przez pokazanie delikwentowi jak to smakuje.

Data: 2020-05-13 13:00:20
Autor: Budzik
miedzy nami Polakami
[...]

Ja mowie o nadreakcji kierowcy toyoty.
Co do nadreakcji kierowcy tira - tak równiez była przesadzona.

[...]

Paru takich delikatnie zwracajacych uwage i nigdzie nie dojedziesz.
Dorosnij! --

Data: 2020-05-13 15:26:21
Autor: Cavallino
miedzy nami Polakami
W dniu 13-05-2020 o 15:00, Budzik pisze:

[...]

Jak na razie to problem z dojazdem jest przez debili wyprzedzających się lewym pasem kilometrami.
A jeśli wyłączenie tempomatu oznacza "nigdzie nie dojedziesz" i skutkuje wypadkami, to może powinni tego zabronić w ciężarówkach?

Data: 2020-05-13 15:46:08
Autor: J.F.
miedzy nami Polakami
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:r9gshu$hue$1$Cav@news.chmurka.net...
[...]

Zabronic to chyba do rozwazenia, bo niech taki kierowca usnie za kolkiem ... dziwne, ze jeszcze nie zabronili ... moze takich wypadkow nie ma/malo ?

ewentualnie nie zabronic, tylko dodac radar/kamere pilnujaca odstepu ....

J.

Data: 2020-05-13 15:57:51
Autor: Cavallino
miedzy nami Polakami
W dniu 13-05-2020 o 15:46, J.F. pisze:

[...]

To akurat IMO powinno być obowiązkowe w każdym samochodzie i to od dawna.
Sensu w tym dużo więcej niż w milionie innych wspomagaczy.
Zagapić się łatwo....

Data: 2020-05-13 16:00:20
Autor: Budzik
miedzy nami Polakami
[...]

Te problemy sa wyimaginowane przez ciebie.
Fakt ze nie jestes sam na drodze byc moze cie lekko zwalnia, ale z pewnoscia nie uniemozliwia dojechania.
Co innego barany powodujace celowo badz nie niebezpieczne sytuacje w postaci zajezdzania drogi, hamowania, prob wychowywania innych na własna modłe i ogolnie podkrecajacy emocje na drodze.

A jeśli wyłączenie tempomatu oznacza "nigdzie nie dojedziesz" i
skutkuje wypadkami, to może powinni tego zabronić w ciężarówkach?

Taka sytuacja jak w załączniku pewnie w 49 przypadkach na 50 skonczy sie nerwami ale w jednym skonczy sie wypadkiem i zablokowaniem drogi.
Własnie przez roznej masci wychowywaczy z kompleksem małego...
Domagasz sie od innych przestrzegania prawa, nawet takiego które nie istnieje a jednoczesnie sam namawiasz do jego łamania.
Chcesz wychowywac? Nagrywaj, wysyłaj, reaguj ale nie zachowuj sie jak gówniarz na drodze.

--
Pozdrawia... Budzik
"Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych

Data: 2020-05-13 18:27:04
Autor: Cavallino
miedzy nami Polakami
W dniu 13-05-2020 o 18:00, Budzik pisze:
[...]

Już Ci pisałem, że nie mam zbyt często tego typu problemów.
Widać gość w Toyocie ma je częściej.

[...]

Trzeba patrzeć przed siebie, a nie w telefon i nogi trzymać na pedałach, a nie na desce.
Wtedy nie ma tego ryzyka.

Data: 2020-05-13 20:00:21
Autor: Budzik
miedzy nami Polakami
[...]

W koncu sie zgadzamy - niewatpliwie gosc w toyocie ma jakies problemy! ;-D

[...]

To tylko kwestia prawdopodobienstwa.
Wystarczy ze ten z przodu zahamuje troche mocniej a ten z tylu zacznie hamowanie troche za słabo.

--
Pozdrawia... Budzik
"Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

miedzy nami Polakami