międzyfirmowa baza danych dłużników?

Data: 2009-03-23 22:39:23
Autor: tama
międzyfirmowa baza danych dłużników?

Użytkownik "mirek" <mirek@wp.pl> napisał w wiadomości news:gq8tue$bnm$1atlantis.news.neostrada.pl...
witam,
działam w dość specyficznej branży, gdzie dystrybutorów i hurtowników jest kilkunastu a co za tym idzie całe grono utrzymuje dość zażyłe kontakty.
To co za problem,zeby baza była dostępna tylko dla wybranych kilkunastu osób? np na hasło

Data: 2009-03-23 22:51:11
Autor: mirek
Użytkownik "tama" <krop123@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gq903o$809$1mx1.internetia.pl...

[...]

może być - chodzi mi to, że jeśli klient będzie chciał przejść na rozliczenie przelewowe a ja mu powiem, że nie, on spyta dlaczego skoro spełnił warunki (np kilkukrotna płatnośc przy odbiorze, regularne zamówienia itp), a ja mu odpowiem, że powodem jest fakt niespłacenie faktur nie mojej firmie ale iinnym firmom z naszej branży, z którymi wymieniamy się informacjami o niesolidnych dłużnikach - w domyśle, nie sprzedam Ci na przelew, bo skoro tamtym nie płaciłes, mnie też nie zapłacisz. Jeśli on zapyta jakim prawem wymieniam się takimi informacjami z innymi firmami, to wtedy odpowiem mu, że...?

m.

Data: 2009-03-23 23:17:15
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "mirek" <mirek@wp.pl> napisał w wiadomości news:gq90pf$c0u$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Żeby CXi znalazł przepis zabraniajacy Wam wymieniania si tymi danymi. Przecież nei masz obowiazku mu spzredać na kredyt.

Data: 2009-03-24 07:59:59
Autor: spp
mirek pisze:

[...]

.... nie masz obowiązku sprzedaży na kredyt. :)

A przy okazji - poszukaj innego uzasadnienia.

--
spp

międzyfirmowa baza danych dłużników?