[WAW] miejsce na nocowanie roweru

Data: 2009-10-03 13:03:28
Autor: Hans
[WAW] miejsce na nocowanie roweru
Chciałbym zapytać grupowiczów z Warszawy czy znają jakieś ogólnodostępne, w miarę bezpieczne miejsca w okolicach placu zbawiciela albo generalnie metra w tamtych okolicach (politechnika, p. mokotowskie) w których możnaby zostawiać rower  na noc? Chodzi o to, żeby rano po niego przyjść, pojeździć w ciągu dnia, a wieczorem odstawić. Coś jak przytulny, prywatny i bezpieczny, ale dostępny z zewnątrz stojak podwórkowy, etc. Oczywiście chodzi o zostawianie taniego, nieatrakcyjnego, roweru, porządnie zabezpieczonego łańcuchami.

oczywiście najmilej widziana byłaby odpowiedź na priv ;)

Data: 2009-10-03 18:33:31
Autor: Titus Atomicus
[WAW] miejsce na nocowanie roweru
In article <ha7bll$383$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
 "Hans" <hans28@buziaczek.pl> wrote:

> [...]

oczywiście najmilej widziana byłaby odpowiedź na priv ;)

Ale tam chyba nic nie ma.
Dlaczego sie uparles zeby tam zostawiac rower na noc?
Przed sklepami rowerowymi na Nowowiejskiej jest stojak, z informacja - 'jesli ukradna ci stad rower - u nas kupisz nastepny'.

TA

Data: 2009-10-04 01:51:06
Autor: Hans
[...]

hehe, chętnie bym kupił, ale mnie nie stać :) uparłem się, bo niestety nie mogę pokonywać rowerem całej trasy rano (za daleko, przynajmniej zimą albo przy brzydkiej pogodzie), natomiast południowe śródmieście/północny mokotów to idealna lokalizacja, żeby wysiąść tam z metra i zamiast tłuc się tramwajem/autobusem, spokojnie wsiąść na rower i dojechać bezpośrednio tam gdzie się potrzebuje.

Data: 2009-10-04 02:34:37
Autor: Titus Atomicus
[WAW] miejsce na nocowanie roweru
In article <ha8o5r$mbc$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
> [...]

hehe, chętnie bym kupił, ale mnie nie stać :) uparłem się, bo niestety nie mogę pokonywać rowerem całej trasy rano (za daleko, przynajmniej zimą albo przy brzydkiej pogodzie), natomiast południowe śródmieście/północny mokotów to idealna lokalizacja, żeby wysiąść tam z metra i zamiast tłuc się tramwajem/autobusem, spokojnie wsiąść na rower i dojechać bezpośrednio tam gdzie się potrzebuje.

A nie mozesz brac roweru do metra?
Zreszta warto moze dokupic w tym celu jakiegos skladaka?

TA

Data: 2009-10-04 11:12:47
Autor: Hans
[WAW] miejsce na nocowanie roweru
A nie mozesz brac roweru do metra?
Zreszta warto moze dokupic w tym celu jakiegos skladaka?

Gdyby chodziło o pokonanie rowerem tylko odcinka, który przejeżdża metro, to nie byłoby problemu. Niestety miejsce, z którego startuję, jest oddalone o 10km od stacji metra (dojazd zatłoczonym autobusem, więc wzięcie roweru odpada), potem kolejne 10km do celu. 20 km to oczywiście pestka, ale przy złej pogodzie i chlapiących samochodach musiałbym wozić ze sobą sporą garderobę, a na to nie mam warunków :/ na parkingach P&R też nie można zostawiać na noc.
ale składak byłby ciekawym wyjściem, w sumie

[WAW] miejsce na nocowanie roweru